Menu

فراموش شده

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۳۲ ب.ظ
Afshin
 

 

من بد شانسیمو از همون دوران بچگی وقتی که تخم مرغ رو کاشتم و بهش آب دادم؛
 ولی مرغ نشد فهمیدم...!!!
 
 
 

 شــ ـــبــهایــمــــــ

پـــر شــבهـ از خـــــواب هایے ڪـــہ בر بیــבارے انتظــــارش را בارمــ

مے בانــے ..؟

بیـــــــــا

بنشیـלּ اینــجــــا !!

تـــا برایتــــــ ڪمــے בرב בلـــ ڪنــــمــ ...

از تــــــو چــــہ پنهاלּ ؟

شـبهـــا בر خوابــــــ رختـــــ בاماבے را بـــہ تـלּ בارمــــ

ڪـہ عروسـشـــ تــویـــے

خوشحال ڪننــבهــ استـــــ نــــہ ؟

امــا همیشــــہ رختــ בاماבے خبــر از مــرگــ بوבهــ !!!

 نڪنـב نیایـــے مـלּ اینــــجا از غصــہ בلتنگے نیامـבنت

بمیـــرمــ ؟!

تــــو تعبیـــر خوابــــ بلــבے בلڪـــمــ ؟

بیــا تعبیـــر ڪـלּ ڪـــہ...

تا تـــو فاصــــلـــہ اے نــــمانـבهـ

 

بیـــــا و בلخــوشیمــ را برایمــ بـــہ بــاور تبـבیل ڪـלּ

 

 

 

باز بوی پاییز و ترس تمام وجودم را میگیرد که نکند یادت هم در یکی از این پاییز ها تنهایم بگذارد

 

 

 

می ترسم از اینکه . . .

 

روزی یه جایی

 

من و تو

 

خیلی دور از هم

 

شب و روز در آغوش یه غریبه

 

بی قرار هم باشیم

 

وبعد از هربار هم آغوشی بیاد آغوش هم گریه کنیم. . . .

 

 

 

 

خاطرات را باید سطل سطل

از چاه زندگی بیرون کشید...

خاطرات نه سر دارند و نه ته...

بی هوا می آیند تا خفه ات کنند

می رسند گاهی به وسط یک فکر

گاهی وسط یک خیابان

سردت می کنند

داغت می کنند

رگ خوابت را بلدند

زمینت می زنند

خاطرات تمام نمی شوند

تمامت می کنند...

 

 

 

 خدایــــــــــــــــــا …
به حد کافی خیال بافتم …
و تنم کردم …
یه کم واقعیت شیرین …
لطفا … 

 

 

 

من...!

 

زخم های بینظیری به تن دارم..

 

اما تو...

 

      مهربانترینشان بودی...

 

  و عمیق ترین...

 

و عزیزترین..

 

 

 

 

دیگر بی تفاوت شده ام
سرد
بی احساس
لبریز از سکوت...
نه خنده ای نه گریه ای
خالی از عاطفه ام...
میترسم
نکند سنگ شده ام؟؟
غزل در سینه ام خشکیده است
نمی اید زمن بوی مهری,عطر فروردینی...
شایدم
قصه ی من به سر امده است...
شاید...

 

 

 

خواب هایم گاهی زیباتر از زندگیم می شوند 


کاش گاهی برای همیشه خواب می ماندم ...!

 

 

 

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۴۹)

  • crazy friends avatar
  • جوجو کوچولو
  • :/
    :|
    لایک.
    :|
    هعییییی
    چقد غمگین
    این پست مال قبله دوباره گذاشتمش
  • crazy friends avatar
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • :/
    :|
    میدونم ماله قبله
    یادمه 
    ینی نظر ندم چون ماله قبله؟
    عه من کی همچین چیزی گفتم
    چرا هر جا دوس داری میتونی نظر بدی :(
    پست هنوز نذاشتیاااا 
    گذاشتم ی دونه:)
    راست میگی اون یادگاری رو یادم رفته بود :))
    خب بازم بذار
    معلومه خیلی قشنگ بوده یادت مونده
    قشنگ بودش فقط با اون قسمتش که دیوارها عاشق میشن مشکل داشتم :))
    ببین دیوار مثه چیه ؟
    مثه ی دل سخت
    مثه دیوار
    میگه اینم حتی عاشق میشه
    خب هرکی میتونه نظر خودشو داشته باشه
    خب من یهویی دلم خواست نظرمو بگم
    ببخشید
    نگار تو هر وقت هرجایی دلت خواست میتونی نظرتو درمورد هرچی خواستی بدی
    مشکلی نداره که
    من از آهنگ این پستت خیلی خوشم اومده ^_^
    قابل نداره از اون وبم میتونی دانلودش کنی
    هییی مال قبله یادمه 
    غمگینه
    بهله بهله
  • crazy friends avatar
  • مهســـــــــــــا ...
  • اخی عزیزممم چه شکستی هم خوردی....خخخخخخخخخ

