Menu

بهترین بازی های کم حجم برای کامپیوتر

شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۰۷ ب.ظ
Afshin

اگه سیستم قوی ندارید و در حسرت بازی های روز دنیا به سر میبرید باید بگم بعضی از بازی های کوچیک و کم حجم هستن که در نوع خودشون بی نظیرن و شاهکار به حساب میان و اگه از دستشون بدین بیشتر عمرتون بر فناست من همه اینا رو بازی کردم و واقعا پیشنهاد میکنم سرتر از خیلی بازی های گرافیک بالا هستن

 

 

 

 

Little Nightmares

 

کابوس های کوچک: اینقدر این بازی قشنگه اینقدر من دوسش دارم که هرکی توانایی نصبشو داره و کوتاهی کنه من باش قهرم :(

داستان یه دختر کوچولوئه به نام 6 هست که تنها توی یه اتاق به هوش میاد و دنبال راه خروج و فرار میگرده یکم هیجانیه بسیار هم بانمکه

سبک ماجراجویانه-معمایی-پلتفرمر -ترسناک(ولی ترسناک نیست) هر دو نسخه عالیه.

پیش نمایش+16

دانلود little nightmares I با حجم 2.2 گیگ

دانلود little nightmares II با حجم 2.8 گیگ

 

 

 

Celeste



یکی از بهترین اتفاقاتی که پارسال در حوزه گیمینگ افتاد معرفی بازی Celeste بود بازی ای در سبک ارکید و پیکسلی که بسیار هیجان انگیز و اعتیاد آوره و اونقدر خوب ساخته شده و لذت بخشه که نمره metacritic 88 و 97% رضایت مخاطبان رو بهمراه داشته من که خیلییی باهاش حال کردم بعد از بازی دستام میلرزید

نمایش گیم پلی

دانلود با حجم : 720 مگابایت

 

 

 

 

LIMBO

 

بازی شاهکار لیمبو ماجرای پسربچه ایه که در برزخ بیدار میشه و به دنبال خواهر کوچک خودش میگرده این بازی از نظر گرافیک طراحی منحصر بفرد و نورپردازی فوق العاده و فضای دلهره آور و مرموزی داره واسه من یکی از بهترینا بود حتما تجربه کنید

نمایش گیم پلی

دانلود با حجم : 63 مگابایت

 

 

 

INSIDE

این بازی دومین محصول شرکت سازنده لیمبو هست که موفقیت زیادی به دست آورد. و برخلاف نسخه قبلی این یکی سه بعدی و رنگی ساخته شد داستان دنیاییه که ذهن مردمش در حال کنترل توسط تعدادی از آدماست و یک پسر که به دنبال جواب سوالاش میگرده

بسیار زیبا و دارای پایان عجیب و تکان دهنده

پیش نمایش

دانلود با حجم 940 مگابایت

 

 

 

 

Rayman Legends

ریمن ساخته یوبیسافت هست و اینقدر این بازی جذاب و دقیق و صدا گذاری بی نقص و گرافیک خیره کننده ای داره که تا تمومش نکنید رهاتون نمیکنه و شخصیت های متنوع و جوایز مخفی هم از ویژگی های این بازیه که جذابترش کرده

بعضی مراحلو باید در بازه زمانی مشخصی تموم کنید که ضربان قلبتون کلی میره بالا و هایپ میشین موقع انتشار توی هیچ نقدی نمره پایین تر از 90 نیاورد

پیش نمایش

دانلود با حجم 3.1 گیگ

 

 

 

 

Ori

این بازی رو منتقدها بسیار تحسین کردند و نتیجش شد متای باورنکردنی ۸۹ از 100 و همچنین از سایت بسیار سخت گیری مانند Gamespot تونست نمره ی ۹ از ۱۰ را بگیرد. داستان بازی حول شخصیتی روح مانند به نام Ori شکل میگیره. او در زمان های بسیار دور به طور نامعلومی داخل یک جنگل می افته و گم میشه و از شانس خوبش موجودی که چیزی بین خرس و گوریل است، او را نجات میده و مانند بچه ی خود از او نگهبانی میکنه و خطرهای زندگی را به جان میخره. اما همیشه یک شخصیت بد باید باشه و در این بازی کسی نیست جز Kuro، یک موجود پست فطرت و خطرناک که نگهبان Ori را از او میگیرد و حال Ori در این دنیای تاریک و خطرناک تنها مانده است. Ori یک بچه است و هیچ توانایی نداره، او فقط میتونه راه بره و بپره، نه میتونه مشت بزنه یا از خود دفاع کنه و با این وضع اسفناک باید مادر خود را نیز پیدا کند.

