Menu

پخش اتوماتیک آهنگ در وبلاگ 🍆

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۴۸ ب.ظ
Afshin

درخواست زیاد بود گذاشتمش فقط خداوکیلی آهنگای خوب بذارید

لینک آهنگو بذارید توی جایگاه زیر و تایید بزنید یه کد میده که کپیش کنید و برید توی آخرین پستتون یا پست ثابتی که گذاشتید و دکمه منبع رو بزنید و کدی که کپی کرده بودید رو بریزید تهش و پستتون رو ذخیره کنید

اگه متوجه نشدید بیشتر توضیح میدم. همچنین میتونید از روش زارررت هم استفاده کنید.

نکته: توی خود قالب نمیشه آهنگ گذاشت مگر این که امکان جاوا اسکریپت رو خریداری کرده باشید در این صورت کدی که میده رو هرجای قالب کپی کنید اجرا میشه

 

 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۶۰)

 من جاوا اسکریپت رو خیلی وقته خریدم ولی نمیدونم باهاش چه کنم :|

 هلپ؟ :"

میتونی سرچ کنی ابزار وبلاگ چیزایی مثل نظرسنجی و فال و تقویم و اینا رو فعلا استفاده کنی
اگه افزونه منم بخری یه سری ویژگی های خاص به وبلاگت اضافه میشه 💀
یه کد ناشناس یاب هم توی وبلاگ هست میتونی استفاده کنی
یا مثلا میتونی گفتینو رو مستقیم توی وبلاگت باز کنی که هرکسی وارد شد بتونه باهات چت کنه
  • crazy friends avatar
  • ژنرال چویونگ
  •  نمیشه خوند اگ میشه درست کن فنتو

    الان خوب شد؟
  • crazy friends avatar
  • (پانی پرنسس منه)Kim Hyeon ri
  •  اون بادمجونه چی میگه اونجا 😂😂

    چشمای تیزبینی داری .
  • crazy friends avatar
  • ژنرال چویونگ
  •  لینک ینی اپلود کنیم ت بیان؟

    بله یا میتونی از سایت دیگه هم لینک دانلودشو بدی بهش

     وو ...وووایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی#0#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

     تشکریشن#-#

    .

      از کجا لینک اهنگم پیدا کنم؟😐🍭

     اپلود کنم اهنگ رو بعد  لینکی رو ک میده کپی کنم؟  

     😐💖 بعد اینجا خالی کنم 

     بعد کپی کنم

     بعد تو پستم خالی کنم؟ 😶

    اگه توی صندوق بیان آپلود کردی روی آهنگت کلیک کن و لینک دکمه دریافت رو کپی کن بریز توی این جایگاه
    اگه از سایت دیگه خواستی، لینک دانلود مستقیمشو کپی کن و بریز توی این جایگاه

    و دکمه تاییدشو بزن

    یه کد بهت میده که کپیش میکنی

    و میری توی جدیدترین پستی که گذاشتی و توی ویرایشگر یه دکمه هست نوشته منبع پست میزنی و کدارو میریزی اون تو

     ولی..0-0 یه سوال بادمجون؟؟؟؟؟؟؟@---@ چی میگه!!!؟

    بادمجون دوس نداری؟ 

     مشمشمشمشمش ینی الان میشه بدون آپ کردنش تو باکس بیان روی پست پخش شه؟؟ ابنزنسنسحین وااییییی تنکسسسسسسسسس تنکسسسسس تنکسسسسسسسسسس *^*

     .

     .

     .