    مهسا :)
  • crazy friends avatar
  • Marilyn manson Lover
  • کچللللل دپرس چرا حذففففف شدههههه؟؟؟؟؟؟پیداش نمیکنم!!!!!!میگه وبی با این ادرس نی!!!!!!!
    چون که همه ی وبام نابود شده بودن اینم همینطور
    منم زدم پاکشون کردم
  • crazy friends avatar
  • علی محمدرضایی
  • سلام چی شده پس اون یکی وبلاگت کو؟

    من تو اینترنت دوتا جاپیداکردم یکیشون میگه فیلتره واون یکی میگه همچین وبلاگی وجودنداره

    آخه اون همه مطلب حیف نبود؟

    اونا دیگه ازبین رفتن
    نه زیادم حیف نبود فقط دلم واسه عکس بچگیای بچه ها سوخت که همشون پاک شدن
  • crazy friends avatar
  • مهســـــــــــــا ...
  • هوم؟

    هیچی :( شکست نخوردم :) همینطوری الکی :(
  • crazy friends avatar
  • علی محمدرضایی
  • ینی چی حیف نبود حالا براچی حذفیدیش
    بیان مسدودش کرد همه پستام از بین رفت بعدش خودم حذف کردم
  • crazy friends avatar
  • علی محمدرضایی
  • به چه علت مسدودش کرد مگه چه پستی گذاشته بودی
    یه پست رمز دار ولی چیز بدی توش نبود مشکل از جای دیگه بود فکر کنم
  • crazy friends avatar
  • Marilyn manson Lover
  • T_Tمن دپرسمو موخام :''''(((((((((((((((((((((
    خب تو مگه یدونه وب نداری؟ میتونی از قسمت تنظیماتش یدونه دیگه ثبت کنی یه اسم باحال واسش بذار منم نویسنده کن
  • crazy friends avatar
  • Marilyn manson Lover
  • هعییییی الان وخ ندارم کچل......عید میسازم حتمنننن
    باشه به کارات برس تا بعد
  • crazy friends avatar
  • علی محمدرضایی
  • مشکل ازکجابود؟

    نمیدونم دیگه مهم نیست بهش فکر نمیکنم
     خدایــــــــــــــــــا …
    به حد کافی خیال بافتم …
    و تنم کردم …
    یه کم واقعیت شیرین …
    لطفا … 
    این عالی بود  
    ممنون
    باز اینوگذاشتی خیلی ازش خوشم میاد.(اهنگ منظورمه هههه)
    همینه که هسسسسسسسست
  • crazy friends avatar
  • Marilyn manson Lover
  • سلام...کچل یه سوال فنی دارم....دلت اصلا تنگ نمیشه واسه رفیقات؟؟؟شاید مرده باشم خو بیا یه سر بزن به سالگردم برسی حداقل:////کپاصط:/توله سوسک:/دوست ندارم:'((((((دو هفتس منتظرم خودت سر بزنی:////
    تو همش سرت شلوغه گفتم مزاحمت نشم
    اتفاقا هی یادت میفتم میام لنزور ولی هیچ کاری نمیکنم یه نیرویی مانع میشه
  • crazy friends avatar
  • Marilyn manson Lover
  • چه نیرویی توله سوسک:/سرم کجا شولوغه نمیای حال ادمم نمیپرسی....کپاصط
    دیگه پامو از وبم بیرون نمیذارم
    توی لنزورم گمت کردم
  • crazy friends avatar
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • (68)
    چرا شکلک پسرون میذاری؟ 
    ممنون
  • crazy friends avatar
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • پسرونه هاش بیشتر به حالتای من میخوره :|
    نکنه پسری 
  • crazy friends avatar
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • نه بابا دخترم :)
    هوووف خداروشکر
  • crazy friends avatar
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • اونوخ چرا؟
    چون که همینجوری
    پستت هم یکمی اشناس هم جدیده برام !
    ولی کلا نمیدونم!حسیِ که تجربه اش نکردم راستش خیلی نمیتونم درک کنم پستتو!
    منظورم موسیقیش بود
    اهان:)))))
    بله
    ببخشید ولی اهنگ کجاش؟! :-)
    آهنگی که پخش میشه
    نمیدونم چرا گوشیم این اهنگ هارو پخش نمیکنه ولی با لپ تاب که اومدم تو وب پخش شد ولی کیفیتش خوب نبود اسم اهنگ چیه برم دان کنم؟
    to leave - shamrain
    عههه داشتی امتحانم میکردی !؟
    قرار بود اهنگ گوش ندم! :-)
    ولی اهنگ باحالی بود !:))))
    من که گفتم گوش بده چیزی نمیشه
    راحت 
    :))))))))))))!
    (c82)
    عالی بود و خیلی غمگین
    مرس
  • crazy friends avatar
  • فاطمه حسینی
  • متنا که خیلی توپ بود 

