Menu

عکس بچگیاتون

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۰۰ ب.ظ
Afshin

عکسای بچگیتون رو بدید ببینیم چه شکلی بودین :)

دوباره پست رو آپ کردیم اگه دوس دارید به این آلبوم اضافه بشید عکستون رو بهتره توی صندوق بیان یا جای دیگه آپلود کنید و لینکشو توی نظرات برام بفرستید!

 

 

 

 

این من بودم

 

اینم منه ماقبل تاریخ 

 

----------------------------------------------------------------------------------

 

مـهـبـــان

 

----------------------------------------------------------------------------------

 

نـگــــار

 

----------------------------------------------------------------------------------

 

تهمینه

 

----------------------------------------------------------------------------------

 
 
مـــهــســـــــــا
 
----------------------------------------------------------------------------------
 
 
نگــــــــــــــیـــــــــــــن
 
----------------------------------------------------------------------------------
 
 
اســـمـــــــــاء
 
----------------------------------------------------------------------------------
 
فــــرزانــــــــــــــه
 
----------------------------------------------------------------------------------
 
 
هــســــتـــــــــــی
-------------------------------------------------------
 
معصومه
-------------------------------------------------------
 
دخی گمشده
-------------------------------------------------------
 
محمد
-------------------------------------------------------
بهار خادمی
-------------------------------------------------------
 
 
 
-----------------------------------------------
 
 
 
 
 
مبینا (مون گرل یا به عبارتی 🌙: ...)

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 

Dark Angel


 

 

 

masoume


 

 

 

Zarry :)


 

 

 

 

 S҉A҉H҉A҉R҉ 


 

♡Kim tae hyun


 

M.R R.G


 

 

آساره


 

 

 

SPDH


 

 

** RBE **


 

 

 

فائزه

 

 

 

بارانا

 


 

하니예 .이


 

 

 

yeganeh. dokht

 


 

 

 

Stella =] 


 

 

شیرین :) 


 

شماهم عکستونو برام ارسال کنید تا درکنار بقیه قرار بگیره
اگه وبلاگ دارید عکس به وبلاگتون لینک میشه

 

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۲۳۵)

:)
قشنگن :)
بله دوسای من همشون جیگرن
عکس خودتم بذار ;)
دارم دنبالش میگردم
  • crazy friends avatar
  • مسافر هستم
  • پس من کوشم!?
    قبلیا پاک شد باس دوباره بفرسین تا بذارم
    عع افشین پس صبر کن من از مسافرت بیام لطفا
    :(((((((((((((((
    خب بیا مگه چی شده؟
    حالا بعدا نظرسنجی میذارم 20 تا عکس جمع بشه بعدا
    هههههه منو:)
    خعلی باعالی
  • crazy friends avatar
  • مسافر هستم
  • صبر کن منم بفرستم
    باشه 
    ای جون چه جیگری بودی تو اون عکس اولیه
    خخخ
    یا ابالفضل 
    هنوزم جیگرم :-S
    اینو دیگه مطمئنم الان نیستی
    خخخ
    اجازه هس عکستو سیو کنم؟
    همین الان نظرتو تایید کردم از کجا به این نتیجه رسیدی که من نیستم؟
    عکس منو میخوای چیــــکـــــــــــــار دختــــر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (36)
    اصن باش به من چه
    عکستم بامزه س میخواستم سیو کنم
    بدرک ک نمیزاری
    نه اشکالی نداره منم عکس مهبانو بی اجازه از پروفایلش برداشتم 
    راحت باش
    نمیگفتیم همون اول سیو کرده بودم :\
    :|
    خخخخخ
  • crazy friends avatar
  • ...دُخمَلـِ اوجولاتیـ...
  • خخخخخخخ چ باحال بودی ایول

    خخخخخخخ ممنون 
    شما هم اگه دوس دارین عکس بچگیتونو بدین
    :)
    :) عکس بدین
    خوشگل بودیا
    چرا همتون از فعل گذشته استفاده میکنین؟؟؟ :((
  • crazy friends avatar
  • جوجو کوچولو
  • O_O
    عکس منو از کجا آوردی O_O
    عههه سلام خوب هستین؟
    از قسمت بالا سمت چپ وبلاگتون برداشتم
    دیروز*
    مگه من گفتم جیگر نیستم!؟
    بله (منم که هویج خخخخ) بله شما خودت هم جیگری تو این عکسه...
    :)

    نه اینو نگفتی
    اصلا خودت عکس بده ببینیمت
    دور از جون هویج :)) 
    چجوری عکس میفرستین؟
    اپلود میکنین لینک میفرستین؟
    آپلود کن یا میتونی ایمیل کنی
  • crazy friends avatar
  • leilaaaaaaaaa mohammadi
  • وایییییییییییییییییییییییییییی چه نی نی های بامزه ای!!!!!!!!
    توهم عکس بگیتو بده
  • crazy friends avatar
  • leilaaaaaaaaa mohammadi
  • باشه واست می فرستم افشین
    خب بفرست دیگه کجاست؟ زودباش بفرست 
    خوشگلن:)نانازن
    تو هم خوشگل و نانازی 
    عکس بده!!!!!!!!!!
    زمان ما دوربین عکاسی نبوده :)
    زمان بابابزرگتم دوربین عکاسی بوده
    عجبا
    :-)
    ما که عکسمون مالی نیس اما بلاخره گفتیم از قافله جا نمونیم:-)
    خیلیم جیگری من که دوس داشتم
    خخخخخ واس همه م بوس فرستاده
    کی؟ من؟
    پ ن پ من
    زیر همه عکسا نوشتی Kiss
    اهان اون جدا کننده رو میگی :))
    خب حالا مگه بوس بده؟
    دقت نکرده بودم از یه جا کپی کرده بودم
    :/
    چیه؟
    (((:نه خوبه بدنبودی
    اوه باورم نمیشه اینو از دهن تو شنیده باشم
    :)))
    خودتم بچه بودی
  • crazy friends avatar
  • جوجو کوچولو
  • نظرت چیه عکس بچگیای منو پاک کنی؟
    نظرم منفیه؟ واسه چی؟ میترسی چشمت بزنن؟
    همشون خوفن....
    Yeah!
  • crazy friends avatar
  • جوجو کوچولو
  • نسبت به شماها قشنگ نیست خب
    :| دفه قبلی عکس عمه من بود توی نظرسنجی برنده شد؟؟؟؟؟؟