آهنگی که داره پخش میشه هم (اگه پخش بشه:) متعلق به این بازی هست

پیش نمایش

دانلود با حجم 2.3 گیگ

 

 

 

 

Hollow Knight Godmaster


این بازی هم یه حالت گاتیک-اکشن-ماجراجویانه خیلی خوبی داره کم کم سلاحتون آپدیت میشه و به سبک مبارزاتش که عادت کنید خیلی لذت میبرید 

پیش نمایش

دانلود با حجم 960 مگابایت


 

 

 

Street of Rage 4

این بازی نیاز به توضیح و تعریف نداره همون شورش در شهره که نسخه جدیدش یعنی 2020 اومده و تا 4نفر با دسته میتونن باهم بازی کنن خیلی خوب بود دوبار تمومش کردم

تریلر نمیذارم خودتون باید بدونین چیه :\

اگه بازی نکردین دانلود با حجم 3.1 گیگ

 

 

 

CHUCHEL

 

یه گیم فووووووق کیوت این بازی محدودیت سنی نداره گرافیک و رنگ های فوق العاده چشم نواز و زیبا به همراه صداگذاری بامزه و مراحل ساده بسیار شما رو سرگرم میکنه و خیلی خنده داره تریلرشو ببینید اگه برادر یا خواهر کوچولو دارین حتما براش نصب کنید من خودم بازی کردم و لذت بردم از رنگارنگ و فان بودنش

پیش نمایش

دانلود با حجم 690 مگابایت

 

 

 

 

Bad Piggies

یکی از خلاقانه ترین بازی هایی که تا حالا دیدم خیلی تنوع و ایده توش هست ساعت ها میتونی بسازی و خراب کنی و بخندی

دانلود با حجم 32 میگابایت

 


 

 

lucid Dream

شاید اولش دخترونه بنظر بیاد ولی یه بازی خیلی دارک و مفهومیه و در سبک کلیک و حرکت و ژانرش ترسناکه ولی ترسناک نیست

پیش نمایش

دانلود با حجم 1.2 گیگ


 

و در آخر جا داره از بازی machinarium هم یاد کنم که پدر سبک تاریک-معمایی بازیاست

 

Ori and the Will of the Wisps

 

Rayman Legends

Ori orginal OST

Lucid dreams

 

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۶۲)

 گفتید کم حجم فکر کردم زیر 500 مگ

 من حجم و سیستمم ب اینا نمیخوره 

(c10)

اصلا نگا کردی حجمارو؟
از 60 مگ داره تا 3 گیگ کم حجم به حساب میان 

.

 خیلی دوسدارم بازی کنم

 ولی متاسفانه میترسم معتاد بشم بعد بدبخت شم 

عه همون دختره که بچگیاش خیلی کیوت بود.
سلام خوبین؟ نه اعتیادش خانمان سوز نیست نهایتش یه هفته بعدش مرحله هاش تموم میشه راحت میذاریش کنار
.

 مرسی خودت خوبی؟

 نه آخه من اینطوریم که اگه از یه چیز خوشم بیاد ادامه اش میدم(مثل قضیه اوتاکو شدنم)

انیمه هم میبینی؟ نه اون فرق داره بازی دل آدمو میزنه یا حوصلت سرمیره یا مرحله هاشو گیر میکنی ولی انیمه خیلی لعنتی تره تا ابد دنبالت میاد

هیی

هنوز در حسرت بازی کردن GTA V هستیم

زیرنویس فارسی هم واسه بازیش اومده
گیم نت واسه همینه دیگه ولی خب خیلی طولانیه نمیتونی تمومش کنی

 انیمه تمام زندگیمه(💘)

 انیمه میبینی توام؟

وبلاگ انیممو ندیدی؟

.
animfa.blog.ir

سوگوی افشین سان^^

چه پست مفیدی><

امشب اونایی که ندارمو دانلود میکنم

ممنون که اومدی تریلراشو ببین هرکدوم به سلیقت میخوره بگیر
مخصوصااااااااااا لیتل نایتمر اگه بازی نکردی رو بذار اول

.

