Menu

لایک هاتون رو برای هم به تپش بیندازید ♥😂

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۵۵ ب.ظ
Afshin

اگه دکمه لایک قالبتون مثل مال من قلبیه میتونید این کد رو آخر css تون کپی کنید تا قلبتون به تپش دربیاد و بیشتر مورد توجه قرار بگیره و تا وقتی لایک نگرفتین تاپ تاپ کنه.

 

 

.rate-box:not(.rated) span  a i{ text-align: center; animation: .8s infinite beatHeart; display:inline-block; } @keyframes beatHeart {   0% {     transform: scale(1);   }   25% {     transform: scale(1.1);   }   40% {     transform: scale(1);   }   60% {     transform: scale(1.1);   }   100% {     transform: scale(1);   } }

 

..

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۳۶)

 اوه چه باحال *-*

 بروم امتیحانش بکنم =)

Yeay .

 وای عجب راه حلیییی😳👍👍👍

 مغزت را دوست ای افشین عزیز😎👍 جرررررر تا لایک نکنه باید زجر بکشه🤣🤣

. ممنون
لایک داری  ....

 عهههه 

 چ باحاااااااللل

 راستییییی دفه قبل لپ تاپو گفتم الان درس شده خدا رو شکررررر

 البته فرداش همون کاری ک گفتینو کردم 

 درس نشد سکته میزدم 

 ولی خب خدا رو شکر ی کاریش کردیم

خداروشکر تو این وضعیت لپتاپ خریدن سخته .

 عارهههههه

 این ک قطعیییی بودد 

 فقط از هاردش میترسیدم ک خدا رو شکر میگفتن سالم میمونه انگار

هارد مکانیکی به این راحتی چیزیش نمیشه مگه این که ضربه محکم بخوره .
  • crazy friends avatar
  • ســـآیـღــه ..
  •  این کدو من خیلی وقته که گذاشتم

     خفنه

    عع آره من یکم سرعتشو بیشتر کردم ..

     سلام ^^

     شما میدونید چطور تو لب تاب فیلترشکن نصب کنم که به مشکل بر نخورم؟ یا حساب کاربری میخواد و یا فیلتر خرابه و به لب تاب آسیب میزنه 

    سرچ کنی سایفون چندتا سایت اول هرکدوم واردش شد دانلود کن
    میتونی از توی افزونه های مرورگرت هم vpn های مختلف رو نصب کنی

     + دمت گرم باحاله✅💙✅💙

     - روی قالب ریحان مهرماه اینکارو کردم متاسفانه sclae گند میزنه به کیفیت استایل😂😂

    ممنون
    روی قالبای عرفان که خوب جواب میده
    تو مال خودتو میتونی به جای scale اندازه فونتشو کوچیک و بزرگ کنی یا اگه عکسه اندازه عکس رو.

    .
  • crazy friends avatar
  • فاطمه ‌‌‌‌
  •  سلام

     چرا وقتی تو وبلاگ شما لایکو برمی‌داریم فحش میده؟ =))

    خب عوضش وقتی هم لایک کنی تشکر میکنه .

     ایول فونت سایز یادم رفته بود :))))

     خفن کی بودی تو 😂

    ..
  • crazy friends avatar
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  •  وای  

     چه باحال لایکو برمیداری فحش میده 😂

      خوشمان امد😂👍

    . فحش مهربونانه میده
  • crazy friends avatar
  • 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 ؛
  •  چ کیوتههههههههههههههههههههههههههههههه

     عرررررررررررررررررر

     

      (*꒦ິ꒳꒦ີ)

    .
  • crazy friends avatar
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈(سکینه ی برفی😐❄)
  •  جاست اون خیلی ممنون و زهر مارش

     خوشمان امد😂😂

    . مرسی
  • crazy friends avatar
  • ❤🦋نازنین 🦋❤
  •  سلام

     اون کیلیپی که اوله وبلاگه کیه ؟ 🤔

    جیمی
    چطوره؟ خوب بد یا نظری نداری؟
  • crazy friends avatar
  • ❤🦋نازنین 🦋❤
  •  راستش از وقتی دیدم تصویرش جلو چشممِ 

     منکه ازش ترسیدم 😰

      کاش نمیدیدم 😔

     

     

     

    کجاش ترسناکه بنظر من که باحاله
  • crazy friends avatar
  • ❤🦋نازنین 🦋❤
  •  اره عکسشو دیدم 🙁

     

    بیا عکسشو عوض کردم  .
  • crazy friends avatar
  • ❤🦋نازنین 🦋❤
  •  مگه به سنِ 😐🤔

     خب معلومه منم برم چیز میز ترسناک بببینم و روحمو داغون کنم بایدم واسم عادی بشه ، واسه شما که اره زدی خودتو داغون کردی .

     شما چندسالتونه ؟

     

    ترسو بودن هم خوب نیستا
  • crazy friends avatar
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  •  چرا قلبای من به تپش درنمیان -_-

    شاید کد رو اشتباه گذاشتی 
    حالا یه تغییری توی کد خودم دادم دوباره اینو کپی کن جای قبلی ببین میشه؟
  • crazy friends avatar
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  •   بع تپش درامدن *^*

     تنکیوو

    .