    (4)
    عاغا مهبان از همه خوشگل تره...
    ای جون لپاشو ^_^
    تو هم خوشگلی عزیزم
    ای جون به خودت
    فقط درست پیدا نیسی.. تاری سرتم پایینه
  • crazy friends avatar
  • دنیا تتلیتی
  • چقد قشنگننننن ای جووووونم
    اوهوووووووووومممممم
  • crazy friends avatar
  • جوجو کوچولو
  •  یادم رفته بود
    آهان :(
    تو نظر قبلیم اشتباهی نوشتم نیستم ولی من ظورم نیستن بود  :)
    من ادعایی در خوشکل بودن ندارم  :|
    بچگی هر قیافه ای باشه باحاله  :))  ولی خوب آدما قیافشون کلا خیلی با بچگیشون فرق میکنه..
    آره خود من که دگرگون شدم زیاد شبیه اونوقتام نیستم
    باید برم بیوفتم تو آلبومم یه عکس از خودم پیدا کنم
    بعدا برات میفرستم  :)
    منتظرم :)
    مهبان خوشمله
    هممون خوشگلیم
    من قبلا بعضی از این عکسارو دیدم...در مورد مماختونم گفته بودم  :))
    اره یادمه :|
    مبارکه دوباره نظر سنجی داری؟
    سلامت باشی
    عکس تو هم گم و گور شد
    آره چند نفر دیگم عکس بدن بعدش میذارم
    چقدر یه آدم میتونه احمق و بی شعور باشه 😤
    افشین جان با شما نبودما (: ,  خودش کامنتو میخونه حالیش میشه 
    شرمنده ها افشین s-:
    :| الان من باید تایید کنم اینو فقط؟
    نه فقط ازینجا میتونم باهاش حرف بزنم,  هووووف 😑
    عجیب
  • crazy friends avatar
  • مهدیس سپهری
  • خوبه افرین
    خواهش میکنم بله درست میفرمایین
    مچکرم
    بی مزه             s_:
  • crazy friends avatar
  • آذین& گیتی
  • چه بچه هایی نازی...
    ما شاالله ماشاالله
    همشون خوشگل بودن



    مچکرم 
  • crazy friends avatar
  • محمد حسین
  • قشنگن
    ^_^
    قشنگیم :)
    روی شیطان نشست و سرشو برید ؟؟؟


    جواب:
    شیاطین هم تکثیر شده اند و زیادند.
    شاید این شیطانی بوده که مانع و دشمن آن شخص بوده.

    نه اصل شیطان که رئیس و فرمانده و بزرگشان باشد!
    چون او بدست امام زمان (ع) یا یکی دیگر از اهل بیت (ع)  در زمان ظهور آقا کشته می شود و از بین میرود. طبق روایات اخرالزمان.

    ما اینقدر می فهمیم.
    حالا این عالم مکاشفه رو نه من درک میکنم نه تو پس بهتره در مورد چیزی که ازش درکی نداریم حرفی نزنیم
    من ته دلم از هرنوع خشونتی بیزارم حتی اگه فرمان الهی باشه نمیتونم درک کنم نمیخوامم داستان بشنوم 
  • crazy friends avatar
  • ♠Mãh§â♣ ...
  • هووووفففففف...
    ههههععععیی
    سلام

    دیشب شب قدر بود

    برات دعا کردم.

    در کار خیر موفق باشی
    دمت گرم شمام در انجام کاردرست موفق باشی
    دیگه پست نمیزاری؟:(
    میخوای نویسنده شی؟
    سلام.
    نمینویسید دیگه؟!
    :(((

    شاید :)
    نه من میترسم غییب شم باز 
    کجایی نیستی؟
    برمیگردم به زودی

    ههههههه ایمیل میذاری؟؟
    کسی ایمیل نمیده :(
  • crazy friends avatar
  • علی محمدرضایی
  • دیگه پست نمیزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مگه میخونی پستای منو؟؟؟؟
    ایولللللللل
    برگرد:)
    باشه
    حال آرمان چطوره؟
  • crazy friends avatar
  • علی محمدرضایی
  • بله صد درصد یادت رفته منو
    ببخشید این اواخر خیلی بیشعور شدم :))
    واسه این که بهت سرنمیزنم اینجوری شد 
  • crazy friends avatar
  • علی محمدرضایی
  • خب سربزن
    بزودی خواهم زد
    سلووووم افشین اینستا هستی؟؟؟


    lonely.m69

    اگه هستی منتظرتم 😃😃😃
    باشد میایم
    آرمان خوبه:)
    منم خوبم :)
  • crazy friends avatar
  • لورا مک فولدر
  • پخ
    ؟؟؟
  • crazy friends avatar
  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • 😕😒😏
    😃
    تو که معلومه خوبی:/
    سلام
    دنبالتون کردم
    دنبالم کنید
  • crazy friends avatar
  • امیری حسین و نعم الامیر
  • منم میخوام.....:((
    چی میخوای داداش؟
  • crazy friends avatar
  • امیری حسین و نعم الامیر
  • عکسمو بدم و تو نظر سنجی باشم....
    :((
    باشه البته زیاد عکس جمع نشد شاید نظرسنجی نذارم
  • crazy friends avatar
  • امیری حسین و نعم الامیر
  • بفرستم؟
    :-s
    بله بفرست خب
  • crazy friends avatar
  • امیری حسین و نعم الامیر
  • http://s9.picofile.com/file/8268725326/zan_amoo88.jpg

