Menu

بیاید همینجا حلش کنیم

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱ ق.ظ
Afshin

نترسید خبر خاصی نیست میخوام بهتون یاد بدم چیکار کنید که وقتی آهنگ میذارید توی وبلاگتون با کیفیت بالا پخش بشه

 


همینطور که احتمالا میدونید وقتی آهنگ یا ویدیو توی صندوق بیان آپلود میکنید و توی وبلاگتون میذارید کیفیتش به شدت پایین میاد چون یه نسخه سبک تر از روش ساخته میشه که راحت تر پخش بشه حالا یه روش ساده ای هست که میتونید این مشکل رو رفع کنید

به این روش:

پست رو طبق روال گذشته بذارید و آهنگ رو درج کنید حالا گزینه منبع رو بزنید تا کدهای پست رو بهتون نشون بده

حالا کافیه دکمه ctrl + f رو بزنید تا نوار جستجو باز بشه و این عبارت رو سرچ کنید ↓

view/mp3

حالا هرجا توی پستتون این عبارت باشه به رنگ نارنجی درمیاد و باید بجای view/mp3 عبارت download رو در ادیتور پستتون تایپ کنید

همین

برای ویدیو هم دقیقا همینه فقط بجای view/mp3 باید view/mp4 رو جستجو و بجاش download رو بنویسید

همین حالا این کار رو روی پستای قبلیتون انجام بدید

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۱۶)

مرسی💚💚

خواهش میکنم البته خیلیاتون مطمئنم بلد هستین
  • crazy friends avatar
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • خخخخخ

    انتظارم دعوا بو 

    نه دعوا با کسی ندارم

    آریگاتو افشین سان ^^

    قابلی نداشت البته تو که خودت بلد بودی 😎

    نه والا

     

    (c53)

    پس خوش به حالت 
  • crazy friends avatar
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
  •  با انجام اینکار با یکم کیفیت بهتر اجرا میشه درسته؟

     ولی با کیفیت اصلیش پخش نمیشه؟

    با کیفیت فایل اصلی که آپلود کردی پخش میشه
    کاملا با کیفیت
    ..
  • crazy friends avatar
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
  •  ن مثلا کیفیت اصلیش یچیزه

     ولی با اینکار با همون کیفیت اصلی پخش میشه؟

     یا فقط باکیفیت ترش میکنه؟

    با کیفیت اصلی پخش میشه
    یعنی مرورگر همون فایلی که آپلود کردی رو پخش میکنه
    تا یکی دو ساعت دیگه یه راه خیلی آسون معرفی میکنم که با یه کلیک مشکل حل بشه

    .
  • crazy friends avatar
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
  •  هوومم

     اخه من یه فایلیو با همین روش رفتمو

     بوووووووووووووووم

     ب فنا رف 

     اریگاتوو

    بیا پستشو گذاشتم .

     مرسی واقعا عالی بود...

    فدا مدا.

     افشین یه اهنگایی که گذاشتی تو ستون وبلاگت رو دوست دارم دانلود کنم ولی نمیشه:(

    چون گزینه دانلود ندارن ..

     سلام

     آآآآ مرسی ممنون که گفتین

     من یا یک آهنگ همین کاری که گفتینو کردم

     بعد یکیشم مثل قبلا ها بدون اینکه دستکاریش کنم گذاشتمش

     یعنی

     کیفیتش 60 درجه تغییر کرد

     اونی که با کیفیت بود خیلی واضح بود ولی اون یکی خیلی کیفیتش بد بود

     خوب شد گفتینا

    (c39)(c40)

    آره خیلی بهتر میشه اصلا قابل مقایسه نیست
    الان دیگه میتونی از افزونه که ساختم استفاده کنی که با یه دکمه این کار انجام بشه

     اوکی

    عع تو که داری استفاده میکنی .

     چیو ؟

    افزونه رو

     آهان

     + آقا من هنوزم کنجکاوم ببینم اون برگِ سبز توی فوترتون چیه (c55)

    . خب برو ببین دیگه همه دیدنش
  • crazy friends avatar
  • ♪♪HANANE ♪♪
  •  منتیالکخشهثاقلش

     خب گزینه دانلود بزار واسشون =|

     ولی اون موقع چقدر خنگ بودما :/ عجب عجب در حیرانم ...

     

    دانلود واسه چی؟ چیزی برای دانلود اینجا نیست
    نگووووو تو که خیلی از سنت جلوتری 
    .
  • crazy friends avatar
  • ♪♪HANANE ♪♪

  •  اون موقع که وبلاگ نداشتم کامنت گذاشته بودم دلم میخواد اون آهنگای کنار وبت رو دانلود کنم و گفته بودی چون گزینه دانلود ندارن


  • crazy friends avatar
  • ♪♪HANANE ♪♪
  •  مرسییییییییییییییییییییییی مرسییییییییییییییییی مرسییییییییییییییییییی

    .
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X