آخه ما نباید یه PC درست حسابی داشته باشیم؟؟؟

خسته شدیم انقدر GTA SA بازی کردیم

خب این لیست واسه همینه اینا هم خیلی ارزش بازی دارن
ولی میدونم هرچی میگذره هم وضع بدتر میشه ps5 هم معرفی شد و باز عقب تر میفتیم

 خعلی دوس دارم بازی های کامپیوتری رو شروع کنم ولی..

 از کمبود امکانات مثل نبود نت و حوصله رنج میبرم

 تازه به بیماری گشادی هم مبتلا هستم:))

نصفشون زیر یه گیگ حجم دارن:| 
بیشتر اون مشکل آخرو داری فکر کنم

.

 دنبالش میکنم

:| خب اون منم یعنی انیمه میبینم

 نه نه نه

 قرار نبود بفهمی فقط بخاطر گشادی بازی نمیکنم 

 باید بگم واقعا از کمبود نت درست حسابی رنج زیادی میبینم

. 
بله ما همه مشکل نت داریم نگران نباش تو تنها نیستی

 نه من کاملا تنهام 

 چون وای فای من فقط برای باز کردن یه سایت معمولی پنج تا ده دقیقع زمان میبره

 حالا بگید ببینم کی این مشکل منو داره:(

. دلم سوخت!
نت موبایل چی؟ ایرانسل سرعتش خوب نیست؟

وقتی مردم روی قبرم بنویسین شهید در راه وای فای بعد اونوقت گلیه کن

 برا من ایرانسل نی که همراه اوله 

بعدش من بیشتر با لبتاب کار میکنم

گوشی صفحش کوچیکه چیزی نمیبینم

بعدشم خونه ما تو نقطه کور همراه اول حساب میشه

ولی خونمون برای ایرانسلیا خوبه که اونو نداریم

 

یه ایرانسل بگیر بعدش گوشیتو هات اسپات کن روی لپتاپ
مشکل حل میشه
  • crazy friends avatar
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
  • کدومشو بازی کردیو پیشنهاد میدی؟

    همشو بازی کردم little nightmare محشره
    لیمبو و اینساید هم فوق العادن

     چه خفن واقعا به همچین معرفی نیاز داشتم =))))) دانشگاه ولمون کنه استارت میزنم مرسی افشین🌻😄✌🏻

    عههههههه سلاااااااااام اومدی وبلاگم چه باحاااااااااال
    امیدوارم بتونی بازیشون کنی
    اسمت نفسه یا چیز دیگه؟

     تنکی یو فور راهنماییت

     تو از من بزرگتری؟؟؟

     


    نه من کوچیک شمام 

    .
  • crazy friends avatar
  • miss writer •میترا•
  •  به بههه میبینم کم‌کم داری فعالیت‌های واقعی و جدی میکنی افشین خان!خوشم اومد مخخخصوصا از عکس پروفایلت.

     من bad piggies رو دبیرستانی بودم تموم کردم همه مراحلشو :|| انقدر که معتاد بازیم

    نه بابا اینم هوس کردم درموردش پست بزنم خیلی وقت بود دلم میخواست بگم من ازینا خوشم میاد
    یه چیزایی میساختم باهاش حیف ویدیو نگرفتم ریسه میرفتیم از خنده

     اینستاگرامم که داری =))) تهمینه م 

     من همیشه میومدم وبلاگت که

    بی سر و صدا بیای که من نمیفهمم
    تولدته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     فقط میخاستم بدونم چن سالته

     همین

     وتازه فهمیدم پسرم هستی 

    وبلاگ به این سیاهی عکس پروفایل و وبلاگ همه پسر تازه نمیدونستی ؟
    اسمم دخترونس؟ :( دهه هفتادیم بزرگترم ازت

     اره =))))))) موزیک چقدر خوبه 

    موزیک مال بازی ori ئه
    پایین پست یه نسخه دیگم ازش هست

    .

     ووویی خیلییی کیوت بودن مرسی از معرفی

     (c41)

      وای اون بازی خوکههه XD یادش بخیر کل بچگیم با اون گذشت

    آره خیلی باحاله همه عقده ها رو سر این خوکا خالی میکنیم 

    .

