Menu

کد بارش برگ های پاییزی برای بیان 🍁

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۰۵:۰۰ ب.ظ
Afshin

این کد برای همه قالب ها قابل استفادست

همچنین میتونید به جای عکس برگ پاییزی تصویر دلخواه خودتون رو قرار بدید

 

در قسمت ساختار قالب کد زیر را قبل از تگ <body/> کپی کنید 

 

 

 

<!--------paeez----------->
<div class="fallingLeaves">

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

</div>

<!--/------paeez/----------->


 

 

سپس کد زیر را به آخرین خط css قالب خود اضافه کنید و تمام

 
 
/************ falling ****************/

.fallingLeaves {
    text-align: center;
    position: fixed;
    width: 100%;
    height: 100vh;
    top: 0px;
    pointer-events: none;
    z-index: 9999999999;
}
.fallingLeaves span {
    display: inline-block;
    width: 80px;
    height: 80px;
	margin: -280px 40px 54px  -34px;
background: url(https://bayanbox.ir/view/4134513399720456630/leaf.png);
    background-size: 30px;
    background-repeat: no-repeat;
    
    -webkit-animation: fallingLeaves 10s infinite  linear;
    -moz-animation: fallingLeaves 10s infinite  linear;
}
.fallingLeaves span:nth-child(5n+5) {

    -webkit-animation-delay: 1.3s;
    -moz-animation-delay: 1.3s;
}
.fallingLeaves span:nth-child(3n+2) {

    -webkit-animation-delay: 1.5s;
    -moz-animation-delay: 1.5s;
}
.fallingLeaves span:nth-child(2n+5) {

    -webkit-animation-delay: 1.7s;
    -moz-animation-delay: 1.7s;
}

.fallingLeaves span:nth-child(3n+10) {

    -webkit-animation-delay: 2.7s;
    -moz-animation-delay: 2.7s;
}
.fallingLeaves span:nth-child(7n+2) {

    -webkit-animation-delay: 3.5s;
    -moz-animation-delay: 3.5s;
}
.fallingLeaves span:nth-child(4n+5) {

    -webkit-animation-delay: 5.5s;
    -moz-animation-delay: 5.5s;
}
.fallingLeaves span:nth-child(3n+7) {

    -webkit-animation-delay: 8s;
    -moz-animation-delay: 8s;
}
@-webkit-keyframes fallingLeaves {
  0% {
    opacity: 1;

	-webkit-transform: translate(0, 0px) rotateZ(0deg);
  }
  75% {
    opacity: 1;

	-webkit-transform: translate(100px, 600px) rotateZ(270deg); 
  }
  100% {
    opacity: 0;

	-webkit-transform: translate(150px, 800px) rotateZ(360deg);
  }
}
@-moz-keyframes fallingLeaves {
  0% {
    opacity: 1;
    
	-webkit-transform: translate(0, 0px) rotateZ(0deg);
  }
  75% {
    opacity: 1;
   
	-webkit-transform: translate(100px, 600px) rotateZ(270deg); 
  }
  100% {
    opacity: 0;
    
	-webkit-transform: translate(150px, 800px) rotateZ(360deg);
  }
}


/*******************end falling*****************/

 

اگه خواستید به جای عکس برگ، عکس دیگه ای بذارید اول مراحل بالا رو کامل انجام بدید حالا توی بخش css این آدرس رو جستجو کنید 

http://bayanbox.ir/view/4134513399720456630/leaf.png

و لینک عکس خودتونو بجاش قرار بدید

 

 

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۶۷)

وبت با این برگا خوشگل شده 😃
بووووووووووود
  • crazy friends avatar
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • قشنگه :)
    مسی
    باحالن خوشمان آمد .....
    اصن ساختم مخصوص خودت
    حال و هوای پاییزو قشنگ تو چش و چال آدم میکنن این برگا:)
    بیا فوت کنم دربیاد از چشمای قشنگت
  • crazy friends avatar
  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • خیلی بامزه است
    (c11)(c22)
    تشکر
  • crazy friends avatar
  • Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ✿✿
  • وایی چه وبلاگ قشنگ داری شما

    واقعا فیض بردم :)