     فق سوال، کد منبع معمولن خیلی طولانیه، حتمن باید تا تهش بریم؟؟😳😳

    آره لینک مستقیم باشه میشه
    نه بالاش هم میتونی اگه قراره مخفی بذاری فرقی نمیکنه
    تازه اگه پستت ادامه مطلب داره که باید اول پست بذاری
  • crazy friends avatar
  • 🎀💃 شفتالویی به نام مائده
  •  عهههه چه باحالللل 

    مرسی از توجهت شفتالو جان 

     افشین قسمت اخر کدای پستم یه کد فینگیلی و کوچولو داره

     اینکه دقیقا بعد اون پیست کنم یا فاصله بندازم خط بعدش پیست کنم کدو که تاثیری نداره ؟؟ها؟؟

     میترسم بزنم یهو اماندا بشه😐

    مطمئن شو که وسط کدا نیست نه فاصله تاثیری نداره چه بذاری چه نه درسته

     ممنونم خیلی خوب بود موفق باشی 😐👍🏻🍭

    .

     /@0@\....

     

     O-Oنگووو که منظورت....(چشما یه لحظه پایین میره و....دستاشو جلو چشماش میزاره ×-×  و در میرههههه ~>0<~)!!!

    میوه مورد علاقه منه .

     oh my... nice~

     thanx for help =)

    گود مورنینگ
    آی ام اِ تیبل 

    ..

     Yayyyy

     بادمجونه چی میگه :|

    .  بادمجون که چیزی نمیگه 

     O-O...

     

     0(0...میوه...0-0!!!

     

     :/.... 0-0...

     ~T....T~آآآیم سارییییییT(T\

    در ایز نو واتر .

     دستمال را برداشته و ففییینن بینننگگگگ>vvvv<

     

     0vv0تنکیووو مستر@...@\

    ..

     نایس تو میت یو تیبل... *جر میخورد*

    گود تو فیل یو جانی .

     گریه نتونن:{!!!

    باشه .

     سلام..

     چرا من همه اینکاراییکه گفتی رو انجام میدم بازم نمیشه؟؟!!!

    سلام کجا گذاشتی؟ توی کدوم پست؟ 

     توی اخرین پستم..

    هیچ اثری از موزیک توی پستت نیست  ..
    درست انجام ندادی 

     نه تو این وبم نبود..

     یه وب دیگه گذاشتم..بعدم دیدم نمیشه پاکش کردم..خخخ

     چرا درست انجام دادم..همه اینکارییکه گفتی رو انجام دادم خب..

    اون یکی وبلاگت کدومه 
    در گوشم بگو من محرم رازتم 
    . 
    دوباره بذار بعد که گذاشتی بگو بیام ببینم

     نمیشه..عاخه هنو رسمیش نکردم..خخخ..فقط من و یه نفر دیگه ازش باخبریم..به هرحال پاکیدم پستمو..

     بزا تو همین وبم میزارم..

     جان من اگه میتونی یه کمکی برسون از دیشب درگیرشم نمیشه که نمیشه لامصب..تا اینکه یکی وبتو بهم معرفی کرد..اما بازم نشد..خخخخ

    نعععععععع بذار ببینم .
    خب توی همین وبلاگ که آدرسشو گذاشتی بذار ببینیم اینجا میشه یا نه

     فقط یه سوال این کدیکه درس میشه باس عاخر اون کدای منبع بزارم دیگه؟!! یا اولش؟!!

    اگه پستت دکمه ادامه مطلب داره باید بذاری اولش 
    ولی اگه نداره فرقی نداره اگه اولش بذاری موزیک پلیر بالای مطالبت نشون داده میشه و اگه آخر کد بذاری پایین مطلبت میاد

     بشدت احتیاجی

    نیلو آهنگ خوشگل بذاریا .

     حالا برو ببین هیچ اثری بازم نیس..نمیدونم چرا نمیشه این!!!

     

     این لینک اهنگمه

     https://uupload.ir/view/v95u_ellie-goulding-love-me-like-you-do_2.mp3/

    چون اون سایتی که توش آپلود کردی آدرس مستقیم نمیده 
    این لینک مستقیمه اینو امتحان کن

    https://uupload.ir/filelink/953b217e28795492165ea59f84c2d7b2/v95u_ellie-goulding-love-me-like-you-do_2.mp3

     واااااااااااااااااااااااای خداااااااااااااااااایااااااااااا بالاخره شد..باورم نمیشه..