     دختر بودنتو همینجوری حدس زدم بعد دخترا تم سیاه نمیزنن

     یجوری میگی بزرگتری انگار سی سالته

     اگه بزرگتری ینی قبل از سال 2000 هستی

    نه قالب مشکی هم ممکنه دخترا بذارن ولی ظاهر وبلاگم حداقل یکم پسرونس دیگه :\
    عکس پروفایل و اسم و ... می مونه اخلاق و رفتار که انگار همچین مردونه رفتار نکردم:))
    نه دیگه اونقدرم پیر نیستم

    آره قبل از 2000 ئم

    ...

     عااااا البته من لیمبو و بد پیگز رو روی موبایل بازی کردم D:

    (c109)

    خیلیم باحالن

     سلام

     آآآآ چه بازی های خوبی ، می خوام دانلودشون کنم

     البته بعد از امتحانام دانلود می کنم

     بازی Stardew Valley هم روی سیستم های پایین اجرا می شه (c39)

     این بازی آخری شبیه یک انیمست ، نمی دونم اسم انیمش چیه

    سلام ملی
    دانلود کن همشون قشنگن
    گرافیک کارتونی داری ولی انیمه ای نیست

     فهمیدم شبیه کدوم انیمست

     انیمه کلاس آدم کشی اون آدمک زرده ، شبیه اون هست (c39)

    انیمشو ندیدم اما عکساشو دیدم میدونم کدومو میگی

     ^^

     از توضیحات و طراحی معلوم بود لیتل نایتمر و لوسید دریم به سلیقه ام میخوره!

     

     ولی فکر کنم از ori هم خوشم بیاد !!!

     

    اینا همشون پیشنهادی هستن ولی پیشنهاد ویژم دوتا اولی هستن( celeste و little nightmers) 
    لیمبو و اینسایدم که بازی کردی ریمن هم خیلی بازی کامل و خوبیه
    ori اولش اینقدر ناز شروع میشه ادم کیف میکنه ولی نوع بازیش ازیناست که به در بسته میخوری باید بری کلید پیدا کنی و توی یه نقشه بزرگ هستی که بعضی وقتا یکم راه برگشت طولانی میشه یادم نیست اسم سبکش چیه ولی hollow knight هم همین سبکه بین این دوتا من hollow knight رو بیشتر دوس داشتم با این که شروع و گرافیک ori خیلی بهتره

  • crazy friends avatar
  • جـودی خآنوم :)
  •  کدوم باحال تره؟

    Little Nightmers باحال ترینه
  • crazy friends avatar
  • جـودی خآنوم :)
  •  ممنون :)

    . بازی کنیا .

     سره سلست من یبار توسط یکی از استادام دعوا شدم :|

     البته کل کلاس دعوا شد ولی برگشت گفت کیا سلستو بازی کردن کسی دست نگرفت بعد گفت شما چجور بازی سازی هستید که سلست بازی نکردید و نیم ساعت سر همون قضیه که گفتم " تا میتونید بازی کنید تا بازی ساز خوبی بشید " حرف زد که خب حرفاشو قبول دارم اما موضوع این بود که من سعی کرده بودم سلست رو روی موبایل نصب کنم، نصب هم میشد اما به محض شروع بازی کرش میکرد...هععیییی... امان از پایین بودن سیستم :( بعد از اون دیگه نرفتم سمتش اما الان این پست برام یادآور شد که حتما باید بازیش کنم!

     آریگاتو افشین سان ^^

     

    بازی خیلی خوبیه در عین سادگی خدای تنوعه 
    حتما بازی کن اتفاقا بنظرم به دردت میخوره واسه الگو و الهام گرفتن
    واسه موبایلم مگه هست؟ این بازی رو باید توی صفحه بزرگ و حتما با دسته بازی کرد چون بعضی وقتا باید خیلی با دقت بازی کنی
  • crazy friends avatar
  • جـودی خآنوم :)
  •  پیرشدم دیگه -_-

     حس و حال بازی ندارم

    منم همین حسو دارم ولی این فرق داره همین که شروع کنی حسش برمیگرده
  • crazy friends avatar
  • جـودی خآنوم :)
  •  امیدوارم...

    من دارم میگم مطمئن باش
    .