    تو کل بیان این اولین وبلاگ هست که خیلی خوشم آماد

    راستی ممنون از دنبال کردنتون :)
    ممنون نظر لطفته
    وبلاگ خوب زیاد داریم بعضیا اینقدر خوب مینویسن که رسما نویسنده حرفه ای محسوب میشن
    من که فقط مطلب جمع اوری میکنم و چند ماه یکبار منتشر میکنم
  • crazy friends avatar
  • Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ✿✿
  • سلام 


    میشه راهنمایی کنید چطوری این شکلک هارو گذاشتید ؟؟

    بعد میشه شکلک های دلخواهمون رو داخل این نوار شکلک گذاشت ؟؟
    (c12)
    خودم کدشو نوشتم
    نه نمیشه واسه شما
    (c16)(c16)(c16)(c16)
    سلاااااااااااام من اومدممممممم دوبارههههههه
    چرا پس؟
    واااااااااااااااااا ینی نیاممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟
    نه بیا اینجا مال خودته
    (c16)(c16)(c23)(c23)(c23)
    این شد جواب!!!!
    کل بیان واسه تو
    کمه؟
    😂😂😂😂😂😂
     آررره خیلیییییی کمهههه من بیشتر میخامممممم
    ای عادم حریص
    بابا قالب  رو خودت ذرست کردی
    بله
  • crazy friends avatar
  • ... S҉A҉H҉A҉R҉
  • چه زیبااااا:)
    بله
  • crazy friends avatar
  • 😂مهسا😂 اا
  • 👌
    از این ها در قالب برف هم دارین؟
    بجای عکس برگ پاییز میتونی عکس برف قرار بدی یا هر چیز دیگه
  • crazy friends avatar
  • فاطمه ❤عشق کره
  • سلام...این کد رو باید بزاریم تو ویرایشcssقالب فعلی؟؟؟
    بعد که گذاشتیم بزنیم ذخیره حله؟!
    هر دوتا کد رو باید بذاری تا کار کنه
    کد اول رو در آخر کدهای "ویرایش ساختار قالب فعلی" بذار
    کد دوم رو تو "ویرایش css قالب فعلی"
    بعله بعدش حله
  • crazy friends avatar
  • 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
  • واو عالیه

     

    .

    ممنون ! 

    خواهش میشود 

    یه لحظه نظر‌خودمو اینجا خوندم فک‌کردم یکی دیگه س😅😅😅

    چقد خوبه بعضی از خاطره ها

    چه فکرایی میکنی
    ولی یادمون بخیر 

    به به!یاد بلاگفا افتادم :))

    اره بیان ازینا نداشت

     

    (c11)

    .
  • crazy friends avatar
  • 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;
  •  دقیقا چی میشه؟

    برگ میریزه .

     این کدا رو خودت مینویسی بچه؟

    بیشترشونو .

     خیلی ممنون...مفید بود..

    خواهش میکنم .
  • crazy friends avatar
  • 🍌Banana🍌 bananaiy🍌
  •  میشه بارش موزم بزاری؟_؟

    آره میتونی به جای عکس برگش عکس موز بذاری.
    حالا چرا موز؟ بی تربیتی نیست؟

     اینو مگه نذاشته بودی افشین جان؟

    چرا گذاشته بودم .
  • crazy friends avatar
  • 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;
  •  چطو میشه بچا برگ یچی دگه بزاریم

    تو بی تربیتی یادت نمیدم میخوای بجاش عن بذاری؟ 
    شوخی کردم هرکار دوس داری بکن آموزششو توی پست اضافه میکنم 
  • crazy friends avatar
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  •  هلو :/

    سلام بهنوش کوچولوی خوجل و ملوس .
  • crazy friends avatar
  • Baby Angle kooki lover
  •  سلام چ زیباست قالب لاولییی 

     خیلی گوگولیه 😍😍😍😍

    .واااااااااااااای ممنون

     بامزه است🍁🍁🍁

    . تشکررررر
  • crazy friends avatar
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  •  خل شد باز XD

     چطوری افوووو جانم ؟

    تو که میای عالی میشم .
  • crazy friends avatar
  • کافه ذهن ☕☕
  •  wooooow

    . بعله اینطوریاست

     عه چه جالبههههههه

     حالا اگه بخوایم مثلا موز بباره کجا عکسشو بزاریم ؟

    پایین پست الان اضافه کردم که چیکار باید بکنید
    حالا چرا موز؟ قضیه این موز چیه چرا منو اذیت میکنید 
    .
  • crazy friends avatar
  • 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

