Menu

زارررت!

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۵ ب.ظ
Afshin

اگه موزیک یا ویدیو توی پستتون دارید میتونید همه کد منبع پست رو توی کادر زیر کپی کنید و دکمه زارررت رو بزنید و کد جدیدی که دریافت میکنید رو جایگزین کد قبلی پستتون کنید تا موزیک یا ویدیوتون با کیفیت اصلی و بالا پخش بشه😎

همچنین امکان پخش اتوماتیک ، مخفی کردن موزیک و یا تغییر سایزش هم فراهمه 😁

برای مقایسه دو موزیک زیر اولی کیفیت پیش فرضه که حالت معمولی پست میذارید و دومی با کیفیت اصلی خود آهنگه که تفاوتش مشخصه

 

پیش فرض:

کیفیت اصلی:

 

 

 


 

 

 

 

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۳۵)

 برگاممممممم😰

 توچ چیزا ک بلدی

.
چ امکان خفنی
اسمش منو شهید کرد
. خب همینم هست زارررت میزنی رو دکمش همه کارا انجام میشه
.

 :/

 حتما باس اهنگ بلک پینک می بود ؟؟ :/

دارم بلینکی میشم
از لیسا و جنی خوشم اومد 😂

 عه (:

 

 لیسا کیوتی منههه (:

 چند تا برنامه بهت پیشنهاد بدم ببینی ؟؟

تو کل زندگیم تازه دیشب یکم مومنتاشونو دیدم و چقدرم خنگ و بانمکن
آره ریحون بگو ببینم

.

 Blackpink house 

 هرچی فانی مومنی دارن از اینه (:

 ۱۲ قسمته یه ساعتی عه.

ایول گذاشتم توی صف دانلود
میگم اون دختره بود که اون روز میگفتم داره منو نگاه میکنه یادته کدوم بود 😂
.

 o0

جودی جان عکس بچگیت
  • crazy friends avatar
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
  •  وااااااااااااااااااااااااااااااااااوووووووو

     کف اند کیف کردم

     

    (c59)

    لذت ببر .

     باشد:)

    . شاسکولتم

     واو آفرین بع تو آقا افشین ک توانایاییات رو در اختیار دیگران میزاری🥰

     بلینک شدی؟جدیی؟موفق باشی❤

    نه نشدم فقط ازشون خوشم اومد :))
    خواهش میکنم تو که آخرشم وبلاگ مخفیتو رو نکردی
    .

     چه خوب ! و چه کاربردی 

     خوشمان آمد 

    (c23)

    . مچکر مچکر 

     اونو دوباره حذف کردم:|یکی دیگ زدم ک خالیه خالیهه

     ن حوصله دارم ن وقت مستر

    باشه مبینا خانووووووم امیدورام هرجا هستی موفق باشی و زیبا

    .
  • crazy friends avatar
  • miss writer •میترا•
  •  ایولللل یه کی پاپر!!

    یعنی اگه تو هم جزو کی پاپرا باشی من سکته میکنم چرا یهو مثه هم شدن

    .

     مرسی🥺❤میام ولی کمتر از قبل،دیگ پلاس نیستم تو بیان

     

    (c302)

    . توئم آرمی هستی؟
  • crazy friends avatar
  • miss writer •میترا•
  •  من یه کی پاپر و کی درامر خیلی قدیمیم ولی خب کسی زیاد به موسیقی و سینمای کره علاقه نشون نمیده و منم به طبع حرفی نمیزنم تا اینکه یکی بیاد و بگه مثلا آهنگ جدید بلک پینک رو شنیدی؟؟

     همینجوری یهویی فهمیدم منو و دوست صمیمیم exo-l بودیم و...نگم چقدر دوتامون خر کیف شدیم :))

    در مورد موسیقی کره که هیچ اطلاعی نداشتم تا چند وقت پیش ولی فیلماشون مخصوصا ترسناکاش بهترین هستن
    سریال هم که خودم الان دارم love Alarm رو میبینم
    مخفی نکن علایقتو بپاش به همه جا 

    ..

     معلومه ک آرمیم

     اکانت قبلیم💔

    نههههههههههههههههه جدی؟ 

    . این تو بودیییییی؟

     با اینکه چندمین باره بت میگم این من بودم ولی باز بعله این من بودم😶

    . اوکی نمیدونم چرا یادم میره
    تقصیر خودته یه بار این شکلی میای یه بار مون گرلی اونم که هست 
  • crazy friends avatar
  • رضا برزگری
  •  بلک پینک عررررر 

    (c22)

    . بعللللللللللله
  • crazy friends avatar
  • «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
  •  وقتی لایک کردم مردم😂

     

    . .