     همسایه جهنمیم بازیه قشنگیه ولی خب شاید یکم قدیمی شده باشه

    ولی هنوزم خیلی قشنگه 
    نسخه های اولش به همسایه آزاری هم معروف بود هنوزم کاملا ارزش بازی رو داره

     یعنی خاک تو سر من که هیچ وقت وب گردی نکردم عد سر کنکور دارم سایت های خوب پیدا میکنم 

     تو رو هم باید دعوا کنم 

     چرا زود تر منو با اینجا اشنا نکردی هاااااااااااااااا

     چرا نیومدی  یجوری بهم بگی بیا اینجا 

     باید میامدی تو خوابم اههههههههه

     کنکور یه طرف اینجا یه طرف بدبختیا یه طرف 

    نفرمایید 
    خب راستش میخواستم تبلیغات تلویزیونی بکنم بودجه نرسید تا سر کوچمون فقط تراکت پخش کردم
    با رمال محله حرف میزنم ببینم میتونه یه رویا واسه کل کشور منتشر کنه یا نه اگه نتونست باید برم سراغ گاندولف اون حتما یه کاری برام میکنه
    کل زندگی رنج و زحمته چرا فکر میکنی روزی میرسه که راحت باشی؟

     رمز  داره 

     رمز کجاست بازی لیمبو 

     دان کردم رمز میخواد

     

    رمز:
    www.dlfox.com

     دادا حله پیدا کردم 

     دفعه اخرت باشه تبلیغات کم میکنی ها خخخخخخ

     موزیک هایی که گزاشتی چطور دان کنم 

     بزار کنکور تموم شه 

     قول میدم میام خاک اینجا رو به توبره میکشم خخخ

     کل سایتت رو دان میکنم خخخ

     انقدر نظر بدم که که که .....مجبور شی برام یه پست اختصاصی بزنی  بگی مخصوص کامنت های فلانی 

     ای خدااااااا 

     همتونو زخمی میکنم بزار کنکورم تمام شه 

     سایت خوبی داری دمت گرم 

     ناراحت نشی ها

     من دیگه نمیام تا بعد کنکور 

     دعا کنید برام 

     نمیخوام شاهد مرگ ارزو هام باشم

     ولی خیلی گشاد هستم 

    دم خودت گرم سایت خودته
    هرچی انرژی داری بذار امیدوارم نتیجه بگیری 
    موفق باشی 
    .

     دادا این لیمبو ارور میده برام میگه d3d....

     یه همچین چیزی تو کامپیوتر گمه چکارش کنم 

     دادا (پسری دیگه )

     خوب زبونی داری ها خوب تیکه میندازی 

     فکر نمیکردم اینجوری حالمو بگیری 

     راستی صدا سیما اشنا دارم خواستی بگو یه پخش زنده یا تبلیغاتی چیزی برات کنار بزارم 

     خخخخخ

     نه ناراحت شدم و امید وارم ناراحت هم نشی 

     تازه بسی از جواب دندان شکن شما خوشمان امد 

     کجاییی هستی گل ؟؟؟؟؟

    اگه فایل directx داخل پوشه بازی هست نصب کن
    اگه فایل کرک داره هم به محل نصب بازی کپی کن
    مگه کنکور نداری بازی نصب میکنی؟
    من چهره دارکم بعضی وقتا نمایان میشه به سایز خودتون ببخشید دیگه.

     خوب 

     دقیقا فکر کردی چرا اسم خودموگزاشتم یه احمق 

     پیدا کردمش مرسی 

     میدونی یه چیز بهت بگم برق بگیرتت 

     من هرچی دان میکنم با اینترنت15 کیلوباتی دان میکنم 

     برا دان شدن این بازی 1.49 دقیقه طول کشید 

     حالا بگو من احمق نیستم ؟؟؟

     بگی احمقی  هرچی دیدی از چش خودت دیدی ها 

     خوب مو برفتم 

      بای 

     برم بازی کنم ببینم چطورخ خخخخخخخخخخخخخخخخ

    منم دارم از بس واسه نت خرج میکنم برشکست میشمولی بازی بسیار ارزشمندیه اگه جاییش گیر کردی بگو شاید یادم باشه کمکت کنم

     کرک چیه 

     من برنامه رو نصب کردم ولی بازم همون ارور رو میده

    خودم الان نصبش کردم سالم بود
    کرک که لازم نیست اصلا نداره
    واسه من اجرا شد بدون دردسر. اروری که میده رو دقیق توی اینترنت سرچ کن ببین راه حلش چیه

     درستش کردم  فایل اون نرم افزاری که گفتی اول د داشت اون مشکل داشت 

     دستت درد نکنه 

     عجب خفنه من عاشق بازی های اینجوری فکری معمای جنایی هیجان انگیز 

     دمت گرم 

     خودت پسری احتمالا میدونی پسرا موقع تشکر چی میگن همونو بیار تو ذهنت 

     حاجی برگام ریخت عنکبوت و فرار و ادم خوار ها و.......

