Menu

پاییز مبارک 🍁

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ
Afshin

 

به آنان که پاییز را دوست ندارند بگویید                  

                   پاییز همان بهار است که عاشق شده...

 

 

پاییز را می پسندم که معافم می کند از پنهان کردن دردی که در
صدایم می پیچد و اشکی که در نگاهم می چرخد،
آخر همه گمان می کنند که سرماخورده ام

 

 


 

پــاییــز مبـارک 

 

 

(Music :Sirvan Khosravi (Baroone paeezi

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۶۳)

  • crazy friends avatar
  • shinya an otaku and army
  •  اهااااااااااااااااااا

     الان درس شدددددددددددد

     

     

     خب مبارکههههههههههههه

     هولولولوووووووووووووووووووووو

    آره قبلی رو در نظر نگیر .
    مال توئم مبارک
  • crazy friends avatar
  • کافه ذهن ☕☕
  •  مبارک 😬😅

    همچنین ..

     3بار میخواستم بگم پس چرا نذاشتیش کار پیش اومد 😂

     

     پاییییییییز مباااااااااااااااااااااااااااارک

     

    (c125)

    خب الان میتونی 3 بار بگی .
    مبارک مبارک پاییزمون مبارک 
    .
  • crazy friends avatar
  • ‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻
  •  این دفه دیگه واقن مبرووووکککک ☆~☆

     هولووو لوووو لوووو لوووو! 😂🧡🍻 فق ای کاش مدرسه نمیرید به این فصل😭🧡

    مرسی بلرا جون .
    مدرسه توی پاییز خوبه
  • crazy friends avatar
  • شی‍ ‍فته
  •  چرا دوباره از اول پست پاییزو گذاشتی؟🤔

    برای این که بیای بهم پاییزو تبریک بگویی  😁
    امروز پاییزه دیروز نبود
  • crazy friends avatar
  • 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣
  •  کانگرجولیشن

     عااا متنت قشنگ بود افی .. ~

    ممنون خودت قشنگی

     برات یه پاییز آروم و بارونی آرزو میکنم 

    به به آفرین به تو از همونایی که دوس دارم 😍

     تتتتتتتتتتتتبببببببببببررررررررریییییییییکککککککککککک

     🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

     🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

     🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

     ☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔

     

    🍁 ممنون توئم همینطور🍁

     چقدر قشنگ بود..

     پاییزتان مباک..🍁🍂.

     

    ممنونتم 
    You Tooooo

    برگ ها خواهد ریخت🌿

    پاییزه برگ درخت میریزه 🍁🙈🙈
  • crazy friends avatar
  • ᴋɪᴍ ʀᴜʙʏ
  •  زمستون پیشاپیش مبارک

     هنوزم جاست زمستون...

    برو 3 ماه دیگه بیا فعلا برف نداریم .

     مبارک 😁

    ممنون کبوتر 😂

     تــــــبـــــــریـــــــــک💗💗💗💗💗💗

    عع ممنون مهربان ..

     به به چه وبلاگ قشنگ شد!

     پاییزتون مبارک

    مال شمام مبارک سپیده خانوم گلللللللللللللللللللل 😋🥰

     پاییز مبارک🍁

    ممنون عزیزم 🍁
  • crazy friends avatar
  • ‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻
  •  پاییزا جدیدن زیاد بارون نمیاد :(((

      نمیدونم چرا ولی حس میکنم قبلنا خیلی بیشتر حالو هوای پاییز داشت، فقط گردو غبار و باد سرد میاد ://

     

     به امید یه پاییز نارنجی و بارونی و پر از عشق ☆~☆

    بستگی به نوع نگاهت داره پاییز همونیه که بود 😁🍁🍁

     کبوتررررر؟! ؟!!!!!! ،🤔😐🔪🔪🔪

    آری تو کبوتری 😠
    یه نفر دیگه هم کبوتره 😁

     پاییر شما هم مبارک باد همچنین خیلی خفن باد :|

     خیلی موفقیت های بزرگ باد :|

     خیلی پول دار شدن باد :|

    همش که شد باد 😂
    بادا بادا مبارک بادا پاییز مبارک بادا 
    .

     ااااااز نوع عشق منظورته ؟!؟!

