Menu

یوتیوبرهای ایرانی (فارسی زبان)

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۶ ب.ظ
Afshin

هدف این پست اینه که چنلای فارسی سرگرم کننده رو به همدیگه معرفی کنیم

لیستی که اینجاست از چنلایی که خودم دنبالشون میکنم هست اگه شما هم چنل خوبی رو میشناسید کامنت کنید تا بقیه هم استفاده کنن

 

ری اکت و چالش:

 Mia Plays

Kouman

kewDiePie P (هشدار محتوای بی تربیتی!)

Shayan Bidarnejad  (هشدار محتوای بی تربیتی!)

CIIJAD  (هشدار محتوای بی تربیتی!)

Amir Tavassoly

KHOTAN

Farshad Silent

Ehsan Hopfull

 

 

ولاگ:

قصه های مجید

علی بروکس

Amir Khan Mousavi

Famous Haji

Sara Haghighat

زندگی من در ژاپن

Jay Tv Belgium

Faridetoon

llsbam

 

گیمینگ:

Alirexza

Fantasy Zone

KomputerKa Plus (داستان بازی ها)

ARIA KEOXER

Rwin Show

 

معرفی انیمه:

WeebHead

Katsumi

 

ترسناک:

walkover

Pouya BIG BOY

NikfarTV

Vahshat Hub

 

ویدئوهای علمی، جالب و ماورالطبیعه

Mefteck

Chronos کرونوس

khelghatmag

Jabeye Siyah

MadGal

FARSI HUB

Pelehaye Danesh

Paragraph - پاراگراف

 

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۵۷)

 ارمان اورکا رو نگفتی

 

. اورکا و کمند .
  • crazy friends avatar
  • کیخسروباد قلندری
  •  کیخسرو فیمس حاجی رو بهتون معرفی میکنه

     ایسی وایرس و هایزنبرگ 

     و نیز تاکسیک گرل رو

    ممنون کیخسرو .


     سارا حقیقییییییی

     راستییی نگفتم 

     استارت زدم برنامه نویسی یاد بگیرمااا🤩🤩🤩بعدش ایشالا هک🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤤🤤

    خیلیم عالی
    بابا هکررررر به ما رحم کن 
    .

     به جز یعضی از سلبریتیا، فقط فرشاد رو دنبال میکنم :|
    زیاد حس یوتیوب نیس ._.


    + افشین خوبی؟ ._. دیدم تو اس سی پی روم نوشته بودی بخاطر لخته خون رفتی بیمارستان... 

    سلام حنا من که خوبم اون یکی دیگه بود که اسمشو ته پست آوردم
    خودم چیزیم نیست اونم امیدوارم خوب باشه چندروزه خبری ازش نیست
    .

     آها ._.

     امیدوارم حالش خوب باشه .-.

    نمیدونم واقعا هیچی ازش ندارم بنده خدا توی خصوصی واسم ترجمه میکرد منم پست میکردم چیزی ازش نمیدونم 

     از اینا فقط میا و کوروش

     یه دختره هم هست اوتاکوعه به گمونم اسمش کاتسومی بود اونم باهاش کیف میکنم "-" 

    .کاتسومی اگه همون نازنینه میشناسم ولی فعال نیست چندتا ویدیو بیشتر نداره

    . ولی منم ازش خوشم میاد 

     نهههههه ناموسا حق آریا نبود تو گیم باشه 😑

     ممد سک‌شات و آروین شو کجاااان؟ مورد علاقه های منو جا گذاشتی کهههه 😑😂

     ایران پرودی کجاس؟ 😂

     ولی بی شوخی مرسی. نصفشونو نمیشناختم...

     

     +بالاخره چراغ اون ستارههه روشن شد. کجا بودی؟ 😀


    ادیت: الان نگاه کردم دیدم آروین هست 😑

    راستش جامعه گیم یوتیوب یه جوری هستن 
    آریا خوب و با انرژیه ولی تا بازی خوب و جدید نیاد همش ری اکت میره 
    آروین شو هم گذاشتم توی بخش ری اکت 😂 تقیر خودشه وقتی میری تو چنلش همش اتتقاد و ری اکت میبینی شده پلیس یوتیوب. حالا شایدم برگردونمش به دسته گیم🤔
    سک شاتم با قیافش حال نمیکنم ولی بی انصافیه باید بیشتر ازش ویدیو ببینم بعد نظر بدم🤔
    ایران پرودی رو واقعا نمیشناسم 😟

     تشکرات فراوان برادر:">

    خواهش میکنم سیستر .