    فدا مدا
    آره پسر هستم این بازی هم واقعا شاهکاره اگه خوشت اومد و تمومش کردی بعدش inside هم ساخت همین شرکته

     تمام کردمش 

     نسبت به حجمش 

     کیفیت و مراحل عالی داره 

     نمیدونی چه قدر خر کیف میشم وقتی معما هاشو 

     مخصوصا سخت هاشو حل میکنم  

     اینساید رو دوست ولی 

     دلم اون بازس اولی رو میخواد   خیلی دلمو برده ولی حساب کنی بخام دان کنم 28 ساعت طول میکشه تازه اگه قطع نشه  

     ریسک میکنم 

     مطمعنی خواهر برادر بودن تو لیمبو بیشتر داستان عاشقانه میخورد

     تازه  دارم میفهمم همه سایتا کشک نیستن

     نه به وب های که وقتی میری توش ...... روم به دیوار انگار رفتی wc

     اونم نه ازین تمیزا از این بین راهی ها اهههه 

     نه به اینجا که بهشته منه میری تو دلت نمیخواد برگردی 

     میدونی چقدر دنبال این جور بازی ها بودم یا اهنگات  تو اینترنت هست ها ولی پولی  تازه ذیه سری پول دادم ها ولی فایلش خراب و ویروسی بود کل لب تاپ رو به ...... داد

     تنکس بیب 

     انیمه چییه؟؟؟

     چند سالته ؟

    عه تموم شد؟ باید باهوش باشی که زیاد گیر نکردی 
    اون دوتا بازی اولی رو من خودم خیلی دوس دارم
    لطف داری دیگه اونقدرام تعریفی نیست
    انیمه هم اگه نمیدونی چیه بیخیالش چون خیلی اعتیاد آوره
  • crazy friends avatar
  • کیم کیو جونگ
  •  تعریف از خودم نباشه ها اره تو بازی معمایی عالی  

     ولی بقیه قسمت های مغز من هنوز قفله باز نشده ه برم مراحل بعدی 

     قید دان رو الان میزنم چون کنکور دارم اگه دان کنم از این که هست بدتر میشم 

     خودتو دست کم نگیر سایت فعال وخوب کم پیدا میشه 

     دلم لباس زرده رو میخواد 

     راستی دیدم از سیستم عامل ضعیف مینالید اینا 

     گفم بگم من ps4  (یجورایی همدردی کنم) دارم ولی رنج من بیشتر از شما نباشه کمتر نیست به خدا 

     3 ساله دارم ولی هنوز 2 تا بازی داره 

     همه باهاش بازی میکنن الا من 

     موقع دورهمی هم که به عنوان گیم نت استفاده میکنن یکی از دسته هم رو هم به ..... دادن 

     تازه جالب اینه تو دوره همی ها هم منو بازی نمیدن  

     اصلا اشک تو چشام جمع شد 

     3 ساله من فقط تریلر و گیم پلی بازی های مورده علاقمو نگاه میکنم 

     یجورای اانگار اصلا ندارمش (اگه نداشتم رنج کمتری داشتم ) 

     من برم زار بزنم بیب 

     بای

     به اینا فکر کردم دلم گرفت اصلا

    قیمت دسته ps4 رو سرچ کن بیشتر اشکت درمیاد خوبه که داری حداقل بعدا میتونی بازی کنی
    سیستم کامپیوتر منم ضعیفه ولی لپتاپم بدک نیست گرافیکش gtx950 4Gig ست ولی خب برای بازی های سنگینِ جدید مدیوم جواب میده

     قیمت دسته رو دیدم له شدم 

     اقا ولش اشکمان در امد  انشا .....