    اینم از من
    اضافه شدی
  • crazy friends avatar
  • امیری حسین و نعم الامیر
  • مرسی
    از من تشکر کرد چرا کامنتی منو جواب میدی :( "افشین".                                              
  • crazy friends avatar
  • بهار خادمی
  • چقد کوچیک بودی مظلوم بوی داداش محمد:)))
  • crazy friends avatar
  • بهار خادمی
  • الانم مثه کوچیکیات خوشگلی افشین؟!
  • crazy friends avatar
  • خیلی نامردی که رفتی
  • کوفته.....خودت بزار بینیم
    عکسمو گذاشتم ببین:-/
  • crazy friends avatar
  • بهار خادمی
  • اخریه منم:-)))
  • crazy friends avatar
  • خیلی نامردی که رفتی
  • آخریش که منم
    نه منم!!!
  • crazy friends avatar
  • امیری حسین و نعم الامیر
  • بهار یه گاز بهم بدهکاری
    بهار اینجا نویسنده نیس دیگه
    گازت بگیره؟ چرا؟؟؟؟؟ منم بلدم میخوای من گاز بگیرم؟
    (۱۶) یادش بخیر..یه روزی اینجا رییس بودیم بعد تو نظرای خصوصی فضولی میکردیم...بجای مدیر جواب نظر میدادیم... قصد حذف سایت داشتیم خهخخ.بعد پشیمون شدیم اخرشم از محل کارمون شوتمون کردن بیرون:))
    نظر خصوصیای منو جواب میدادی؟؟؟ (61) عجب آدم بی شرفی هستیا (51) خاک بر سرتون واقعا (52)
    من بیرونت نکردم خودت گفتی حذفت کنم (31)

    خوب حالا چرا میزنی؟!!!!
    چون خعلی نکبتـــــــــــــــــــــی
    عکس بچگی؟؟
    اوووووووووووووه !


    راستی جواب کامنت بهار : عجب ادمایی پیدا میشن 
    ولی بلاگ فقط اینجوریه وگرنه میهن بلاگ میتونی دسترسی محدود کنی 
    تنها بدی بلاگ همینه ک نمیشه دست ادمای فضول رو قطع کرددد
    :)))) باش
    من مثه همین عکسو دارم 
    که میخندم 
    اونم میدم
    تازه لپامم چالش معلومه:)
    خب بده بیادش
  • crazy friends avatar
  • 😂😘یگانـღـه😊😍 jb
  • چقدر بچه گیات عین پسرداییمه فقط بااین تفاوت اون بوره وچشماش عسلیه
    بچه گیات نازبودی
    ایا میشه هنوز عکس فرستاد
    آره بودم :(
    چرا که نه
  • crazy friends avatar
  • 😂😘یگانـღـه😊😍 jb

  • الانم حتما نازی چون نودوهشت درصد مردم جهان  هنگام رشد چهرشون تغییر نمی کنه بلکه جسه بزرگ تری پیدا میکنن

    بله معلومه که هستم
    ممنونم
    خعلی شیرینی همگی کیف کردم
    مچکرررررر
  • crazy friends avatar
  • 😂😘یگانـღـه😊😍 jb

  • هنوز میشه فرستاد؟ من گوشیم خراب بود برای همین نتونستم بفرستم
    بله که میشه حتما بفرست
  • crazy friends avatar
  • نگهبان طلایی
  • همه خوشگل بودن :) 
    نهههه
  • crazy friends avatar
  • نگهبان طلایی
  • چرا نه همه خیلی خوشگلید
    نهههه بعضیا فقط بانمکن
  • crazy friends avatar
  • نگهبان طلایی
  • اولیه و مهبان از همه خوشگل تر بودن
    هه هه هه دقیقا
    فقط تو و مهبان خوشگل بودید
    عه.من چی؟!!!
    امضا :بهار
    إ؟
    تو اونجا چی کار میکنی؟
    پس کجا چیکار کنم؟
    وای!اره تو هم خیلی ناز بودی!
    اره بودم  
    اممممممم
    هیچی
    عکستو بده بذارم
    من منظورم بهار بود
    نویسنده وبه؟
    :( منم ناز بودم آخه
    آره سالهاست ولی مطلب نمیذاره که
    گفتم که
    تو هم ناز بودی
    مرسی 
    میترا بیا به اینجا هم سربزن http://midnight.blog.ir/
  • crazy friends avatar
  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • یادش بخیر یکی دوسال میگذره که قرار بود من عکس بفرستم😂😂😂😂😂😂😂اما تنبلی کردم😐ایا هنوز میشه فرستاد
    چرا که نه
    بفرست
  • crazy friends avatar
  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • پس الان میفرستم
    بفرسست
    منم بازی
    http://bayanbox.ir/info/3325960892336741758/DSC00538
    عکستون به پست اضافه شد
  • crazy friends avatar
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • حتما میفرستم😅😅😅
    در اصرع وقت😊
    یادت نره هااااااااا
    خیلی دوس دارم ببینم
  • crazy friends avatar
  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • میگم یه چیزی عکس من اسم نداره
    (c15)
    داره که ... زیر عکساته
    بالاخره پیداش کردم اسممو
    (c15)

    هست اما رنگش سیاهه
    (c49)
    جدی واسه من رنگش درسته که
    راستی چه خبر نیستی دلم برای کل کل کردن باهات تنگیده
    (c82)
    آره دیگه سرباز شدم کمتر وقت میکنم بیام
    آی لاویو داری اما حوصله کل کل هم ندارم دیگه
  • crazy friends avatar
  • یک وبلاگ نویس نوجوانツ
  • بالاخره وقت کردم عکسمو بفرستم^_^