     بلاخره بعد از چهل سال افشین یه پستی گذاشت 😐🍫

     

     مبارکا باد پست جدید 😂😂😂🌹🌹🌹🌹

    دیشب یکی گفت یوتیوبر فارسی زبان میشناسی؟ منم اینو پست کردم
    آره اینجا دیگه بوی کهنگی میده هرکسی میاد بوشو حس میکنه 

    .

     😂😂😂علاقه زیادی دارم هک یاد بگیرم

    باید امنیت یاد بگیری وقتی راهای نفوذو یادبگیری که جلوشونو بگیری خودبه خود برعکسشم میتونی
     ..

     حق بود حرفت...

     آروینم زیاد ری اکت میره...

     فرشاد سایلنت از همه بدتره ولی... 😑

     

     حتما ببین، عشقه سک‌شات...

     کلیپای جالبی داره 😀

    باشه یه سری بهش میزنم .

     عه هورا باش یاد میگیرم 🤩🤩🤩

    .
  • crazy friends avatar
  • 𝓷𝒊𝖒𝓪 :)
  •  99 درصدشو میشناسم

     

     حتی بیشتر از اینی که نوشتی 105 نفر رو سابسکرایب کردم از چی میترسونی مارو 😅😂😎😐

    باشه من که ادعایی نکردم .
    اصلا این پست واسه همینه که از هم چنلای خوبو یادبگیریم ولی بازم سلیقه ایه منم بیشتر از این لیست میشناسم ولی از اینایی که اینجا هستن خوشم میاد
  • crazy friends avatar
  • 𝓷𝒊𝖒𝓪 :)
  •  اینم بگم مه حامی و سکشات و مترزک و سام صابری و اورکا و فیمس حاجی و سینا ام کی و امیر تی چی و ویدال و حدود 68 نفر دیگه رو نذاشتی!

     

     

     برو ویدئو های امیر تی چی رو ببین کیف کن

    فیمس حاجی (دستمال حاجی) رو که گذاشتمش. توی لیست ولاگه بقیه رو به جز ویدال کم و بیش میشناسم
    امیر تی چی بیشتر موضوعاتش بسیااااار قدیمیه من این تئوری هارو حدود 5 سال پیش توی یه کانال تلگرام خوندم ولی توی یوتیوب فارسی کار نشده بود که این اواخر مد شده ولی اگه برات جدیده میتونه خیلی جذاب باشه . لیست گیمم ناقصه باید بهش اضافه کنم ولی دنبال چنلای حرفه ای هستم که خوب بازی میکنن یا محتوای گیم تخصصی کار میکنن

    .
  • crazy friends avatar
  • 𝓷𝒊𝖒𝓪 :)
  •  یه نفر خوب هم معرفی کنم شاید بد نباشه

     

     

     abolfazl lq

    .

     ولی خب هیچکدوم به خارجیا نمیرسه...

     

     مستر بیست، جک سپتیکای، پیودی‌پای و ...

    اون که بعله .
  • crazy friends avatar
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  •  سلااامم خوبی:)؟چخبرا

    منو یادته اصن؟:/

    سلام نه به جا نمیارم شما؟ 

    .
    هی بد نیستم. بازگشتی به بیان؟
  • crazy friends avatar
  • •miss writer•
  •  من میا و آریا و سک شات رو میشناسم بقیه رو نه. یه یوتیوبری هم بود که چنلش درباره چیزای علمی بود یه پست دیدم که رفته بود نظریه زمین صاف رو نقد کرده بود و خیلی باحال بود. اسمش یادم نیست.