     اگه اونه که بعله 😁😊

     ولی اگه نه که 🔪🔪🔪🔪🔪

    آره دیگه ای کبوتر عاشق 🕊

     تباریک ((:

     و چقدررر این آهنگو دوس دارم ((:

    مرسی ریحون پاییزت مبارک 

     آفرین پسر خوب 😐🤣👌

     تو کبوترتو نیافتی هنوز؟! 

    من که آدمم باید یه آدم مونث پیدا کنم بردارم برا خودم

     عجب 😐🔪

     پس اینجوری باشه من فرشته مونثم

     آقامون هم فرشته مذکر 😊

     یافتی حتما اول به خودم بگو فهمیدی ؟! 😠

    نخیر تو بدآموزی داری نمیخوام بهت معرفیش کنم .

     افشین خوشمله پاییزت مبارک

    (c146)(c151)

    خیلی از شما ممنونم ..
  • crazy friends avatar
  • شی‍ ‍فته
  •  اها اوکی😅

     پاییزت مبارک😁🍂🍁

    مرسی پری جونم
    تو که تبریک میگی چقدر پاییز قشنگ میشه 
    .

     مبـــــــارک:))))

     فقط اون برگای پاییزی وب @__@

    توی پست قبلی کدشو گذاشتم میتونی استفاده کنی.

     منو بدآموزی؟!؟!!

     اگه اینجوریه پس دیگه باهام نحرف 😑🔪🔪😶

    باهر کی دلم بخواد حرف میزنم
    ولی از وقتی به زندگی برگشتی تغییر کردی ملایم شدی
    شایدم معرفی کنم باید یادش بدی به من از همون حسا که نوشتی پیدا کنه

     ملایم شدم؟!؟ 😶😕🔪🔪

     

     اون حس رو باید خودت باعثش بشی.. همونطور که برا منو آقامون باعثش شد.. چون خودش همون حس رو بهم داشت 😁😊🙃

    نه حتی اگه من دوسش نداشته باشم اون باید عاشقم باشه
     .

     کی گفته بایدی هست؟!؟!

     عشق دوطرفه واقعیه و اون حس رو برا هر دوطرف می‌سازه 😊

    . من!
    عشق دوطرفه کمیاب شده تو شانس آوردی فکر نکن واسه همه همینطوره
  • crazy friends avatar
  • شی‍ ‍فته
  •  پری دیگه کیه؟😒🤔🤲

    پری یعنی فرشته 😍

     مبارکه 🍁

     به خاطر همین که تو پاییز مناسبت خاصی نداریم دوستش دارم :-)

     

    عع سلام علیکم ممنون مال شمام مبارک 🍁
    کاش انیمه های این فصل خوب باشن هنوز نرفتم ببینم چیا اومده فکر کنم 3 فصل عقبم😂

     شانس؟!

     من اگه شانس داشتم الان مرده بودم.. راحت شده بودم قبل از ورودم به بیان.. 

     قرارنیست افسانه ای چیزی باشه

     هردوطرف باید بخاطر همدیگه زندگی کنن

     یکی بخاطر غرورش حرفی نزنه بهش نمیگن عاشق.. چیزی که توی رابطه ما نبود

     برا همین عشقمون شده افسانه ای 😇😊👌

    خااااک اگه میمردی راحت نمیشدی جهنم در انتظارت بود (البته میگن خدا مهربونه حالا اون بعدا معلوم میشه)
    آخه من حس میکنم اینجوری خیلی لوس میشه

     منم هنوز دو فصل قبلم مونده :)

     این فصل هایکیو داریم و شاید هم شینگکی *^*

    هایکیو که ندیدمش دنبالش نمیکنم ولی ادامه اتک اگه بیاد خیلی خوب میشه

     به به  چه خوشگل ...عاشق این بارون برگ شدم ....

     راستی من متولد پاییزم  و بینهایت عاشق این فصل ، پس حسابی مبارک باشه

    ممنون🤩
    پس حسابی با کانادا ست میشی 😂🍁

     افشین یه اسکل اومده وبم اسکلم کرده کل منو و لوک و فایتر و ریخته بهم 

     ادمینت کنم میتونی لطف کنی بفهمی کیه ؟

     لوکو میخواستم ادمین کنم ولی بهش اعتماد ندارم چنتا از بچه هارو هک کرده بود

    یعنی چیکار کرده؟ 

     داره اعصابمونو خورد میکنه انتر

    کامنت میده؟ من فهمیدم چجوری داره اذیت میکنه

     اره کامنت میده هی 

     کیه ؟

     چجوری ؟

     چی ؟

    چمدونم از کجا بفهمم کیه

     اگه ادمینت کنم نمی تونی بفمی ؟

     و خواهش کنم

    نه فکر نکنم 
  • crazy friends avatar
  • Minnie ʕ•ᴥ•ʔ
  •  جییییییییییییییغغغغغغغغغغغ چع خوشمل شده ساااااااااایتتتتتتتتتتتتت

    مرسی مینو .