    منو مسخره کنی من میدونم با توعا
    http://bayanbox.ir/view/2354741879065378677/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8%DB%B0%DB%B6%DB%B2%DB%B8-%DB%B1%DB%B8%DB%B3%DB%B8%DB%B1%DB%B7.jpg
    اسمت چی بود؟؟
    افشین ماجده ام:/
    عه تویی؟
    آخی گوگولی کی بودی تو؟؟
  • crazy friends avatar
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • دیوونه😂😂😂😂
    خودتی
  • crazy friends avatar
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • اینو که همه میدونن که من دیوونه ام:)
    همه بهم گفتن..تو هم روش:))
    خب دیوونه که شاخ و دم نداره یه دختر خوشگل و بامزه مثه شمام ممکنه دیوونه باشه
  • crazy friends avatar
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • هعییی
    :|
  • crazy friends avatar
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • ی چیزیو میدونی افشین؟!
    چیو؟
    اره جون عمم اگر میدونستم از من قشنگتر هم هس خب با کله میومدم خخخخخ  
    عجب
  • crazy friends avatar
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • آدمای دیوونه از نظر من دو دسته ان....
    یا تنها هستن...
    یا عاشقن و خاطرات آزارشون میده....
    و من جفتشم
    این یعنی دیوونه دیوونه...
    نمیدونم دیوونه بودن بده یا خوب...ولی میدونم دیوونه دیوونه بودن دردناکه...
    اصلا آدمای غمگینو عشقه
    درست میشه زیاد ناراحتش نباش
  • crazy friends avatar
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • هعیییی...ی ذره زیادی نا امیدم...و این نا امید بودنه که آزارم میده و دست و پامو بسته...
    از چی ناامیدی؟
  • crazy friends avatar
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • از زندگی...
    من حتی از تک تک ثانیه های نفس کشیدنم هم دارم پشیمون میشم...هر ثانیه امید داشتن به نبودن ثانیه دیگه...کلا منو از همه چیز نا امید کرد..از همه چی🙃
    چرا آخه؟؟
  • crazy friends avatar
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • ندونی بهتره🙃😔😢
    باشه
  • crazy friends avatar
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • هعییییی🙃
    ماشالله همتون خوشکلید
    بله پس چی

    ای خدا خدا چه گوگولی بودید همتون

    بله بودیم 
    مگه تو نبودی؟

    نه من شکل سمندون بودم:)

    من همیشه از سمندون خوشم میومد

    اوخعییی عکس منم پرید😂چقدر خوب😎🙃

    اتفاقا میخواستم بهت بگم دوباره واسم بفرستی

    دیر گفتی دیع تصمیم گرفتم تصویری ازم هیچ جا به یادگار نمونه...

     

    +راستی...این آهنگ forgiven این گوشه وبلاگت خیلی خوبه♡[:

    باشه

    چه بچه ی باحالی بودی:)

    اون محمده کیه انگار میخواد گریه کنه:| ووییی نازی نازی قنازی فنازی هنازی نبازی:|

    تشکر چشمات باحال میبینه
    اشتباهی که کردم این بود لینک بلاگ بچه هارو زیر عکسا نذاشتم خیلیاشون گم شدن حالا ازین به بعد میذارم
    عکس بچگیاتو بده بیــــــــــاد

    http://s4.picofile.com/file/8397044034/20200227_232427.jpg

     

    🙄😑

    خودت اعتراف کن کی هستی
    این عکس بچگیای خودته؟ اوخیییییی ماچ ماچ😘

    تو نمیشناسی منو واقعا،اینقد تقلایه بی خودی نکن پسر-_-

    آره دیگه ن پ بچه گیایه ننمه-_-

    خب پس چی باید صدا کنیم؟ moon girl ?

    درست حدس زدی😕آیم مون گرل🤧😊

    خیلی خب 

     بابا خوشگلاااااا

    (c182)

    سما سما عکس بچیگتو بده
    میمیرم ببینمش بفرست همین امشب 

    .

     خدانکنه

     چندمیدی بفرستم

    (c97)

    همه چیمو میدم 

    .

     بده بعد بفرسته

    (c11)
    (c16)(c125)

    فائزه چشمای آبیتو بده ببینم 

    .

     فردامیفرستم چشم

    (c197)

    باشه یادت نره هاااااااااااااا 
    شبت بخیر

     خوب کجا باید اپلودش کنم

     راستی صبحت بخیر

    (c110)

    واااااااااااااای سماااااااااااااا

    توی بخش مدیریت توی صندوق بیانت
    .
  • crazy friends avatar
  • جـودی خآنوم :)
  •  آخی...

     

     

    (c182)

    من میخوااااااااااااااااااااااااااام
    مال تو باید خیلی باحال باشه
    زود باااااااااش

     مبینا داره به من نگاه می کنه (c125)

     

     فکر می کردم این پست دیگه به فراموشی سپرده شده:) 

    شروع این پست فکر کنم مال سال 93-94 باشه 
    نخیر فراموش نمیشه 
    به این نکته دقت نکرده بودم 
    .

     من بفرستم ؟؟

    ریحوووووووووون حتما بفرست خیلی دوس دارم ببینمش

     http://s12.picofile.com/file/8400030368/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B6%DB%B0%DB%B5_%DB%B1%DB%B7%DB%B0%DB%B5%DB%B4%DB%B6.jpg

     

     :))

     اهم اهم :/

    کمبود عکس دارم. از عکس توی قاب عکس گرفتم 🙄🙄🙄🙄

    وای ریحون من الان دیوونه میشم کوچولو موچولوووووووووووو ♥♥♥♥♥
    کاش دوباره اینقدی میشدی لپتو میکشدیم ماچت میکردمممممممم

    ..
  • crazy friends avatar
  • جـودی خآنوم :)
  •  کلا یه دونه در دسترس دارم

     داغووون

     صبر بنما

     خوبشو پیدا کنم

    (c11)

    ایول باشه صبر میکنم 
    خب صبرم تموم شد بده بیاد

    .