     ینی من دیشب 5.6ساعت درگیرش بودم نمیشد..نگو مشکل ازین بوده که مستقیم نبوده لینکش!!

     

     ببین نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم...مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی... 💟

     جدن میگم دست گلت درد نکنه..ازین ب بعد 24 ساعته تو وبت پلاس میشم..خخخ

     

     خدایی دستت درد نکنه..باس از همون اول میومدم همینجا..ولی ادرس وبتو نداشتم...

     مرسی..مرسی..مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی💝💝💝💖💖 💖💖💖💝💝💝💝💝💝💝

     خیلی مرسییییی..خیلی خیلی خیییلی مرسییییییییییییییییییی...

    یا حضرت تشکر .
    همین که کارت راه افتاد منو خوشحال میکنه

     خخخ..عاخه نمیدونی بعد 5.6 ساعت درگیر بودن..کارت راه بیوفته..چقد حس خوبی داره..

     

     💝

    هوووممم میتونی لینک این پستو به همراه بادمجونش توی پیوندات ذخیره کنی تا اینجا رو گم نکنی
     . بادمجونش یادت نره

     فالوت کردم دیگه..اینجوری هرموقع کار داشتم اینجا..اینجوری میام وبت..

    . اوکی

     قسمت منبع کجاست؟

    روی این دکمه که توی عکس مشخص کردم بزن

    و کدو بریز توی پستت

     اهان ممنون

     خیلی خوبه:)

    .

     سلام سلام! اگه اسممو سان میکنی بهت بگم اسممو ^-^ اصلا حوصله ندارم دوباره با یه اسم دیگه م باهم آشنا شیم :////

     خیلی کد باحالیه هرچند قبلا دیدمش تو وبت:)

     عهه افشییین بالاخره عوض کردی پروفایلتو سنیتحیایجیمکزواطخسجزمکزخحساحینیووز

     ++ بادمجون :/

    سلام .
    آره بگو سانسور میکنم. یعنی از قبل میشناسمت؟ 
  • crazy friends avatar
  • (پانی پرنسس منه)Kim Hyeon ri
  •  واس این چیزا مثل چشمای عقابن🙄

    عع .

     اردک اردک طلایی "-"

    نوکت زرد و حنایی .
  • crazy friends avatar
  • 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪
  •  واییی چقدر اینجا باحاله من تازه اینجا رو کشف کردم!!!!!!!!!!!!!!!

    عععع دمت گرم عجب کشف بزرگی کردی .

     چرا برای من نمیشه :(

    نمیدونم .

     سلام..

     من دوباره ب مشکل خوردم..خخخ

     یه موزیک دیگه رو گذاشتم...اینجا که کدش درست میشه..تو وبت برام میخونه..ولی خودم میزارم وبم نمیخونه!!نمیدونی مشکل از چیست؟؟؟!!!!

    یا توی ادامه مطلب پستت گذاشتی که توی صفحه اصلی اجرا نمیشه
    و یا درست گذاشتی ولی صفحه رو داری reefresh میکنی که پخش نمیشه و اگه از لینک هوم صفحت استفاده کنی درست پخش میشه
    آخه وبلاگت مخفیه من نمیتونم چک کنم مشکلو پیدا کنم

     نه دیگه مشکل حل شد..

     ولی بازم بیا ببین..برات پخش میشه موزیک..

     همینی که باش کامنت دادمه وب...

     

    آهنگ از within temptation گوش میدی؟ از کجا آوردی؟ به سلیقه ی کیه؟ 

    . این عکسای دارک

     گاهی اوقات.......از ناکجا اباد....راستش داشتم دنبال یه موزیکی از یکی دیگه میگشتم..خیلی اتفاقی اینو دیدم..و خیلی خوشم اومد....به صلیقه شخصه بنده..

     

     یهههه....مشکلی دارن؟!!!!

    آهان نه فکر کردم طرفدار سبک خاصی هستی که گفتی اتفاقیه .