     *)* چه وب باحالی*0*!!!

    معمولا میترسن از اینجا .

     معرفی می کنی خودتو^^!!

     

     #3#حتی عشق پیچیده رو هم داری*)*!!!*0*!!!!!!!!!واوو تو باید کاراما باشی*^*!!!!

    . بله منم

     جرررر*-* قلبممم

     

     یه نفر عین خودت کاراما#3# بهش می گفتم موزیکالیست@3@..T..Tدلم برای اونم تنگولیده

     

     اسم نداری0-0؟؟؟0(0 نکنه مثل عشق پیچیده می خوای پیچیده کنی>0<کککخ^-^!!

    نه اسمی ندارم متاسفانه .
    من بهترین حسی هستم که هرکسی میتونه تجربه کنه 
    ..

     واوووو واوووو واوووو بی بووو بییی بووو@3@

    من پیرمردی هستم در بیابان تنهایی بیا دستمو بگیر .

     جللللل*)* پس پسری کککخ^^ ای پیر مرد خسته طوفان شب بیااا ^^اگر می خواهی دستم را بگیر و در جاده من راه بیا^-^یه کاپ کیک هم برای توووو 🥺🧁

    کاپ کیک شکلاتی نداری؟ .

       🥺🧁چرا دارم کاپ کیکام بیشترشون شکلاتیه*^*

    چرا آدرس وبلاگتو نمیذاری؟ .

     0^0 به نظر تو چرا پیر مرد من^^!!!کککخ^^

    حتما چیزایی توش داری که نمیخوای من دیگران ببینن .

     ککککخ وای جررر*ة* قربون مخ پیر مردت برم#3# نه 0^0 باختی*^* چون باختی باید جواب خ بدی*)*  *-^!

    جواب خالی بدم؟

     نج:>

    پ چ؟.
  • crazy friends avatar
  • 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪
  •  من همش از تو می پرسم!؟

     خب دیگه کی بلده؟؟

     

     

     

     هیچی فراموش کن چی گفتم،

      چطور می تونم وبم رو از حالت رسپانسیو در بیارم؟؟

     میدونم بیاد برم دنبال cssم با html

     فقط لطفا اگه می دونی بگو کدوم کد رو از کدومشون باید پیدا کنم و چی جاش بنویسم؟؟

     

    توی css ت یه مجموعه کد رو باید پاک کنی از جایی که این شروع شده

    @media only screen and (max-width: 768px)

    تا جایی که بسته میشه
  • crazy friends avatar
  • 𝗔𝗥𝗠𝗬 𝗚𝗶𝗿𝗹
  •  وای خدا چه جالبه اینجا

     خیلی ممنون😂😂

     زهرمار🤣🤣🤣🤣🤣🤣

     عررررر

    خودت جالب تری .
  • crazy friends avatar
  • 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪
  •  میشه ویدیو رو با کیفیت اصلی قرار داد؟ مثل آهنگ🤔🤔

     کد مورد نیاز آن چیست؟؟

    همون بخش زارتی که گذاشتم ویدیو رو هم باکیفیت میکنه

     چه خوببببببببب

     تنکیوو

    . خواهش میکنم
  • crazy friends avatar
  • Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)
  •  سلام آقا افشین

     خسته نباشین ^-^ 

     

     من این کد رو توی قالب css اخراش گذاشتم و ذخیرش کردم ولی نتیجه نداد :( 

     یعنی اشتباه از منه؟؟ 

    سلام صبحت بخیر 
    توی کدوم وبلاگت؟
  • crazy friends avatar
  • Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)
  •  صبح شما هم بخیر :) 

     نماز و روزتون قبول باشه ^^ 

     

     

     توی همین وبلاگم 👈🏻 

    ممون 
    اینو به جاش بذار ببین درست میشه؟


    @keyframes beatHeart {   0% {     transform: scale(1);   }   25% {     transform: scale(1.1);   }   40% {     transform: scale(1);   }   60% {     transform: scale(1.1);   }   100% {     transform: scale(1);   } }
    .rate-box:not(.rated) span  a i{ text-align: center; animation: .8s infinite beatHeart; display:inline-block; }



  • crazy friends avatar
  • Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)
  •  خیلی ممنون ولی بازم درست نشد :( 

     به هر حال خسته نباشین خودتونو به زحمت انداختم 

    کدو درست گذاشتی نمیدونم چرا انیمیشنش اجرا نمیشه
    ببخشید دیگه 
    .
  • crazy friends avatar
  • Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)
  •  مهم نیست ^^ 

     نه اینو نگین لطفا! 

     ببخشید سرتونو به درد اوردم 

    .
  • crazy friends avatar
  • ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
  •  سلام میخام لایکم مثل شما قلب قرمز بشه میشه بگید

    توضیحش واقعا راحت نیست بهتره آموزش html و css ببینی تا هرتغییری رو خودت به راحتی بتونی انجام بدی
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X