    زمین صاف .
    من خیلیارو ساب کردم ولی بیشتر علمی میبینم
    اینام بد نیستن یه سری بهشون بزن ممکنه از بعضیاشون خوشت بیاد
  • crazy friends avatar
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  •  عوضی عن😂⁦❤️

     نه بابا چه برگشتی:/

     نمیدونم چرا نمیشه بیام اصن-_-

     ینی مثلا یه ماه فعال میشم بعد چهار ماه نمیام😂😑

    الان بیشتر سرم گرم بازیو سریاله

    البته میرم تو بازی حرف میزنم بازی نمیکنم ک😂

    آخه خبری هم نیست بیای چیکار کنی
    چی بازی میکنی؟ 

     و اورکا و تاکسیک گرل و جودی و ایمان و اینام هستن :)))

    ولی میا و کوروش ولی یه چیز دیگن واقعا

    آره زیادن من اونایی که دنبال میکنمو گذاشتم فقط
    درست میا و کورش باهم که باشن خیلی خوفن 
    .
  • crazy friends avatar
  • نازنین 🌸
  •  سلام خوبین 👋😁

     چه عجب 😅 یه چیزمیزی گذاشتی بلاخره 😆

     

     اون خاک برسریا رو بی زحمت واضح و شفاف بگو خیر ببینی 😏🤣🤣🤣

    سلام نازی 
    دیگه هرکی کیودی پای رو بشناسه متوجه میشه اون دوتا محتواشون چیه .

     سانیا دیریمر و علی فرزان هم هستن. من علی فرزان رو تواینستا بیشتر دنبال میکنم و سانیا (شایدم سانا بود) رو خواهرم میدیدش. 

     چفتشون ولاگ دارن ری‌اکت دارن و چیزای روزمره و..

     مدگال هم هست موضوعات مختلفی داره.

     خواهرم بیشتر دنبال میکنه یوتوبرا زو یادم بمونه بیشتر  ازش میپرسم. تعریفشونو زیاد می‌کرد.

    اون دوتا رو نمیشناسم ممنون معرفی کردی
    مدگل هم چیزای جالبی رو کار میکنه  

    .

     یه آناهیتاای هم هست که ویدیوهای آرایشی بهداشتی میذاره تو آلمان هم زندگی میکنه و با علی بروکس دوسته.

    همه اطرافیان علی بروکس برا خودشون توتیوب زدن
  • crazy friends avatar
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  •  آره همین اصن اتفاقی نمیفته

     کال آف دیوتی😂

     خیلیی زیاد دوست پیدا کردم خیلیی دیگه نمیشه ولش کنم خیلی خوبه کلی اسکل میکنم ملتو کلی میخندم حرف میزنم کلا حال میدع دیگه😂

     فقطم ایرانی نیستن هلندی و اسپانیایی و ایتالیایی و لتونیی و آلمانیو فنلاندیو ترکیه اییو انگلیسی و آمریکاییم چنتا از دوستام هستن😂

    خوبه اگه باهاشون بهت خوش میگذره ادامه بده .

     خواهش می‌کنم:) من فکر نکنم آناهیتا از اطرافیان علی بروکس باشه خودش چنل زده حالا با اونم دوست شده احتمالا :/

    نمیدونم دیگه اونقدر اطلاعات ندارم .
  • crazy friends avatar
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  •  توعم بیا اگه حوصلشو داری خب

    نع من نمیام تو میخوای منو بوخولی .
  • crazy friends avatar
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  •  باشه نیا:(

    . حرفه ای شدی میخوای هی منو بکشی؟
  • crazy friends avatar
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  •  ینی بازی میکنی؟اگه هستی بیا با هم بازی کنیم

     نه بابامن خیلی عنه بازیم میگم که همش میرم حرف بزنم اصن بلد نیستممم⁦🤦🏻‍♀️⁩😂

     

    نه تاحالا بازی نکردم یعنی صفحه موبایلم کوچیکه زیاد رغبتی به بازی روی موبایل ندارم
    اگه نصب کردم خبرت میکنم 
    .
  • crazy friends avatar
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  •  اوکی نصبیدی بوگو پس

    باشه .
  • crazy friends avatar
  • دختر خانوم
  •  سلام :) 

