Menu

روز مرد

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ب.ظ
Afshin

 

روز پدر

 

دست همیشه به معنای آغوش نیست !

گاهی فقط امنیت است

فقط مثل دست پدر

 

 

روز پدر

 

 

دلم میخواهد به روزهایی برگردم که 

بالاترین نقطه ی زمین شونه های پدم بود

 

 

 

روز پدر

 

پدرم هر وقت میگفت درست میشه

تمام نگرانی هایم به یک باره رنگ میباخت

 

 

روز پدر

 

 
پدرم پینه‌های دستت حکایت داستانی است عاشقانه٬ صادقانه …
ای تمام زندگیم روزت مبارک…

 

 

روز پدر

 

 

لباس های خاکیت را

عطر پیرهنت را

دست های پینه بسته ات را به کل دنیا نمیدهم

سایه ات همیشه بالای سرمان باشد پدر عزیزم

امروز بهانه ای بود که قدردان زحماتت باشیم
 

 

روز پدر

 

 

خدایـــا !
به بزرگیـــــت قســـم …
توعکس های دست جمعی …
جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی نذار …
آمیـــــن
 
 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۴۲)

آمین
(c87)
مبارک
(c77)
  • crazy friends avatar
  • بــاهــ ــار .
  • چقدر قشنگ بودن عکسا..
    مچکرم بهار (c59)
    عالیه وبلاگت دنبال شدی
    ممنونم (c30)
    اهنگشو خیلی دوس دارم:)
    (c19)
    (c21) مال گروه coldplay هستش
    اوهاع:))
    چرا بهار چرا اوهاع شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چه عکسای باحالی روزتم مبارک
    مچکرم تمنا بانو
    وبلاگت خیلی قشنگه مخصوصا قالبت.دنبال شدی.
    مرسی مرسی قشنگی از خودتونه
    مبارک
    مرس الی
  • crazy friends avatar
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • مبارکع(c43)
    عکسا خعلی خوب بود(c39)
    ممنون خودت خوبی(c21)
  • crazy friends avatar
  • 🍁 غزاله زند
  • وای چه عکس شلوغو صمیمی و پدرانه‌ای :) 
    روزشون مبارک ;) 
    (c12)
    من با بابام زیاد صمیمی نیستم ولی مرسی کلی
  • crazy friends avatar
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • پساپس مبارک:)
    دمت گرم همین که تبریک گفتی نشون میده خیلی آقایی ممنون ومتشکر
    سلامم خوبی؟؟
    من بالاخره اومدم 
    اصلا نبود من و تو اون وبت احساس کردی؟:((((
    هعییییییییی خیلییییی دلم میخاد دوباره بیام و پست بذارم ولی حیف که ن مودم دارمم ن کامپیوتر سالم 
    ولی هر از چندگاهی سر میزنمم 
    دلم تنگ شده واسه وب:(((((((
    من برم تا بیشتر ازین گریه تونو در‌نیاوردم !
    بای تا بعد
    راستی عیدتونم پساپس مبارک باشه
    سلاااااااااااااااام
    چرا احساس کردم ولی بروز نمیدم که ... من ازوناشم که به رو نمیارم ولی به درون میارم
    درست میشه غضه نخور 

  • crazy friends avatar
  • مـــهــر بــانـــو

  • اگه دارین قدرشو بدونین ما ک خیلی وقته از این نعمت محرومیم
    ای وای
    خدا همه پدر مادرا رو تا حدی که جا داره حفظ کنه واسمون
    سلام : )))
    زندگی رو گذاشتم نار رفیق :دی
    یه چند روزی دیر شد ولی مبارک : ))

    Up & Up از ColdPlay جز اهنگای کورد علاقمه ، قشنگه  : ))
    زندگی که کنار گذاشتنی نیست ولی میتونه فکر نکردنی باشه یا بیخیال شدنی
    مرسی همچنین
    بله موزیک ویدیوشم قشنگه
    + سلام اقا ارین.چرا بستین وبو؟
    ( بهار الون)
  • crazy friends avatar
  • مـــهــر بــانـــو
  • بگرد دنبال جذابیتهای زندگیت:)
    من میانگین روزی 2 ساعت میخندم ولی ازون مدل جذابیتا که میگین نمیبینم دنیا رنگ باخته جلوی بیخیالیم 
    سلام روز پدر گذشته مبارک 

    tnx
    میگما پست جدید نمیزارید ؟؟؟😕😕😕

    چی بذارم ؟
    برادر وقت کردی یه پستی چیزی هم بزار(c38)
    باشه خواهری عزیزم

    داشتم میرفتم که تو موزیک باکس آهنگ بذارم
    دیدم که یک سال از اینکه من نویسندش شدم میگذره..!
    چه زود دیر میشه!
    : ))
    تموم نشیم؟
    تموم نشیم؟ :|
    :))
    آره عمرمون داره تند تند میگذره

    واقعا موافقم مخصوصا شما اقای افشین که اخر عمرتونه دیگه

    هعییییییییییییییییی روزگار یاد یه بیت شعر افتادم

    میرن ادمااااااااااااااااااااااااااا از اونا فقط خاطره هاشون ............