    بیشتر از اون عکسا

    تشکر 

    عااااااااااالییییییییییییییییییی

    (c39)(c41)

    تشکر

    احساس سرما بهم دست داد بعد خوندن تکستات. افشین پتو نداری اینجا؟؟؟

    ولی یه توتولو اینگد دپ نباش دیگهههه عهههه مثلا من اومدماااا پاشو بزن برقص اون دسماله کو بدین ببندم دور کمرم😌

    اینجا از ظاهرش پیداست قراره چیز شادی توش نباشه 
    ولی کجا خوش است؟ آنجا که دل خوش است!

     عههه چینگده عوض شدم من 

     قبلا اینجارو خوندم خوشم نیومد الان ولی تکستاش شدید بهم چسبید 

     راستی اون کیه تو کامنتا بهت میگه کچل؟

     چرا میخواستی نویسندش شی؟

     چنتا دوس داری؟

    خب آدم روی هر مودی باشه همون محتوا رو ترجیح میده
    وااااااای یادش بخیر اسمش نگین بود خییییییییلییییی دختر باحالیه حیف که نیستش دیگه
    تاریخ کامنتاشو نخوندی؟ مال خیلی وقت پیشه

     هممم حیف

    هممم چرا؟

     همینجوری

    .

     عه عه افشین عاشق شدی؟

    (c96)

    عاشق؟ من؟

     نشدی؟

     واقعا که خیلی بی احساسی :/

    .متاسفانه
  • crazy friends avatar
  • 🐰🐇 نازنین 🐇🐰
  •  😥🥺

     حوصلم پوکید پس کی جواب میدی 

     این متنو خودت نوشتی / کپیِ نه😁

     هنوز دختر رویاهاتو پیدا نکردی 🤭😏

    من از خودم هیچوقت متن ادبی نمینویسم فاجعه میشه .
    آره کپیه . نه کسی نمیاد دختر رویاهام بشه
  • crazy friends avatar
  • 🌹⚘ROSE ARE ROSIE ..
  •  های

    سلام توی این پستای قدیمی چیکار میکنی؟ .
  • crazy friends avatar
  • 🌹⚘ROSE ARE ROSIE ..
  •  نمیدونم /:

     ینی اینکه...اون قسمت پایین...ی کلمه دیدم "فراموش شده"

     و پست رو که دیدم..خوشم اومد..ی جورایی جالب بود‌‌..

     

     توی ی سایت از کیپاپ بودم...که دیدم داخل نظرات،ی نفر ی سایت گذاشته‌...منم کنجکاو شدم و وارد سایت شدم..و اومدم اینجا..

     راستش متوجه نشدم دقیقا این سایت موضوعش چیه؟؟دیلی هست؟ و تا اینجایی که فهمیدم..فک کنم اینجا اموزش ساخت وبلاگ داخل بیان و جزئیات؟

     

     

    جالبه عکساش درست لود نمیشد باعث شدی درستشون کنم .
    موضوع خاصی نداره ولی این اواخر بیشتر کد و آموزش گذاشتم قبلش موزیکای سبکای مختلفو معرفی میکردم

    پستای رمز دار رمزشون Afshin 
    .
  • crazy friends avatar
  • 🌹⚘ROSE ARE ROSIE ..
  •  منم اول فکر کردم عکس نداره..اما خب جالب بود.

     موزیک قسمت "فراموش شده" رو دوست داشتم..

     اوکی.

    یکی از موزیکای مورد علاقمه
    ممنون
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X