Menu

 

آهنگ "متولد دهه 80" -  Milow

آهنگ زیبای متولد دهه هشتاد 🎵(Born In The Eighties)🎵 از خواننده بلژیکی مایلو (Milow)🎤 این آهنگ رو خیلی دوست دارم ترانه زیبایی داره و با بعضی جاهاش آدم احساس همزاد پنداری میکنه. درباره پسری که رویاهای زیادی داشته و حالا جوانیش رو از دست رفته میبینه.

 

دریافت

 

 

 

 Space Oddity

کریس هدفیلد فضانورد معروف کانادایی که فعالیت زیادی هم در شبکه های اجتماعی داره آهنگ زیبا و به یادماندنی زنده یاد David Bowie را در ایستگاه فضایی بین المللی International Space Station اجرا میکنه.این برای اولین بار بود که یک موزیک ویدیو در فضا ضبط میشد.خود شادروان دیوید بویی وقتی این ویدیو و اجرا رو دید خیلی خوشش اومد و از Chris Hadfield تشکر کرد و اجازه اجراش رو به او داد.این آهنگ تنها آهنگ دیوید بویی بود که مالکیت حق نشرش برای او نبود و ناشر آهنگ به مدت یک سال اجازه پخش آن در یوتیوب داد و بعد از یکسال به حالت آفلاین رفت! در حالیکه خود دیویی بویی خیلی از این اجرای آهنگ خودش خوشش اومده بود و دوست داشت مجوزش رو مجانی به کریس هدفیلد بده.بعد از یکسری مذاکرات دوباره ویدیو در 2 نوامبر 2014 برای مدت 2 سال به یوتیوب برگشت.

 

دریافت

 

 

Billy Joel - Goodnight Saigon

آهنگ 🎵شب بخیر سایگون (Goodnight Saigon)🎵❤️.سایگون نام شهری در ویتنام است.این آهنگ درباره بی توجهی به کهنه سربازان جنگ ویتنام و صدماتی که جنگ به سربازان میزنه هست.ترانه از سربازان نیروی دریایی آمریکا صحبت میکنه که در خلال جنگ با هم متحد شدن تا بر ترسهاشون غلبه کنند و راهی برای نجات پیدا کنند.خود جوئل میگه که میخواسته به خود سرباز در جنگ نگاه بکنه و نمیخواسته درباره جنگ اظهار نظری بکنه. آهنگ با تعریف بخشی از تمرین و سپس عازم شدن سربازان به ویتام ادامه می‌یابد.در جایی هم اشاره به این میکنه که شبها به خاطر تخصص ویت کنگها(چریکهای ویتنامی) در حمله غافلگیرانه بسیار بر سربازان آمریکایی سخت میگذشته و جوری که انگار یک شب به اندازه شش هفته طول می کشیده!! 

 

دریافت

 

 

 Johnny Cash - Hurt

آهنگی زیبا از Johnny Cash اسطوره موسیقی کانتری.در هنگام ضبط ویدیو جانی کش 71 سال سن داشت و به سختی بیمار بود(در ویدیو کاملا مشخصه) و هفت ماه بعد از ضبط آن فوت کرد!😢در این ویدیو همسر دوم و وفادارش جون کارتر هم حضور داره و به بخشهای مختلف زندگی او نگاه میکنه(او 3ماه بعد ویدیو و چندماه زودتر از کش درگذشت). ویدیو گوشه های مختلف شامل فیلم و عکس از زندگی جانی کش در جوانی و پیری رو نشون میده.همچنین بخشهای مختلفی از خانه موزه شده جانی کش در نشویل Nashville آمریکا. میوه ها و غذاهای آنچنانی و گلهایی که در حال فاسد شدن و پوسیدگی هستند! که نماد گذشته عالی و حال فعلی و دردناک او بود.

آهنگ به اعتیاد او به مواد مخدر و الکل و تاثیر اون در نابودی زندگیش و صدمه اون به اطرافیان اشاراتی داره.در ثانیه 1:44 موزیک ویدیو صحنه و دیالوگی از فیلم A Gunfight با بازی جانی کش رو میبینید که با خط قبل از اون که میگه من باعث آسیب و آزارت خواهم شد همخوانی داره.در اون دیالوگ بسیار معروف فیلم جانی کش میگه "از من دوری کن...فهمیدی!"(چون آزار خوهد دید ) خانه ای که این ویدیو در آن ضبط شده و به مدت 30 سال در اون زندگی کرد در 10 April سال 2007 در آتش سوزی نابود شد.در جولای 2011 موزیک ویدیو این آهنگ توسط مجله معتبر تایم Time به عنوان یکی از 30 موزیک ویدیو برتر تاریخ انتخاب شد و واقعا موزیک ویدیو فکر شده و عالی داره .این آهنگ از همه لحاظ تحسین شد و با اینکه مال خود او نیست ولی هماهنگی جالبی با زندگی واقعی او داره و برای همین با تمام وجود و احساس اون رو میخونه.👇

 

دریافت

 

 

crazy friends

I'm just a mirror for you
You are good, I am best ✌
You are bad, I'm the worst

I'm just a mirror for you
You are good, I am best ✌
You are bad, I'm the worst


shining
My Name is Dark Grimes

bad
James Bay Bad

James horner
My Immortal Evanescence

James horner
James horner FOR THE LOVE

James horner
Within Temptation Forgiven
آخرین نظرات
پیوندها

X