     یه لحطه ببینم یعنی تو قبل من این موزیک اتوماتیکو ساختی :| چرا آخه من یه کاری میخوتم بکنم باید قبلش یکی اونو بسازه --__--

    البته اسمی که واسه پست گذاشتم خیلیا شاید متوجه اون امکان نشدن من که ندیدم کسی استفاده کرده باشه
  • crazy friends avatar
  • bts world ^^PISHUL
  •  میشه اموزش قرار دادن موزیک رو وبم بزاری؟؟؟ تو همنی قسمت اموزش ها؟ هی گمش میکنم

    (c10)(c98)(c108)

    یه پست ثایت بزن یه آهنگ بذار توش بعد کد پستت رو کپی کن توی همین کادر و پخش اتوماتیک رو علامت بزن و زارررت
    بعدشم دوباره کدشو از کادر کپی کن توی پست خودت 

    .
  • crazy friends avatar
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
  •  افشیناااااااااااااااااااا برای گذاشتن این پست بسیار بسیار تشکرررررررررررررررر فراواااااااااااااااااااااااااااان

     خعلی بدرد بخورو خوبه

     بازم مرسی

    خواهش میشوداااا
  • crazy friends avatar
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
  •  یا یا یا افشینااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

     نمیشه دوبار ازش استفاده کرد😂😂😂😂؟

    چرا میشه.

     عجب اسمیم براش گذاشتین...😂😂

    برازندشه .
  • crazy friends avatar
  • ‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻
  •  سلامممممم افشین عزیز😂😂💛

     *سلام من بی طمع نیس🤦‍♀️😂

     میگما، من بار اول که رو پستم آهنگ گذاشتم رو وبم افتاد خیلی خرکیف شدم، ولی بار دوم فق رو پست افتاد آهنگه :( کار خاصی باس بکنم که دوباره آهنگ روی وب بیوفته نه فقط روی پست؟ میخوام به محض ورود به وب آهنگ پخش شه نه فق وختی میری داخل پست :((( 

     هلپ پلیز TT ♡♡

    سلام اسکال نداره راحت باش
    حتما توی ادامه مطلبت آهنگ گذاشتی یا اون پستی که توش آهنگ گذاشتی رفته صفحه دوم
    اگه بخوای یه آهنگ بذاری که توی همه صفحات وبلاگت پخش بشه باید جاوا اسکریپتت فعال باشه و آهنگه رو بذاری توی قالبت
  • crazy friends avatar
  • ‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻
  •  عاااو، تو ادامه مطلب گذاشته بودمش🤦‍♀️😂 تنکیووووو تنکیوووووو الاتتتت ☆~☆ یاه یاه یاه ♡♡🤦‍♀️😂💛

    ..

     همش چند دقیقه اس با بلاگت آشنا شدم ولی خیلی خفنهههههههههههههههه😎😎

    آخخخخخخخخخ من دیگه دست خودم نیستم .

     😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

     یه سوال دارم داداش، برای گرفتن لینک باید با استفاده از صندوق بیان آهنگو بذارم توی بلاگم بعدش کپی کنم اینجا؟

    درسته همینطوره 😏😏

     من صندوق بیانم خراب شده کار نمیکنه لعنتی، چیکارش کنم؟

    با گوگل کروم دیگه کار نمیکنه ولی با بقیه مرورگرا مشکلی نداره

      چ خفن 

      کف کردم

    . مائیم دیگه 

    سلام من ب تو افشین قدیمییییی

    منم همون اسکول قدیمیییی

    اومدم سوال کنم ازت چطوری با این تکنیک موزیک بخش کنیم تو وب بدون جاوا اسکریپت؟

    عع تو بودی؟
    توی قالب نمیشه گذاشت باید موزیکو توی پست ثابت بذاری

     چرا آهنگی که می زارم  نه تو پیش فرض نه تو پستم هیجا نمی خونه "-" 🔨 💔 🧁 الان خودمو سیخ می کشم:/

    حتما به جای لینک آهنگ، لینک صفحه دانلودشو میذاری

     ااع0-0!!آرهه

     

     من تو یو آپلود کردم"-"\!!!بین اون چهار مورد کدومو باید بزارم:{؟؟به خدا با هر 2 روش از بس امتحان کردم گیج شدم@...@!

    باید بری توی لینک صفحه دانلودش و یه دکمه دانلود هست لینک اون دکمه رو کپی کنی

     بازم نشد:{

     

     TTnTT بالای لینک دریافت دانلود رو گطاشتم ولی بازم نمی خونهT...Tفففف

     

     بیان صندوقش درست نمیشهT~T???

    باید لینک مستقیم رو بهش بدی
    و لینک مستقیم لینکیه که وقتی توی نوار آدرس مرورگرت میزنیش فایلش دانلود میشه

     واااااای اون صداعه که وقتی کار نمیکنه میاد عالیه🤣🤣🤣

    . Quack
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X