     بتونی یه کیس گیمینگ خفن بخری 

     راست میگی لاعقل جسدش رو دارم من نمیدونم دقیقا چکارش کردن هنگی شده تازه بعدم میگن مال تو  تو بازی میکنی تو خرابش کردی  

     نمیدونی چه حس بدی داره  دسته ها دست بچه یا بزرگ ترا حتی بابام باشه 

     یجوری فشارش میدن موقع بازی کردن صدا شکستن استخوان ها ی دسته رو میشنوی 

     اغراق نکردم واقعا میشنوی 

     یه سوال چطور بعضی از خانواده ها انقدر یه جوری هستن 

     یکی از اشنایان پسرش 10 سالشع اون کارش از ارزو ها منو تو گزشته 

     اتاق مخصوص گیمینگ داره کلکسیون پلستیشن از 1تا4 کلیکسون ایک باکس 

     تلویزیون 50 اینچ فکر کنم ....صندلی مخصوص .....................

     اههههههه تف تو این زندگی 

     ولش 

     فعلا نمیام برم به کنکور برسم 

     ببخشید که زخم دلت رو تازه کردم 

     استیکر ندارم خودت استیکر شرمندگی و اشک رو تصور کن 

     بای بیب

    حالا سیستم خوبم ببندم بازی های خوب چنان قفلی دارن که دیگه کرک نمیشن همه کرکر ها هم بازنشست شدن 
    باید یه ps4 کپی خور بخرم 
    آخ که راست میگی یه عمر از چیزام مراقبت میکنم یهو یکی میاد چنان اینتری میزنه رو کیبورد لپتاپ 16 ملیونیم که دیگه دکمه برنمیگرده بالا
    یا دسته بازی بعضیا فکر میکنم هرچی تندتر و بیشتر دکمه بزنن برنده میشن بعد میبینن دارن میبازن محکم تر دکمه ها رو میفشارن بلکه فرجی بشه

    . برس به دروس
    موفق باشی
  • crazy friends avatar
  • T_The_worsT is_The_worsT
  •  آقا من  معتاد شدنم فرق میکنه تا بازی رو 25 بار تموم نکنم و 3 تا رکورد جهانی نزنم بیخیال نمیشم

    (c53)

    تو از ما خیلی گیمر تری .

     یییهاااااااااااااااااااااااااااااااا

     پ از قرن ها برگشتم -__________-

     خب وقتی آهنگ پلی شد گفتم واو چقدر آشناست! و وقتی اومدم پایین و دیدم اسمشو زده خوندمش و زده بود واسه ی اوریه!

     من ریمنو داشتم بخاطر فوتوشاپ مامانم مجبور شدم حذف کنم :(

     هعی... کلی رفته بودم جلو!

     اوری هم خیلی دوست داشتم ولی هرچی میریختیم بالا نمیومد/: بیشور/:

     اونای دیگه رم میریزم ببینم چجوریه:)

     ممنون بابت پست^^

    خوش برگشتی
    تازه منو فالو کردی
    حتما بازیشون کن همشون خوبن

     هعی من که از دانلود کردن بازی ها هیچی سر در نمیارم

     (c10)

     (c24)

    طبیعیه 

     چرا طبیعیه؟

     (با لحن خشن نیست واقعا نمیدونم)

    خیلی از دخترا با کامپیوتر و نصب ویندوزو این چیزا مشکل دارن

     تو یه روز چقدر اینترنت مصرف میکنی؟!

    بین 2 تا 4 گیگ البته با خونواده مشترک

     آهان ممنون که جواب دادین...

    خواهش میکنم 

     برای من بالا نمیاره لطفا کمک کنید

    کدومش؟ 

     پلتفرم استیم هستن؟

     

     با دسته کار میکنن؟

     

     زیاید معماییین؟

     

     بازی machinarium رو هم اضافشون کن

    همشون که نه
    دسته حرفه ای داشته باشی حتما شناسایی میشن متفرقه رو نمیدونم
    ترکیبی هستن دیگه میتونی تریلراشو ببینی
    جمله آخر بهش اشاره کردم ماشیناریوم یه جاهاییش زیادی سخته

     machinarium رو که قبول دارم یکم زیادی سخته ولی یکی دوبار تمومش کنی میاد دستت و  ساعته راحت بعدا میتونی تمومش کنی

     

     من اولین بار که خواستم بازی کنم بعد از 5:30 ساعت تا مرحله ی 49 رسیدم (673 مرحله داره!)