     (c239)

     اهم اهم

     لپمو نکش درد داره عههه

    (c105)

    اشکال نداره بزرگ میشی یادت میررررررهههههههههه

    ....

     سلام

     آخیییی (c98)

    نوبتی هم باشه نوبت شماست ملیکا
    عکس از بچگیات داری؟

     اوهوم بله دارم ولی نمی خوام عکسمو بدم

    (c110)

    خیلی ممنون واقعا

    .

     (c110)(c120)

    ..

     میگم که شرمنده تازه از خواب پاشدم سردرد داشتم عکسو اپلود کردم توصندوق بیانم حالا چیکار کنم

     دقیق بگو

    روش کلیک کن و نمایش عکس رو بزن و لینکشو کپی کن و تو نظرات بهم بده

    .

     آآآآ

    (c116)(c115)

    .

     چرا خاک تو سرم آخه ؟ گناه دارم که (c105) هههه ویییی استیکره که تو جواب گذاشتین چه باحال هستتتت آآآآ

    (c113)

    . چون که من میگم

     (c112) (c116)

    .

     قشنگ معلوم بود تازه از خواب پاشدم

     من چرا عین شاسگولا اونور برات عکسمو فرستادم

    (c158)

    اشکال نداره خوبی الان؟ سردردت خوب شد؟
    ناراحت نشی میخوام کامنتای بی ربط به بعضی پستامو حذف کنم

    .

     میگرنه

     عادت کردم

     حذف کن نه بابا ناراحت نمیشم راحت باش

    اوکی چون خیلی زیاد شدن از بالا تا پایین پست خیلی طولانی میشه

     شاید باورت نشه ولی نفس من بودم =))))))

     این قدیمیا چه شادم کرد.

    نـــــــــــــــــــــــــــــــــــه ! چه باحال راس میگی شبیه الانته
    من وبلاگتو بلدم هم نام ایمیلته توی اینستا هم دارمت

    .

     عه عکسمو گذاشتی

     (c95)

     از اینا نمیزاری برام دیگ😕💔

     (c114)

     

    (c103)

    .ooخیلی داشتم سعی میکردم نذارم فکر کردم احترام برات در اواویته
    مبینا هنوز اون چشمای معصومو داری؟

     به به چه همه خوشگللل

    .. آری آری مال تو هم باید خوشگل باشه! 

     آها اگ دوس نداری نزار🙂

     آره همونطورین🙂

    نخیر آخه یه چیزایی درموردت کشف کردم که با خودم گفتم درستش نیست دیگه از این استفاده کنم:

    .

     مثلا چ چیزایی؟🙂

    .

     خب؟😐چیشد الان؟چی فهمیدی؟چرا منو سره کار میزاری آخه؟

    (c103)

    پس واقعا یه چیزی هست که اینقدر پیگیر شدی
    ای شیطون... ای ناقلا

    .

     نه چیزی نیست واقعا🙂میخواستم اگ چیز بدی درموردم متوجه شدی بگم ک اشتباهه😊

     

    (c115)

    خب پس خیالم راحت شد
    نه خیلیم خوب و دوس داشتنی هستی
    .

     سلام....

     

     آخرش لیست تمام وبلاگ هایی که نویسنده اید و منتشر نکردین ؟ 🤔

     

     یه سوال دیگه

     توی نظرات نمی تونم عکس بذارم :(

    یعنی به همش سر میزنی؟
    واقعا؟
    توی پاسخ به نظر میشه ولی موقع ارسال نظر نمیشه
    میخوای عکس بفرستی؟

    .

     بلی...

     واسه همین چالش عکس بچگی که گذاشتین دیگه :)

    آخجون
    آپبود کنین توی صندوق بیان
    یا اگه سختتونه اینجا هم خوبه http://uupload.ir/

     همشون خیلی نازن.. امیدوارم ناز بمونید✌💐

    لطف داری دوس داشتی تو هم بیا

     ایا این معصومه اخری همان معصومه اولیست

    (c112)

    نه اون بالایی دیگه نیستش توی بیان این معصومه جدیدتره . ج هم

    .

     آهنگ پست ...

     فاینال ... 

     

    (c10)

    حس میکنم زیادی غمگینه واسه این پست
    ببینم چیز مناسب تر پیدا میکنم
    .

     

    (c39)(c41)

    مال خودتو نمیدی؟ 

    .

     شاید دادم

    (c16)

    الان میخوام .

     افشین چرا هی مکالمه منو فائزه رو اینور اونور میکشونی هاااا

     (c18)

     همین که یه پیام عشقی بهش دادم صب پاشدم دیدم که همه رو پاک کردی

     (c11)

     حتی نمی دونم فائزه جون پیاممو دیده یا نه

     (c84)

     دفعه دومه که اینجوری میکنه نکنه که میخوای بیام اونجا و بعدش

    (c102)

    نگران نباش بهش رسید
    آخه شما دوتا یه نفرتون وبلاگ بزنه یا اکانتی چیزی از هم بگیرید حل میشه مشکل

     میگما چرا هیچکس نظر نمیزاره دیه

    (c103)

    چون من این مدت چهره و شخصیت خیلی زیبایی از خودم نشون دادم همه از عشق من درگیر جنگ جهانی سوم شدن و یه عده هم مفقود شدن و خبری ازشون نیست

    ..

     چه آلبوم نازی

      ایده یدجالبی بود

      ذهن خلاقی دارید

    ممنون
    شرکت نمیکنین؟
    .