     واییییییییی

     من موز میخوام

     افشین چطو موز بشه؟؟؟؟

     *** ایت ی ایده خیلی خوبیه

    دیوووونننننه یعنی چی من موز میخوام ؟.
    میتونی طبق آموزش پست از یکی از این عکسا استفاده کنی یکیش موز کامله یکیش پوست کنده

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

     نه اذیتت نمی کنم که 

     باشه موز نمی زارم 

     مرسی مرسی

     الان تو نبودی ما چیکار میکردیم ؟ :|

     افشین ** ***** ؟

    توی کامنت 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉; عکس موز گذاشتم آموزش استفاده هم ته پست هست 
    نه دیگه گفتید منم عکس براتون پیدا کردم باید همتون بذارین 
    .

     من تازه دیروز فهمیدم تابستون تموم شد 

     و امروزم با این کارت فهمیدم پاییز اومد 😭😭😭

     

     خیلی گَشَنگ میباشد 👍

    . گذر عمرو دیگه متوجه نمیشیم بعضی وقتا به خودم میگم من دارم چیکار میکنم توی زندگیم 
    ممنون
  • crazy friends avatar
  • 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;
  •  چون هنوز بچه ای برا سنت خوب نیس

     (c171)

     عــــــــــف

     عجب موزایی

    . خدا منو رحمت کنه 
    ولی باید بذاری ها این همه گشتم برات عکس پیدا کردم 

     وااااااااااااااااااااااااااااااااای افشین چقد قشنگ شدع چشام قلب شد

    سلام فائزه حیف وبلاگ نداری وگرنه توئم میذاشتی .
  • crazy friends avatar
  • 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;
  •  مگه میشه موزهایی به این زیبایی رو نزاشت؟

    نمیدونم من نظری ندارم .

        واااای😍😍😍😍

        خیلی قشنگههههه.....😍✨

    ممنون شیسان .

     نه بابا....پسره ی منحرف⁦🤦🏻‍♀️⁩✨

    آخه لقب باید یه معنی داشته باشه
    مثلا ما به یه نفر میگفتیم "ممد بیست" نه که کارش بیست باشه باید یه حرفو بیس بار بهش میزدی که یادش نره .

     ای بابا عجب آدمی هستی...ادمو پشیمون میکنی از حرفش اصلا من همون shisan

     

    سلام شیسان چطوری شیسان چه خبر شیسان؟ .
    اسم خودتو دوس نداری؟

     نه دوست ندارم...گفتم ک اومدم پیجت این اسم اومد ذهنم گذاشتم...توام مثل اینکه خوشت میاد حرص منو در بیاری...عیب نداره توام مثل بقیه منو فقط اذیت کنین...هی...!!!!

     از تو چه خبر حتما خیلی خوشحالی فردا پاییزه😂

    .
    دختر به این خوبی رو کی دلش میاد اذیت کنه
    نه پاییز اولاش چیزی نداره وسطاش من خوشحال میشم

     😐

    چی شد؟.

     الان من کامل این سفیدم😂😂

     (ببخشید باهات بد حرف زدم،اعصابم از یه جا دیگه خورد بود، اعصابمو رو شما خالی کردم....شرمنده ام)

    پس منم لابد اون خرسم دیگه .
    نه کجا بد حرف زدی تو زیادی خوبی من قلقلک میشم 
    یکمم بد باش بعضی وقتا 
    .

     هه...دلم میخواد درست تو این دنیا بازی کنم حتی اگه سخت ترین کار باشه...

     بد بودن گاهی اوقات لازمه...

     اما ایجا لازم نمیبینمش...

     وقتی لازم باشه منم ک قلقلک میشم و تو آدم خوبه...

    در لفافه چقدر خفن تهدید کردی .

     عه مرسی...من کلا خفنم😂😐

     فعلا من برم دارم واسه یکی وصیعت نامه می‌نویسم😂😂😂شب یا صبح میام پاییز و تبریک بگم...🍁اینجا باشم تا صبح حرف میزنم...