     

     ولی سیستم زیادی نمیخواد و حجمش به ی گیگ هم نمیرسه 

     

     جزییات:

     

     1 - پلتفرم استیم

     2 - بادسته

     3 - با کیبورد

     4 - با ماوس

     5 - تو معمایی بودن شورشو در آورده!

     6 - خیلی پر گرافیک هست

     7 - حجم مناسب

     و ...

     

     این بازی ∞ تا چیز دیگه داره که یادم نمیاد ولی خیلی بازی خوبیه

     

     

    برای همین منم نوشتم پدر سبک معمایی پلتفرمر هستش
    نمیدونستم این همه مرحله داره پس من همون اوایلش گیر کردم یه روز دوباره نصب میکنم با کمک حل مراحلش میرم جلو
  • crazy friends avatar
  • حسین احمدی
  •  من که دیروز مکس پین 1 رو نصب کردم :|||||||||

     بازی میکنم گریم میگیره اصلا از بس ازش خاطره دارم 

    اصلا حس اون اسلوموشنش با هیچی قابل مقایسه نیست .

    واییی اینا خیلیی خوبنننن*-----*

    کم حجم تر از این دیگههه؟!!!

    دستت طلا سنپاییی:>

    عیدتم مبارکD=

    قابلتو نداشت .
  • crazy friends avatar
  • 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪
  •    من ‍machinarium رو سه بار بازی کردم!!!

    جواب معماها رو حفظ شدم ولی همینجوری خوشم میاد برم توش یه دوری بزنم😂

       خیلی خوبه هیچ وقت برام تکراری نمیشه👌👌👌

    منم فضای بازیشو خیلی دوس دارم ولی تا حالا تمومش نکردم یه جاهایی معماهاش سخت شد
  • crazy friends avatar
  • 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪
  •  آره ماشیناریوم بعضی جاهایش خیلی سخته...

     منم بار اول با برادرم نشستیم روش فکر کردیم تا تموم شد. چند نفره روش فکر کردن خیلی باحاله👌👌👌

    این بار اگه خواستم بازی کنم میرم سراغ راهنمای حل معماها .

     خصوصی اومد چرا😐

     ولی فارم توگدر چیزه.. ها افلاینه😁

    عه من فکر کردم شبیه کلش آنلاین باشه
    بازی نکردم 
    .

     پست رو 1 ادیت زدی هزار بازی اضافش شد!

    این پست قدیمی تر بود آوردمش بالا اون یکی رو برداشتم .

     قنئقثتختثاقثحتخهتخقحاث عرر

     من بدجور معتاد خوکای بدجنسم...

     خیلی باحالهه 

     از پزندگان خشمگین خیلی بالاترههه اصااا بیشتر کیف میده😂

     

     یه چیزی..

     بازی ای مثل gta اشه (ژانرش میشه.. ماجراجویی و اکشن دیگه؟)

     گرافیک و کیفیتش هم خوب باشه ولی حجمش پایین باشه (پی سیم جای نفس کشیدن هم نداره:/) سراغ نداری؟

    پس بقیه رو هم امتحان کن 
    آره gta توی سبک مخصوص به خودش بی نظیره 
    اونایی که به نظرم خوب بودن اینجا معرفی کردم هرکدوم به سلیقت میخوره برو سراغ همون

     چه بازی اولیه خفن بود بنظرم گرافیکش. یجور خاصی بود. حیف کنکور هست وگرنه بازی میکردم -_- کنکور لعنتیباید یادداشتش کنم برای بعداا. اینساید هم نظرمو جلب کرد...✨

     

     

     

     

     

     

     

    آری امیدوارم وقت و حوصلشو پیدا کنی.
  • crazy friends avatar
  • دختر خانوم
  •  سلام 

     امممم 

     ببخشین 

     بی زحمت می شه لینکِ دانلود آهنگ اولی و سومی رو بهم بدین ؟ ممنون می شم (´。• ᵕ •。`) ( آخه خیلی خوشم اومده از این دو تا آهنگ )

  • crazy friends avatar
  • دختر خانوم
  •  خیلی ممنونم (✯◡✯) 

    . قابلی نداشت
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X