     پیام خودمم پاک کن نزار در معرض دید جامعه کههههههههههههه

    (c49)(c49)

    باشد.

     چه جوری بفرستم؟

    آپلود کن توی صندوق بیانت بعد لینکشو بده
  • crazy friends avatar
  • ... S҉A҉H҉A҉R҉
  •  چقد خوشحالم بودم فک کردم این دنیا ریدن برام:)))

    بی اددددددددددب
    خیلی ناز و باحال بودی
    حداقل اون دوره شاد بودی من یه بچه ساکت منگل بودم

     من از تنهایی خسته شدم

    (c145)

    این طاها که خودشو نابود کرد این همه میخوادت
    سما کجاست پیداش نیست؟

     فیلم ترسناک خیلی ترسناک معرفی کن ببینم

    (c111)

    باشه ready or not و warm bodies خیلی خیلی قشنگن حتما ببین توی جدیدا هم the hunt عالی بود
    خیلی ترسناکم evil dead و اون فیلمه که دختره به فندق حساسیت داره اسمش یادم نیست :))

    . اینا رو تنها نبینی هااا

    http://bayanbox.ir/thumb/4701814178929324526/IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B6%DB%B1%DB%B6-%DB%B1%DB%B9%DB%B5%DB%B3%DB%B0%DB%B4.jpg

    ببینید براتون باز میشه؟

    بله ولی چرا اینقدر کوچولوئه عکسه ؟ 

    .
    درستش کردم خودم
    چه چشمای گیرایی داریییییی 

     ممنون

     لطف دارید

    خواهش میکنم خیلیم خوش اومدین به بلاگ بیان

     لافاقا وسوسه شدم دارم میرم تنهایی نگاااااااااا کنم حال میده

    (c41)

    .

     من چرا اتفاقا رو اونجوری نوشتم متوجهم نشدم

    (c16)

    فکر کردم خارجی بهم فوش دادی 😅

    .

     نه بابا فوش کجا بود میگم چرا قیافت اونجوری شده خخخخ نه اشتباه تایپی بود ببخشید

    (c125)

    . اشکال نداره

     سلام افشین خوفی؟؟

     جالبه دل منم واست تنگیده😊

     از صبحه سردردم باز شروع شده نمیتونم چشامو واکنم 

     فردا اگه بهتر بودم لبتابو روشن میکنم میام  👼

    چرا مراقب خودت نیستی :( نور لپتاپتو زیاد نکن خودش سردرد میاره

    .

     عینک بااون گوشواره. توگوشت خیلی بهت میادافشیییین👍👍👍👌

    ...

     خیییلییی قشنگ بود

    ...

     ناموسا یه چالش عکس الانم بزار 

    من خودمو پاره کردم این چند نفر شرکت کردن از بس که بهشون گفتم
    عکس الانشو کسی نمیفرسته
    .

     افشین تو بچه که بودی خیلی خوشکل بودی خوش به حالت من هیولا بودم مگه اینکه یه عکس از زمانی که تازه راه میرفتم بزارم البته اگر بتونم پیداش کنم خخخ

     خدایی یه عکس از الانت بزار

     از بس که تو مغزم این عکسی که گذاشتی رو بالا پایین کردمو بهش ریش و ... اضافه کردم که مثلا الانتو حدس بزنم سر درد گرفتم خخخ

    عوضش الان تو خوشگل شدی من هیولا
    اشکال نداره از اون موقع هم خوبه عکس بدی

     من تصورات ذهنیم خیلی خوبه ها ولی هیجوره نمیتونم تورو تصور کنم چرا

    (c26)(c125)

    یه خدا رو که نمیشه تصور کرد

    .

     اوه اوه ادعای خدایی هم میکنی 

     باید بدم بکننت تو گونی خخخخخ

     به فرما تو گونی خخخخ

     افشین تو حتی کاراکترتم ندادی مرد حسابی یه راهنمایی یه چیزی اصلا ولش کن

     آهااااااااا

     افشین تووووو چههههه آشششنا میزنی داداششششش

    (c125)

    بله دیگه شاهزاده بیانم
    من خودم همه رو تو گونی میکنم کی میخواد سر من گونی بکشه؟؟
    ممنوون چه عجب یه نفر بدون این که من بگم عکس داد
    چقدرم ملوس و خوشگللللل
    میگم پس چرا اسمت توی وبلاگت مرد تنهای شبه؟

     ممنان😀😀😀😀❤❤❤❤🥰🥰🥰

     چون شبا تنهام😂😂😂

    مگه مَردی؟؟؟
    مگه خون آشامی که شبا رو در تنهایی میگذرونی؟

     عاره دیه/:😂😐

     دیگه داشتم از سینگلی تلف میشدم تصمکیم گرفتم خودم مرد بشم با خودم رل بزنم////:

     دارم دری وری میگم به بزرگی خودت ببخش

    نه اشکال نداره حالا عکستو میذارم حتما علاقه مندان حضور پیدا میکنن خدمتت


    .

     چقد اون عروسک پشت سر آساره منو یاد آنابل میندازه  شایدم دارم توهم قبل امتحان میزنم

     

    (c210)

    عه امتحان داری؟ موفق باشی

    .

     شدم

     (c126)

     قلبانت

    آفرین به توووووووووو
    نمره کامل میگیری؟ 

    .

     نوچ نمره کامل واسه بچه سوسولاس

     همینکه نمیفتم خودش کلیه

    (c132)

    Htvdk .
    آفرین من بهت افتخار میکنم

     

    (c139)

    ..
    اون سمت راستی که فقط داره نگا میکنه طاهاست

     با نگاه کردنش مشکلی ندارم فقط غرنزنه...

     حالا چون شوهر فائزس بیخیال گذشته ها میشم 

    .