     

     

     + وای (´。• ᵕ •。`) ختن که عالیه (* ^ ω ^) 👌 خیلی وقته دنبالش می کنم :) 

     آریا کئوکسرم که ... گیم پلیایی که از بازی ترسناک می ذاره رو می بینم بیشتر 

     بعد 

     پارسا حیدری هم خوبه :) توی چنلش انیمه و اینا هم می ذاره (✯◡✯) خلاصه های فانشم خیلی خوبن ، خیلی 😂 🤣 😸 

     عرفان تاکسیکم یه یوتیوبر تازه کاره ، بعضی از ویدئوهاشو می بینم (⌒‿⌒) ( اون گیم پلی ای که از بازی " نترس " گذاشته بود خیلی خوب بود ، اونو تا آخرین پارتش دیدم )

    سلام
    اینایی که گفتی رو حتما میرم میبینم 
    .
  • crazy friends avatar
  • دختر خانوم
  •  خب ... 

     پس یه سر به چنلِ فارسی هاب هم بزنین :) یادم رفت اینو بگم ... ( خودتون چنلشو ببینین متوجه می شین موضوعِ ویدئوهاش چیه )

    اتفاقا دارمش عمو حامد خیلی خوبه .
  • crazy friends avatar
  • دختر خانوم
  •  آره عمو حامد خیلی عالیه اصلا ! (´。• ᵕ •。`) 👌 😸 

    . آره
  • crazy friends avatar
  • Violet J Aron ❀
  •  من خودم خیلی طرفدار سعید والکورم :))

     این قدر که دلم میخواست خارج کشور بودم و راحت یوتیوبر می شدم :)

     مرسی بابت معرفی.

    والکور که ایرانه
    اتفاقا یه ویدیو از روی یکی از وبلاگام ساخته بود بعد بچه ها اومدن گفتن منم ازون جا شناختمش 

    .
  • crazy friends avatar
  • Violet J Aron ❀
  • اره خودش به گمونم مشهده. ولی من دخترم اخه :)

    کافیه یه فیلم بی حجاب یا با حجاب از خودم تو یوتیوب ذارم تا بیان ببرنم XD

    کدوم فیلم؟

     من اکثر فیلماشو دیدم...

     ولی درست خاطرم نیست. فقط یادمه یه وبلاگ نشون داد که توش درمورد رازهای ترسناک باب اسفنجی یه چیزایی گفته بود:)

    مشکلی نداره الان نیلو (iniloowf) هم ویدیو میذاره خیلیای دیگه هم از ایرانن و کسی کاری باهاشون نداره
  • crazy friends avatar
  • 𝓷𝒊𝖒𝓪 :)
  •  تورج شو هم تو چالش بیار معروفه ولی خیلیا نمیشناسنش :)

    منم نمیشناسم
    ممنون واسه معرفی 
    .

     تاکسیک گرل رو هم ننوشته بودی<:

     نیکی سمیعی هم هست<:

    ممنون که گفتی 
    ..

     ایمان و آیدین توسلی 

     

    .

     مد گل رو نگفتی تو قسمت ترسناک آنسافت میزاره

    آره دوستان توی کامنت گفتن .
  • crazy friends avatar
  • Minnie ʕ•ᴥ•ʔ
  •  یادت رفت Madgal بزاری ویدیویهاش عالین

    چقد طرفدار داره چندنفر دیگم گفته بودن
  • crazy friends avatar
  • 𝓷𝒊𝖒𝓪 :)
  •  مردی؟

    نه هنوز یکم دیگه مونده .
  • crazy friends avatar
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
  •  ایمانو و عایدین توصلی

     پصرانم

    اووو یههه 

    .
  • crazy friends avatar
  • 𝑴𝑨𝑯𝑻𝑨𝑩 (بازنده از الیسا/ مهتاب و لی لی میلیاردر های جدید
  •  جیییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

    .