     (c100)

    . آرین .

     افشین (c22)

    .

     جررررر اون چیزه اول وبلاگت(آهنگا) محشره ، سلیقتم فوق‌العادس

     +پاییز شمام مبارک البته بعدا بعدا 

    ممنون لطف داری نه اونقدرام خوب نیست
    تو که زدی توی کار لیریک یه پیشنهاد دارم که میتونی توش اولین نفر باشی
    آهنگای خارجی اکثرا فایل لیریک دارن مثل زیرنویس برای فیلما
    پسوند این فایلا lrc هست اگه سایتی پیدا کنی که اینارو ازش دانلود کنی و بعد ترجمه فارسی رو بجای زبان اصلی فایلش جایگذاری کنی و بعدش لیریک رو به فایل موسیقی بچسبونی توی بیشتر پلیرا متن فارسی همراه با آهنگ پخش میشه کار قشنگی میشه
    آهنگ my immortal سایدبار منم همینطوری کار میکنه
    اگه خودت بلد بودی که هیچ ولی اگه نمیدونستی و تصمیم گرفتی همچین کاری کنی روی کمک من حساب کن

    مثلا این فایل لیریک آهنگ james bay - Bad

     خودتم مثل وبلاگت آدمو شگفت زده میکنی،مطمئنا من نمی تونم بایه تشکر خشک وخالی مهربونیتو ❤ جبران کنم ولی یه چیزی هست اگه درست متوجه شده باشم ینی باید آهنگارو زیرنویس کنیم دیگه؟ راستش ما ملزم نیستم حق نشرو رعایت کنیم هرچند خودم قبلنا آهنگ میزاشتم(آهنگ خالی نه به قشنگی شما :) ) اما جدیدا وقتی بهش فکر می کنم  احساس میکنم درس نیست همینجوری یه آهنگو بزارم حتی اگه بازدید کمیم داشته باشم  شاید زحمت اون آدمای اصلی ضایع شه..

    نه خواهش میکنم

    آره دقیقا مثل زیرنویس ولی نیازی نیست زیرنویس کنی. فایل انگلیسیش از قبل وجود داره فقط باید فایلشو از یه سایتی مثل megalobiz.com/lrc دانلود کنی و با notepad بازش کنی و متن انگلیسی رو به فارسی ترجمه کنی
    همین

    برای نمایشش هم دو راه داره:

    1.فایل رو اگه با آهنگت هم نام کنی و کنار هم توی یه پوشه باشن بعضی پلیرهای کامپیوتر و اندرویید بطور خودکار همزمان با موزیک متنشم نمایش میدن

    2. فایل لیریک رو داخل خود آهنگ ذخیره کنی مثل بعضی فیلما که خودشون زیرنویس داخلی دارن 
    برای این کار نرم افزار لازمه اگه خواستی این کارو انجام بدی دقیق تر همه چیزو میگم

    راستش فتوا دادن که استفاده رایگان ازشون حلاله 😂
    البته درست میگی اگه کسی از داخل ایران آهنگ خارجی میخرید یا حداقل راهی برای خریدش میذاشتن جدای از قیمت ترسناکش واسه ی ما,از نظر اخلاقی باید رعایت میکردیم
    ولی از دو طرف محدودیت داریم 2-خودمون چیلتر میکنیم 1-خودمون چیلتر میکنیم 2-خودشون مارو تحریم میکنن و آی پی ایرانو اجازه ورود نمیدن 
    پس استفاده کن حس خوبی هم داشته باش
    برنامه نویسش نمیتونه از یران یه اپ داخل ستور جهانی بذاره پدر مارو درآوردن :(
    من یه آهنگ انیمه ای گذاشتم آپارات به دلیل نقض کپی رایت حذفش کرد:| بعد همون آهنگ توی یوتیو*ب هست اصلا کپی رایت نداشت اون آهنگ :| 
    خیلی دارم حرف میزنم