     ووووییی چه باحاااااله

     دارم فک میکنم یه درصدم ممکن نیست عکس از بچگیام بدم فک کن یه درصد اون عکسای عتیقه ام پخش بشه😂😂😂😂😂

    . بهااااااااااااااااار
    عکس بچگیتو بدهههههههههه

     😐عه عکس من پاک شده

    جدی؟ تو کدوم بودی؟؟؟
    دوباره بفرست

     من یگانه ام...

     فعلا البوم پیشم نیست.... پیداش کردم میفرستم

    (c11)

    جددددددددددددی؟ یگانه؟ خوبی؟ 
    چه جالب تو هم هنوز مثه من زنده ای
  • crazy friends avatar
  • ؟؟ گلسرخی
  •  اون بنشانیم باحال بود عکس به قیمت پاره شدن حنجره

    فرکانس صدای بچه ها واقعا خیلی بالاست یکم بالاتر بره فراصوت میشه 

    .

     وییی لعنتی نگووو

     عمرررا فک کن یه درصد عکس من بیاد بین این عکسا😂😂

     خدا اون روزو نیاره

     استغفراالله

     بلا به دوووور😂😂😂😂

    بهار تو کدوم بهاری؟ قدیمی هستی؟
    fm798 تو بودی قبلا؟
    چرا آخه؟ حالا یدونه بفرست اول خودم ببینم
    بعدشم اونایی که زشتن بعدا خوشگل میشن

     اره من بهارم خیلی وقت هست وبلاگ دارم

     ولی اونی ک میگی نیستم

     وای نه نه فکرشم عذاب اوره عکس بچگیمو ببینی .بیخیال من شو مرسی اه😂😂😂😂😂

     بیا درباره موضوعات خوب حرف بزنیم

     خب دیگه چخبررر😂😂

    اینجوری میگی تازه من بیشتر کنجکاو میشم انگار یه قیافه ای داشتی هر کسی میدیده میزده زیر خنده
    بله شب آرومیه همه چی خوب و دلپذیره

    .

     اینم فائزه

     photo6023796992938980061.jpg

    خرابه لینکت

     پس صب کن تو وبلاگ خودم بذارمش

     

    باشه میصبرم.

     اعع مرسی عکس منم گذاشتی

    (c124)(c98)

    خیلی خیلی بامزه بودی الانم حتما هستی

    .چرا عکس خودت نمیدادی به این باحالی بودی

     اسمم نیفتاد تو قبلی فقط ف افتاد خخخخخ

    (c16)(c16)

    . 
    معلوم بود کی هستی
    قالب سما رو خراب کردی؟ برو درستش کن

     من خراب نکردم بعد من خودش برداشته خرابش کرده

    (c24)

    ای بابا چرا اینجوری میشه پس؟

     مگه الان بازم بد شده قالب وبلاگ؟

     اهههه دیگه حوصلم نمیکشهههه

     قالب کهنو فائزه تو گذاشتی برام دیگه

     این صورتیو من گذاشتم

     فقط چجوری اون جاهای سفیدشم رنگی کنم؟

     نه ولش حوصلشو ندارم

    فکر کنم css نذاشتی براش

     چ بااحال

    ممنون ثریا .
    عکس خودتو نمیدی؟

     میتونی جای جیمیل نام کاربریو نیگا کنی-_-

     رامتینم

    آهان اوکی 
    اخه اسمت rammm بود از کجا بفهمم رامتینی؟

    .

     من ی عکسی داشتم خعلی خوشگل بود گم شد دیگه هیچ عکسی ب هیچکس ندادم بعد اون

    بچه ها همه عکساشون بانمکه 

    .
    واااااای چه قششششششششنگ
    چه خوشحاااااااااااال و پرانرژی 

    .

     ♥_♥

    گذاشتم کنار بقیه با همین اسم کره ای گذاشتم اگه میخوای اسمو عوض کنم بگو

    .

     فقط اینکه اون وب من نیست ککک

     وبیه ک توش ادمینم

     وب من اینیکیه

    آهان باشه لینکشو عوض میکنم .

     

    (c70)

    ..

     دیدی گفتم باهام قهرییییییییییییییییی چیشده ؟؟؟؟؟؟؟؟

    (c24)

    . چیزی نشده حس وبلاگ نیست

     سلام 

     (c12)

     بالاخره البوم رو پیدا کردم

     bayanbox.ir/view/7515597893621951665/WhatsApp-Image-2020-07-03-at-17.52.46.jpeg

    وااااااااااااااااااااای این تویی یگانههههههههه ؟
    چقدر عشششششقی 😍
    چقدر ماهی الهی من بوست میکردم 😂😂😂

    . ای وای چه قشنگ بودی

     

     (c108)

     

     چقدر شکلک های وبت گوگولین

    (c109)

    کداشونو گذاشتم 
    با لپتاپ میای یا گوشی؟

    دوستانی که دارن این کامنتو میخونن یگانه خانومو دنبال کنن قشنگ ترین صدای دنیا رو داره عکس بچگیاشم که خیلی قشنگه

    .

      با کامپیوتر

     (c110)

      خیلی ممنونم 

     (c124)(c127)

     چشمات قشنگ میبینه 

    . یه عالمه وقت نبودی
    میخوای پست آهنگ دار بذاری؟
    چالش اگه آهنگا آدم بودن چجوری بودن؟ 
    اگه مرورگرت کرومه میتونی استیکرارو نصب کنی روش

     حتما از کدت استفاده میکنم اما هر وقت  که کامپیوترم درست شد اصلا وضعش داغونه!

     الانم بزور دارم باهاش کار میکنم

     نه  یه مطلب ساده است چالش نیست.. اما یه روز راجب این چالشه پست میزارم چون به نظرم چالش باحالیه 

     اما وقتی از اون راهی که گفتی اهنگ رو انتخاب کردم برای پستم پلیر میاد اهنگ رو اجرا میکنه اما وقتی که پیش نمایش رو میزنم غیبش میزنه !