     بقیش رو بلد نیستم

    (c12)(c12)(c12)
    فکر کردی من تنها میرم ؟
    همتونو با خودم میبرم 
    اگه قراره من نباشم هیشکی نباید باشه
    اگه به من خوش نمیگذره به هیشکی نباید خوش بگذره
    (c85)
    سلام.
    تبریک میگم  با تاخیر !

    مرسی خانم slow 

    اه دوباره که عصبی شدید

    حالا که هنوز زنده هستید امیدوارم همیشه باشید خوبه

     این استیکر ها چیه ادم افسردگی میگره  (c85)

    شاد باشید دنیا دو روزه

    (c90)
    عصبانی نشدم اون روی خودخواهمو نشونت دادم

    نه خودخواهی خوب نیست ولی مانا همیشه بعضی مواقع خودخواه میشم
    خیلیم خوبه ادم باید فکر خودش باشه
    خوبه ولی تایه حدی خیلی خود خواه بودنم خوب نیست
    بله ولی به دیگران نباید بیشتر از خودت اهمیت بدی یاسی جان
    عه افشین چرا از استیکرای غامگین استفاده میکنی؟؟؟
    خوشم نیومده (c44)
    شاد باش پسر (c33)
    چشــــــــــــــــــــــــم
    (c28)
    (c59)(c53)
    معلومه اول خودم بعدش دیگران 
    بله بله
    چشمت بی بلا.آورین(c39)
    (c91)

    مرد باید سبیل داشته باشه
    مرد باید شلخته باشه
    مرد باید بو گند بده
    مرد باید بدنش بو عرق بده
    مرد باید بو جوروابش سگو از پا ندازه
    مرد باید زشت باشه
    حالا اگه مردى بگو مردم:-))) 
    نه من ازین مرد جدیدا ام (c27)

     مشخصات یک پسر خوب: 1- پسره خوب تنهایی میره سینما وپارک - 2. یه پسره خوب بعد از تک زنگ سراغه تلفن نمیره - 3. یه پسره خوب وقته برگشتن به خونه ماشینش بوی اُدکلنه زنونه نمیده- 4. یه پسره خوب تو کلاسّه دانشگاه تا شعاع 3 متری هیچ خانومی نمیشینه - 5. یه پسره خوب پس از اتمام صحبت گوشی تلفنو بوس نمیکنه - 6. یه پسره خوب وقتی میاد خونه قرمزیه رُژه لب رو صورتش دیده نمیشه - 7. یه پسره خوب بعد از شنیدن اسم جنّیفر لپز استغفرالله میگه

    ای جانم کجاست این پسر خوب من عاشق نجابتش شدم
    سلام مجدد عرض شدع...
    حالا این باباعه چرا انقد خوشگله ؟!
    همه باباها خوشگلن "واسه بچه هاشون"
    سلام سلام
    یه عالمه مرسی
    (c43)
    خواهش میکنم
    سلام سلام
    یه عالمه مرسی
    (c43)(c70)
    خواهش میکنم (c30)
    من این استکیرو میخوام 

    (c50)
    خب مال تو 
    با سلام.لطفا این وبلاگ را در دنبال کنید: (www.fanooss.blog.ir)



    ♛αяαмεsн♛
    دلنوشته های یه........


    من یکی از طرفدارای وبلاگ بالا ام و دیدم تازه راه افتاده و خوبه مطالبش کپی کردم اسم و آدرسشو به همه بفرستم تا جایی که ممکنه تو بیان(پس دنبال کردنش به نفع بازدید وبلاگ شما هم خواهد بود در آینده نه چندان دور که پیامم به دست همه برسه و دنبالش کنند).


    ممنون که پیام رو خوندید.سر بزنید و خوشتون اومد دنبالش کنید.مطالبش روز به روز مفید تر میشه.بدرود
  • crazy friends avatar
  • 😂😘یگانـღـه😊😍 jb
  • واقعا به این میگن مرد تربچه
    از نظر من این شانپانزست نه یه مرد

    یعنی چی بوگند بده و زشت باشه عییییی

    (c49)
    خیلی تاثیر گذار بود خیلی ممنون

    :)
    خیلی عالللیییی ولی هر چی بگیم بازم کمه...!
    متشکر :)
  • crazy friends avatar
  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • (c11)بدجور تاثیر گذاربود اخیی
    ممنونم
  • crazy friends avatar
  • اگه گفتی من کیم
  • آقا اون پسر بسیجیه تو میگی تو دانشگاه صندلی نباشه جز کنار یه خانوم چیکار کنه نمیره که رو کله ی استاد بشینه که
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X