    چه کارای عجیبی میکنی😯
    باشه برو 😏😮
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

     اون دامنو از تنت دربیار زشت شدی 

     **** بگووووووووووووووووووووووووووووووووو

     چرا نمیگی ؟

     بگو دیگه گناه دارم 

     دلت میاد بهم نگی ؟

     اصلا خصوصی بیام بهم بگی ؟

    بی ادب من دامنمو در نمیارم .
    خصوصی نداریم 

     باشه نگو 

     دامنتم در نیار 

     ولی من حوصلم سر رفته نمی رم

    نمیگم
    معلومه که درنمیارم 
    هرکار دوس داری بکن
    .

     مرسیییییی 

     خیلی خوشگله 

    خواهش میکنم
    ممنون که گذاشتیش

     ممنون از شما که گذاشتیش

    نه ممنون از شما که استفاده کردی
    من خیلی ممنونم 
    .
  • crazy friends avatar
  • shinya an otaku and army
  •  خیلی عالی مرسی ازت

     حالا من مثلا....

     برای یه وب انیمه ای چه عکسی بزارم خوبه؟؟

    خواهش
    هرچی سلیقت میگه واسش خوبه

     سلام :)

     خیلی جالبن D: ممنون :))

    خواهش میکنم

     اگه ى عکس دیگه بخوام بزارم مربعى نمیشه؟! 

     

    باید عکس png و بدون بکگراند باشه
    مثلا توی گوگل میتونی برای برف اینو سرچ کنی
    transparent snow crystal
    از آیکون ها و استیکر ها میتونی استفاده کنی

     من میگفتم کی اینارو ساخته :)

    جدیدا از هر وبلاگی داره یه چیزی میباره

     خوش برگشتی ._.🤝🦋

    مرسیییییی 

     چه خفن:)

     خیلی باحالههههه خسته نباشید^_^

    قدیمیه فقط دوباره پستشو آوردم بالا
    خواهش میکنم 
  • crazy friends avatar
  • 매력적인 🍷뱀파이어
  •  دنبال این بودم ازکجاکامنت بدم•-•💔

     مرسی بابت پستتتتت

    . قابلی نداشت
  • crazy friends avatar
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
  •  ممنونننننن خیلی نیازمندش بودم😍🙏🙏🙏🙏🙏💙💙💙💙💙

    خوشحالم که به دردت میخوره 
  • crazy friends avatar
  • ᭙ꪖ𝕥ꫀ𝕣 ᧁⅈ𝕣ꪶ{ ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
  •  واوو یه زمانی از همه جا میبارید حالا چی میبارید به سلیقه ادمینش بودXD

     خیلی کارای باحالی انجام میدی چطوری یاد گرفتی اینارو درست کنی؟"-"

    html و css و js یاد بگیری همه چی میتونی طراحی کنی .

     😍اخ جووون 

     راستی . چجوری میتونم فیلم بذارم؟ 

     قبلا آیکنش بود ولی الان نیس ☹

    همون درج تصویرو بزن و فیلم اپلود کن و بذار
    آیکون نداشت 

     سلام خسته نباشی برادرT^T

     یه سوال داشتم

     بعضی از پست های وبلاگم ببشتر از 1000 تا نزدیک دوهزار تا کامنت داره!

     خیلی سختشون میشه بیان پایین تا به باکس ارسال نظر برسن (با توجه به نوع قالبم که پایین صفحه است)

     الان من چ شکری بخورم؟🤧🤧🤧🤧

     *چهره مظلوم و جیگر سوز

    سلام 
    باید از داخل قالب بخش فرم نظرات رو بالاتر از کامنتا بذاری 
  • crazy friends avatar
  • 𝓷𝒊𝖒𝓪 :)
  •  جالبه :)

    ..

     هنوزم با وبلاگت خیلی حال میکنم :))

    دیگه قدیمی شده 4-5 سال پیش قالبشو زدم 
    یه جاهاییش هم ناقص رها شده 

     یه سوال 

     یه برگ هست گوشه سمت راست صفحه کنار copy rightپقتی میزنی روش یه ویدیو میاره اون ویدیویه حمکتش چیه هرچند وقت یه بار بی هیچ دلیلی میام میبینمش🤔😂

    بین منتقدا اختلاف هست هرکسی میتونه به سلیقه خودش معنا کنه 
  • crazy friends avatar
  • ᵏᶤᵐ ʲᵉᶰᶰᶤᵉ
  •  چرا من هر کار می کنم نمیشهههههههههههههه

     تو رو خدا یکی بیاد برام انجام بده 

     شتتتتتتتتت -ــــ-

    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X