     نمیدونم چشه مشکل قالبه وبمه..نمیدونم!

    مشکل قالبته اگه خواستی من میتونم درستش کنم یا کمکت کنم درستش کنی
    آره حتما دوس دارم بدونم چه آهنگایی میذاری و چی مینویسی

    ..

     قالبمو عوض کردم مشکل از قالبمه 

    (c24)

    آره اگه قالب قبلی رو دوس داشتی میشه درستش کرد یه کد css کوچولو توش مشکل داره

     

     (c10) اره خیلی دوستش داشتم

     واقعا میتونی؟

    (c16)

    بله یدونه پست آهنگ دار بذار تا بیام ببینم کجاش مشکل داره
    بعد یه کد css بهت میدم بذار ته قالبت

    .
    دو ثانیه طول میکشه
    .

     مرسی

     (c11)

     پس الان میزارمش رو قالب قبلی

     

    اوکی بذار .

     

     (c98)(c99)(c121)

     خیلییییییییییییییییییییییییییی ممنونم  بابت قالب

     کارت درسته 

    (c109)

    قابلی نداشت ممنونم ..

     منم بدم :/ ؟؟

    صد در صدددددددددددددددددددددددددد
    حتما همین الاااااااااااان

    .

     کلیک

     کلیک

     :/

     وندا عم لازمم نیس وبمو لینک کنی!

     با تشکر

     بدرود .

    وایییییییی خداااااا ای جاااااااااااااان
    وندا به این چهره معصوم نمیاد بیشتر به خشن میخوره 😅 
    من عاشق بچگیات شدم

    ..

     اول از همه اون اسم بردار همین الان !!!!

     دومن شما بیجا میکنی عاشق بچگیای من بشی !

    ببشید من عصاب ندارم ! تف

    آهان خب بگو اسمم این نیست چرا عصبی میشی
    من عاشق بچگیای هرکی دلم بخواد میشم
    راسی چرا وندا رو لینک نکنم به وبلاگت؟؟
     .

     آه وندا شی چه کیوتییییی تو دخمللللل

     خواهر زاده عشقولی منه هاا 

    (c22)

    انگار همه اینجا دوست و فامیلن منم یه غریبم به زور دارم خودمو جا میدم بینتون

    .

     من همه وبامو حذف کردم الان چیو میخای لینک کنی دایی ؟!

    اون قبلیت ...
    عه چرا پس اینطوری کردی؟ خب هیچی دیگه پس
    چرا لات شدی جدیدا

     عهههههههههههههه من مجبور شدم هارد لپ تاپ رو عوض کنم دیگه هیچی جز عکس کتابایی که میخوام بگیرم توش نیست:/

     ولی شاید بتونم یه کاریش کنم. دقیقا نمیدونم. باید به صورت قاچاق بفرستمش

    اگه بتونی که خیلی خوشحال میشم .

     عجب!

    .

     وااووو♡▪♡

    .

     چه بامزه XD !

    آره بده بیاد
    بیخی بابا ، این پُسته دیگه داره خاک میخوره! 😂😐
    نخیر دوباره میکشمش بالا.

     http://s14.picofile.com/file/8410187900/20081031041.jpg

     

     + بفرما =)

    چه خوشگللللللللل چ قدر قششششششششششنگ
    اسمت چی باشه؟ همین استلا ؟؟

    .
    ( شکلک ذوق فرااااوان ) 😍😇
    آره همین استلا خوبه *-*
    ممنون که اینقدر خوشگلی .

     الان دیگه دق میکنم ! @-@

     

     + عکسه مشکلی نداره ؟ برا من خیلی کشیده شده ! :/

    آخ ببخشید الان درستش میکنم  

     منم از بچگی هام عکس دارم ولی نمی خوام عکسم پخش شه (c97)(c55)

    دوس داشتیم ببینیم .

     خودمو بفرستم زخمی میشین😅😂😂😂

    من که خیلی دوس دارم ببینم 

     https://uupload.ir/files/m4g2_۲۰۱۵۱۰۱۶_۱۷۴۸۴۳.jpg

     

     منممممم:)))

    عه تو رووووو  😂
    آقا چه باحال بودی نمکدون 
    هنوز همون قدری هستی یا بزرگتر شدی؟
    .
  • crazy friends avatar
  • ریحانه 1385
  •  وایییییی همتوننننن بانمکییییننن😙😙

    .ممنون مال خودتو بده
  • crazy friends avatar
  • ریحانه 1385
  •   

     اینم منم☺

    .
  • crazy friends avatar
  • ریحانه 1385
  •  افشییییییننن چراااا عکسم آپلود نشششششددددد😑

    .
  • crazy friends avatar
  • ریحانه 1385
  •  افشین جونم یکم به چشمات استراحت بده😑😕

    .حواسم هست
  • crazy friends avatar
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  •  گاد

     چع نی نی های بامزه ایی  >ء<

     چع باحال >ء<

    . کاش هممون نی نی بودیم

     وایی خداا یادش بخیرر

    چقده خوشگل بودیا 😊

     یخورده دیره الان عکس بدم نه؟ -

     هستی اصلا؟ '-'

    نه دیر نشده بده بیاد 

    . تقریبا هستم

     https://bayanbox.ir/view/6803607895253933296/zan-amoo88.jpg 

     تا حالا ممد به این کیوتی ندیده بودممم خودااا

     شبیه یه بچه کره ایه که عکساش تو پینترست پره آیگوووو

    مگه ممدا چه شکلی باید باشن ؟ .

    بنا به پیش زمینه ای که من از ممدای دوروبرم دارم این حجم از کیوتی از یه ممد قابل تصور نبود!

    اگه پیداش کردم بهش معرفیت میکنم

    .

    مچکرم از محبت بی حد و حصرتون 🤝

    .
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X