     هوممم..

     ولی خیلی خوشم اومده شاید دنبالش کردم..

     تو چی..سبک خاصی رو دنبال میکنی؟؟..اگه عاره یه چندتایی رو معرفی کن..

    آهنگایی که دوس دارم از سبکای مختلف همینجا میذارم .
    نه تو این کاره نیستی 

     هوم..ازینایی که تو وبت گذاشتی یکی دوتاشونو دوس داشتم..

     

     چرا فک میکنی اینکاره نیستم!!!؟!!!

    چون خودم اینکاره هستم .
    ولی پتانسیلشو داری یه آدم افسرده و ساکت بشی مراقب خودت باش

     میگم افشین کلا میدنایت رو فراموش کردی که پست نمیزاری

     

     

     حداقل به کامنت هاش سری بزن

     

     شایعه شده کرونا کرفتی!(که من ساختمش!)

    چند روزه نت درست حسابی ندارم دیروز 6 ساعت قطع بود
    کامنتای اونورم خیلی شده باید یه نفس بگیرم و بیام جواب بدم
    دمت گرم مراسم ختمم گرفتی؟ 

    .
  • crazy friends avatar
  • یاسمن گلی:)
  •  با اجازه مطلبتو تو وبلاگم پیوند میکنم 

    خیلی خوب کاری میکنی .

     مراسم که نه ولی بالای 200 تا پسوورد برای اون بلاگت حدس زدیم فقط ببین آخه بحس سر این شده بود که یه نفر ادمین باشه منم 2000 تا رمز تخمین زدم که تست کنیم ولی میزانش اونقدر بالا بود که اصلا  آدم میمرد تا اونا رو تست کنه

     

     

     از کجا معلوم که درست هم باشه

    زیاد سعی نکن من پسوردام اینقدر سخته خودمم حفظ نیستم .
  • crazy friends avatar
  • 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪
  •  یه سوال.....

     چطور عکس هایی رو که در جواب کامنتها میزاری تغییر اندازه میدی؟

     خود بیان امکانش رو داره یا از سایت های تغییر اندازه عکس انلاین استفاده می کنی؟

     

    اگه مشکل اینه که عکس بزرگه و بیرون زدگی داره، توی css ت میتونی یه حط کد بنویسی که از یه حد خاص بزرگتر نشه و حداکثر اندازه باکس پاسخ کامنت باشه
  • crazy friends avatar
  • 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 ؛
  •  اولا بادمجونو عشقه

     دوما دمت گرم خیلی خوب بود

     سوما خسته نباشی

     چهارما اینو گوش بده

    خودتو عشقه .
    دم خودتم گرم
    سلامت باشی
    مرسی the weeknd? گود 

    .
  • crazy friends avatar
  • 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 ؛
  •  راستی اگه بخوایم اهنگو بردارم چه کنم؟

    تو که افزونه رو داری اصلا نیاز به این روش نداری
    فقط کافیه توی ویرایش پستت زیر دکمه ادامه مطلب آیکون موزیک رو بزنی و همون طور خالی تایید رو بزنی تا موزیک پلیرت که مخفیه ظاهر بشه
    کلا اگه خواستی آهنگ بذاری چه اتوماتیک پخش بشه و چه با آپشن های ویژه از همون گزینه استفاد کن پلیرت هم خیلی خوشگل تر میشه
  • crazy friends avatar
  • 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 ؛
  •  اها ممنون

     د ویکند بعضی اهنگاش قشنگه نمنه چرا حس کردم بفرستم برات

    اتفاقا به موقع بود داشتم توی سکوت غرق میشدم اون موقع 

    .
  • crazy friends avatar
  • 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 ؛
  •  حس شیشم

     هه

     هههههه

     

    ( ͡• ͜ʖ ͡• )

    .