    خیلی زیبا بود 

    راستی دنبال شدین :))

    ممنون ممنون .
  • crazy friends avatar
  • •miss writer•
  •  سلیقه موسیقیت پرفکته

     (c39)

     (این استیکرا واسه وایبر خدابیامرز نیستن؟)

    سلیقه خوب و بد وجود نداره وقتی با یکی همسلیقه میشی اینطوری فکر میکنی
    (مثلا روشن فکرم)
    چرا دقیقا مال خودشن .

     متولدین پاییز  زیبایی ب این فصل دارند

     ب آنان ک میرسید بی دلیل عاشق پاییز خواهید شد:)

    یه چیزی تو جملت کمه
    متولد پاییزی؟

     دلبستگیش کم بود خخخ 

     یادم رف .متولدین پاییز دلبستگی زیبایی ب این فصل دارند ..

     درست شد الان:)

    همممممم.

     پساپس پاییزتون مبارک :)

     

     

     

     

     از غروباش متنفرم :|

    پاییز که تموم نشه میگی پساپس
    اصلا غروباش خوبه بری یه استکان چایی بنوشی احساساتت پارازیتی میشه

    0___o

     

     

     چقد دلم میخواست یچی پیدا کنم و این سوتیمو جم کنم ولی چیزی نیست :|

     وی در افق محو میشود :/

    اشکال نداره پیش میاد من خودم روزی 10 بار سوتی میدم مال تو اصلا حساب نیست
    محو نشو بیا😊

     تشکر برای دلگرمی :/ 

     

     

     یه لحظه خودم هنگ کردم خخخخ.

     

     

    چقدر حساسی .

     چ جمله خوبیه🤞🤞✌✌

    .بله 

     وااای ننه جان عاشق این استیکراتم🙃🙃🙃

    قابلتو ندارد .
  • crazy friends avatar
  • ♪♪HANANE ♪♪
  •  احتمالا زمستون هم همون پاییزه که شکست عشقی خورده نه؟ 

     (c96)

     وای پس حتما تابستون هم همه ی فصلاست ولی از نوع سینگل

     (c96)

     واااای من عاشق دادن نسبت به چیزایی هستم که وجود خارجی ندارن یا بی جانن 

     (c100)

     اع پس کتابام کراشامن

     (c99)
    پساپس پاییز مبارک :/ همیشه توی تبریک گفتن دیر عمل میکردم :/ راستی دیروز روز هنرمند بود D: این روز هزاران بار تقدیم بر شاهزاده بیان هنرمند (چیه فک کردی از لقبت خبر ندارم؟ 0-0)

     اگر هم الان میخوای بگی توی چی هنر داری، باید بگم کدنویسی و شاهزاده بیان بودن خودش هنره

    (c91)

    نه دیگه فقط پاییز واسه جدایی و سینگل بودنه بقیه فصلا لوسن فایده ای ندارن
    مرسی ممنون الان تعدادمون که اتفاق نظر داریم که من شاهزاده ی بیانم شد دوتا 😂 خودم و خودت
  • crazy friends avatar
  • ♪♪HANANE ♪♪
  •  ایح ایح 0-0

     من زمستون دوس 😭❤️

     بسی غمگینه😭❤️

     یادش بخیر پارسال زمستون برف میزد ساعت پنج صبح از خونه میزدم بیرون تو سرما یخ میزدم :/ هیچکس هم توی خیابونا نبود😭❤️ 

     خیلی هم رمانتیک بود /:

     

     یعنی هیچکس تو رو به عنوان شاهزاده بیان قبول نداره؟ 0-0 ایش بشن 0-0 حتی اگه شاهزاده بیان نباشی شاهزاده ی سوار بر اسب سیاه با موهای سیاه جذاب با یه شنل جذاب سیاه منی 0-0

     وای لعنتی یاد بازی سایه غول پیکر افتادم XD البته امیدوارم تو تهش به سرنوشت شخصیت اصلی دچار نشی XDDDDDD