     سلام خوبی

     افشین زنده ای 🤨

     یه خبری از دنبالت کننده هات نگیری ها 😪

    ببخشید دیگه 
    کرونایی شدم

     سلام

     عه پس بگو چرا نبودی 😩😢

     الان وضعیتت چطوره بهتری 🙁

    آره شکر
    زده به مغزم بو و مزه نمیفهمم چشمام درد میکنه
  • crazy friends avatar
  • ۰۰⁷ 𝑺𝑰𝑺𝑼
  •  افشییینننننننن کجا بودی ؟:"/

     دلمون هزار راه رفت 😐💔

     اصلا کار قشنگی نیست یهویی بزاری بری😐🌹

    من از گور برخواسته ام .
    نگران من نباش دوست عزیزم 
    .

     سلامممممممممم خوبی افشینننننننن؟؟؟؟

     کلی دلم برات تنگ شده بوددددد یه مدت نبودم

     چخبررررر من که کلی خبر دارم

     ببینم اصلا منو یادتهههههه ؟؟؟؟؟

    سلام 
    معلومه که یادمه. ببخشید دیگه خودمم کمتر میام اینجا
    تعریف کن ببینم چه خبر؟
  • crazy friends avatar
  • 𝕟𝕚𝕝𝕚 ⁸⁶
  •   پس سوگنگ کجاس

      سینا چی ختنو نوشتی ولی سینا رو ننوشتی

       

    (;´༎ຶٹ༎ຶ`)

    سوگنگ خونشونه
    سینا هم بذار توی بدبختیش بمونه

    .
  • crazy friends avatar
  • 𝑩𝒆𝒚𝒐𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒌𝒚 :)
  •  به شخصه، برای ری اکت و چیزای فان و خنده دار Matarzak میبینم.. بقیه هم شاید خوششون بیاد

    پیشنهاد خوبی بود .
  • crazy friends avatar
  • 𝕟𝕚𝕝𝕚 ⁸⁶
  •  جرر خیلی خوب بود

    این کامنتتو جواب نداده بودم .
  • crazy friends avatar
  • فاطـــღـــمـه ツ
  •  محمد بی باک

     ری اکشن

     سلام . افزونم کار نمیکنه🥺

     تا همین دیروز درست بودا 

     گفتی فقط تو حالت شب میشه استفاده کرد؟

     حال شب رو پیدا نمیکنم 

     چجوری فعال کنم😭

    سلام افزونه رو حذف و دوباره نصبش کن
    نه حالت شب یا لایتش مهم نیست برو توی افزونه های نصب شده مرورگرت و اگه غیرفعال شده فعالش کن

     رفتم الان افزونه رو حذف کردم . خواستم نصب کنم .نمیشه😑😐

     هر چی تو قسمت load میزنم رو فایل نمیاد.

     فایل باید زیپ باشه؟ 

     من با مرورگر کیوی رفتم 

    باید فایل زیپ مخصوص موبایل رو بهش آدرس بدی
    لینک نسخه مخصوص موبایل همراه لینک های دانلود افزونه بود

     عرررر‌

     درست شددد 

     مرسیییی🥲😍

    .
  • crazy friends avatar
  • 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
  •  اشکال نداره (که جواب نداده بودی)

     

     الان دوباره پستو چک کردم از گیمرا فنتزی زون رو میشناسم خیلی موودی و بامزه ن

     از یوتیوبرا پیو دای پای و میا پلیزم خیلی دوست دارم 

     پ.ن:سوگنگ و فرشاد و آریا ک دیگه خدان

    من اولین ویدیوی فنتزی زون رو دیده بودم که الان پاکش کردن قیافه های علی و لیندا رو دیدم
    سوگنگ رو باید ببینم ولی فرشاد و آریا رو یه مدته حذفشون کردم به جاش علیرکسا خیلی بهتره به نظرم

    .
  • crazy friends avatar
  • 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
  •  وای گاد حیف من قیافه شونو ندیدم

     نمیشناسم ولی حتما نگاش میکنم

    قیافشون یکم شبیه همین کاراکترای انیمس که به جای خودشون میذارن .
  • crazy friends avatar
  • 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
  •   اوهوم :")

  • crazy friends avatar
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
  •  این لیست اسم تعوس و ممنتو استودیو و امیر تی‌چی رو کم داره~

    حق گفتی .
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X