     سلام 

     خسته نباشی

     من یه مشکل داشتم اگه بتونی راهنماییم کنی ممنون میشم

     این لینک اهنگه

     https://uupload.ir/view/jk4v_bts-butterfly.mp3/

     که من میزارم درست در نمیاد

     فک میکنم لینکش مستقیم نیست درسته؟

     الان باید چیکار کنم تا بتونم لینک مستقیمشو پیدا کنم؟

     

    لینکت مستقیم نیست خودت وارد لینکی که گذاشتی بشو یه صفحه میاد که باید دانلود رو بزنی و لینک دانلود رو کپی کنی و اینجا ازش استفاده کنی

    این وبت فوقوالعادس*--*

    مرسی کیک کوچولو
  • crazy friends avatar
  • ꧁❖◉𝓢𝓐𝓝𝓡𝓞𝓧◉❖꧂ (پیشی لاور اعظمฅ😸ฅ)
  •  عررررررر فاکینگ جاوا اند بیان-_________-

    بدون جاوا توی پست میتونی بذاری .
  • crazy friends avatar
  • ꧁❖◉𝓢𝓐𝓝𝓡𝓞𝓧◉❖꧂ (پیشی لاور اعظمฅ😸ฅ)
  •  واقعا؟ مرسیییی😍

    .قابلی نداشت
  • crazy friends avatar
  • 𝑹𝒀𝑼𝑵𝑮 𝑱𝑰𝑵
  •  اممم ببخشین من هر کاری میکنم تو وب نمیاره..تو ویرایش پست میاره و پلی هم میشه..ولی تو وب نه..

    بذارش توی یکی از پستات تا من بیام چک کنم ببینم مشکل از کجاست .
  • crazy friends avatar
  • 𝑹𝒀𝑼𝑵𝑮 𝑱𝑰𝑵
  •  ممنون که کمکم کردین درست شد..

    خواهش میکنم 

     فقط تو پستا میشه؟

     نمی شه رو وب گذاشت ؟

     که هرجای وب رفت اهنگه پخش بشه

    اگه جاوااسکریپت وبلاگت فعاله میتونی کدشو توی قالبت بذاری که همه جا پخش بشه
    ولی اگه نیست میتونی صفحه اول پست ثابت بذاری که توی صفحه اولت پخش بشه

     یه سوال دیگه

     هیچ راهی نیست که بشه از فیلتر شدن وب جلوگیری کرد

    میتونی وبلاگتو توی ساماندهی ثبت کنی ولی هی میان چک میکنن هرچیزی به سلیقشون نباشه هی اخطار میدن که پاک کنی و اگه نکنی فیلترت میکنن
    پس به جز اون نه راهی نداره

     من هرکاری می کنم نمیاره چرا😂😭

     چند بارم امتحان کردم

     الان جاواسکریپت رو قعال کردم

     کد اهنگ رو کجای قالب بزارم بخش ساختار یاcss قالب؟

     بعد اگه بعدا بخوام اهنگ رو عوض کنم چجوری پیداش کنم؟

    کد آهنگ رو هم توی ساختار قالب میتونی بذاری قبل از </body> 
    یا اگه چیزی از ساختار قالب بلدی میتونی توی سایدبار (ستون کناری) قالبتم بذاری


  • crazy friends avatar
  • به نام خدا فرنگیس هستم ملقب به فرنگ بابا😐✊ شصته پای عمو جی کی تو دهنم😐🍭
  • سلام الان این لینک مستقیم نیست برا پخش اهنگ؟

    https://uupload.ir/view/stella_jang_-_colors_(_gandommusic.ir_)_whm6.mp3/

    نه این لینک صفحه ای هست که باید لینک آهنگو ازش برداری
    سایت uupload اینطوریه دیگه :(
  • crazy friends avatar
  • J U L I A - M A N S A
  •  لینکو گذاشتم توی ویرایش پست میاد تو خود پست نمیاد:|

     مشکلات یکی دوتا نیستن خداروشکر:|💔

     چیکارش کنم؟

    مشکل از قالبته اینو بذار آخر css ت فکر کنم درست بشه

    .post audio{
    	height: 50px;
    }
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X