     پ.ن: اسم انگلیسی بازیو نمیدونم 0-0

    منم برفشو دوس دارم و هوای ابریش فوق العادس 😍
    بعد برف یه جورایی عایق صداست و یه سکوت خیلی خوبی که خیلی لذت بخشه هر فصلی خوبی خودشو داره مثلا تابستون خوشمزه ترین میوه هارو داره
    من بازیش نکردم خوش به حالت
  • crazy friends avatar
  • ♪♪HANANE ♪♪
  •  بازیش خیلی خفنه حتما بازی کن

     (c82)(c91)

     یکی از تفریحاتم این بود میرفتم با غول ها روبرو میشدم بعد جیغ میزدم راحلههههههههههههههه بیاااااا الان غوله منو میکشهههههه😂😂 (راحله خواهرمه)

     هیچی دیگه بدبخت مینشست به ازای هربار که من مثلا میخوسام غول بکشم دوازده ساعت غول میکشت :/

    ویدیو های بازی رو قبلا دیدم ولی برای کامپیوتر که نیومده نمیتونم بازی کنم
    دوتایی خیلی بیشتر حال میده 
    ..
  • crazy friends avatar
  • ♪♪HANANE ♪♪
  •  فک کنم قبلا خواهرم توی دیجی کالا سی دیش رو واسه PC یافته بود 

     نمیدونم . _ .

     نه دوتایی چیه ایششششش. البته دوتایی نمیشه . _ .

     افشین یه سوال

     خل نمیشی این همه کامنت رو جواب میدی؟ . _ .

     من که رسما بالای یدون کامنت بذارن خل میشم XD

    نه واسه پی سی ساخته نشده این بازی
    من دوس دارم وقتی بازی میکنم یکی دیگم نگاه کنه😂
    صبرت زیاد میشه کم کم 😯نذار خیلی کامنت جمع بشه روزی دو سه بار سر بزن و کامنتا رو تایید کن
  • crazy friends avatar
  • ♪♪HANANE ♪♪
  •  خخخخخ من بدم میاد یکی نگام کنه . _ . معلومه خیلی خوب بازی میکنی که دوست داری یکی نگات کنه :)

    نه واسه این دوس دارم که مثلا الکی جَو بدیم که عجب گرافیکی عجب غولی چه داستانی 
    اینجوری لذتش بیشتر میشه
  • crazy friends avatar
  • ♪♪HANANE ♪♪
  •  عر جرررر آهنگشو گوش دادم چقد خوبه :((((((((((((((((((((((((((

    بعله خوبه .
  • crazy friends avatar
  • ♪♪HANANE ♪♪
  •  ما PS2 داریم نمیتونیم بگیم عجب گرافیکی XD

     (وی آهیییییییییییییییییییییییییییییی میکشدددددددددددددددد)

     راستی صدای تو شبیه این خواننده هه نیس؟ 0-0 میخوام کاملا تصورت کنم XD

    بهتره همه ی منو با بهترین حالت و سوپر استار تصور کنی
    از درز هرگونه اطلاعات صحیح در مورد خودم شدیدا خودداری میکنم 

    .
  • crazy friends avatar
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • #خودپسند_نباشیم

    لعنتی اینقدر این هشتگو زدم دهنم سرویس شد XD

    خب پس همون صدات شبیهشهXD

    لعنتی من نباید کراش بزنم؟ XD

    خودپسند نیستم ولی خودمو تحویل میگیرم
    آره آره کاملا .
    نه کراش نمیخواد بزنی 
  • crazy friends avatar
  • ♪♪HANANE ♪♪
  •  جییییییییییییززززززززززز

     وقتی صدات شبیهشه؟

     (c10)

     جیززززز

     شد آهنگ قفلیم

    👽🐌
  • crazy friends avatar
  • ♪♪HANANE ♪♪
  •  اعععععععع اون وقتی چی بود دیگهههههههههه

     واقعا منظورم بود 0-0

     اممم...حلزون؟ 0-0

    چون عجیب حرف زدی عکس آدم فضایی گذاشتم
    اون حلزونم همینطوری دیدم بامزس گذاشتم 😂
  • crazy friends avatar
  • ♪♪HANANE ♪♪
  •  

     (c58)

     (c164)

    .
  • crazy friends avatar
  • 🐰🐇 نازنین 🐇🐰
  •  چقده اینجا قشنگهه 😍😍🤩

     سلیقت پرفکته  👌👏👍

     

    خودت قشنگی
    ممنون 
    .
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X