Menu

خطر موسیقی Music reversing

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ
Afshin

  

تصاویر و ویدیو هایی که قابل پخش نبود رو میتونید از اینجا دانلود کنید

دانلود با حجم 15 مگابایت

سری دوم با حجم 4 مگابایت

 

اگه فکر میکنید همیشه این شما هستید که افکار خودتون رو کنترل و مدیریت میکنید و تمام چیزهایی که در ذهنتون تجزیه تحلیل میشه رو بطور ظاهری میفهمید در اشتباه هستید داشتن یک خاطره ی خوب یا بد با یک آهنگ حتی اگه اون اتفاق رو فراموش کرده باشید باعث میشه هر بار با گوش کردن اون آهنگ حسی مشابه در شما بوجود بیاد همچنین تبلیغاتی که هر روز و هر ساعت برای شما تکرار میشن و خودتون باور ندارید که تاثیری در ذهن شما داشته باشن ولی موقع خرید معمولا انتخاب اول شما خواهند بود

در مغز انسان رازهای بسیاری نهفته است که از بسیاری از اون ها بی خبر هستیم و بعضی از این رازها باعث ایجاد راه های جدید برای سوءاستفاده ی افرادی ناشناس با نیت خبیثانه از جامعه ی انسانی شده

قضیه بسیار جدی هست ولی متاسفانه خیلی ها از موضوعی که قراره در موردش بحث کنیم خبر ندارن من هنوز موضوع رو شروع نکردم. سایت های بسیاری رو در مورد این موضوع بررسی کردم ولی تصمیم گرفتم بر خلاف بسیاری از سایت ها بجای کپی مستقیم از روی همدیگه و اضافه کردن نظرات شخصی و نصیحت و اینجور چیزا فقط مطالبی رو که خودم بیشتر قبولشون دارم براتون قرار بدم و خواهش میکنم فقط موضوعاتی که عقلتون تایید میکنه رو به عنوان حقیقت قبول کنید و اگه سن کمی دارید وارد اینجور مسائل نشید
این موضوع یکی از بزرگترین ضدحال های زندگیم تا به امروز بوده

بریم سر اصل مطلب!

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بــرگــردان موسیــقی ( Music reversing )

نهان‌سازی در برگردان یا وارون‌نگاری صوتی روشی‌است برای ضبط صدا که در آن نوا یا پیامی صوتی، به صورت وارونه بر روی نوار آهنگی دیگر ضبط شده و مستتر می‌شود. وارون‌نگاری کاربردی دانسته و تعمدی است و برخی افراد بر این باورند که می‌توان پیغامی را بدین وسیله به شنونده، بدون اینکه از آن آگاه باشد و بدون اینکه خود بخواهد منتقل نمود.

و در واقع وقتی فرکانس آهنگ رو برعکس یعنی از آخر به اول پخش کنیم این پیام های پنهان نمایان میشن دقت کنید اصلا ربطی به حروف جملات ندارد مثلا برگردان کلمه "دیوار" میشه "راه بد"

به ویدیو های زیر توجه کنید:

 
 

 

 

 

نمونه های بیشتر:دانلود 11 ویدیو با حجم 10.7 مگابایت

 

در وجود این مدل آهنگ ها هیچ شکی نیست حتی خودتون برای اطمینان میتونید با برنامه برگردان این آهنگ هارو گوش بدید تا از وجودشون مطمئن بشید

اول این نکته رو بگم که برگردان صدا بجز آهنگ ها در دیالوگ های فیلم ها و سریال ها نیز دیده شده و در مواردی میتونه شانسی بوجود اومده باشه ولی در اینجا فقط در مورد موسیقی صحبت میکنیم

آهنگ هایی که چنین ویژگی هایی دارن کم نیستن و نمیتونیم به راحتی و با حدس زدن، آهنگ های خوب رو از بد جدا کنیم یا بگیم اونور آبی ها اینجوری هستن و داخلی ها و بقول خودمون آهنگ های مجاز بدون مشکل هستن

به این نمونه توجه کنید

 

این آهنگ از آقای احسان خواجه امیری:

اصل آهنگ: برای آخرین بار .......... برگردان:امید نخواه ز یا رب 

 

  • خواننده: احسان خواجه امیری
  • تنظیم: احسان خواجه امیری
  • شاعر:افشین یداللهی
  • آهنگ ساز: احسان خواجه امیری

 

منم دلم نمیخواد باور کنم اصلا شاید این یکی اتفاقی بوده ولی مسائل نگران کننده ی بدتری هم هست که نمیشه ازشون به راحتی گذشت البته من هیچ اتهامی به خواننده ی آهنگ نمیزنم و بعضی جملات یا کلمات پرتکرار ممکنه برگردان داشته باشن ولی مواردی که ما بحث خواهیم کرد آهنگ هاییه که چندین جمله معنادار دارن و نمیشه شانسی باشن لطفا مطالب رو دنبال کنید تا با نحوه ی تولید این آهنگ ها آشنا بشید

 

نظر شخصیم در مورد ساخت این مدل آهنگ اینه که از ملودی تا تنظیم و میکس باید هماهنگ باشن تا یه آهنگ با ریورس واضح پدیدار بشه و تکستی که خواننده میخونه هم از قبل چیده شده! یعنی اینجوری که با یه سری از کلماتی که برگردان داره و از قبل میشناسن جمله میسازن و در قسمتی از متن شعر قرارش میدن و تاثیرشم فکر میکنم اینطوریه که داری مثلا اهنگ رپ اجتماعی گوش میدی و با حرفای خواننده حال میکنی و ذهنت درحال پذیرشه اونوقت برگردان هم بعنوان اصول پذیرفته شده وارد مغزت میشه. ولی خب نظر شخصیه علمی که نیست. نکته اینجاست که اگه تاثیر ندارن چرا از این روش استفاده میکنن مثلا چرا برای مطیع کردن سربازای نازی از این روش در سرودهاشون استفاده میشده

 

 

یکی از سوالاتی که پیش میاد اینکه اصلا از کجا معلوم برگردان آهنگ ها تاثیری روی ما داشته باشه

جوابش تحقیقات علمی و نتایج شگفت آور اون هاست دو نمونه ی بسیار جالب از این موارد:

  • در یک فروشگاه بزرگ در آمریکا دزدی زیادی اتفاق می افتاد.صاحب فروشگاه سفارش آهنگی داد که در صورت برعکس کردن آهنگ این پیغام مخفی شده بود که تکرار میکرد " دزدی نکن دزدی نکن". درصد دزدی در فروشگاه بصورت چشم گیری کاهش پیدا کرد
  • در یکی از سینماهای نیویورک در طی پخش یک فیلم خاص، میزان خرید نوشابه «کوکا کولا» و «پاپ کورن» به چندین برابر حالت عادی می رسید. دلیل آن این بود که، صحنه قابل دیدن در یک لحظه برای چشم در روی نوار فیلم 5 یا 6 فریم است؛ طراح این کار بین هر 16 فریم یک اسلاید کار گذاشته بود که روی آن نوشته بود نوشیدن کوکا کولا و خوردن پاپ کورن لذت بخش است، دیدن این اسلاید برای چشم غیر ممکن است و این قضیه زمانی لو رفت که فیلم روی یکی از همین اسلاید ها پاره شد و این عبارت روی سینما دیده شد که البته کار به دادگاه کشیده شد. این نمونه نشانگر قدرت مغز انسان است که از هر کامپیوتر سریع تر و دقیق تر عمل می کند.

 البته در حال حاضر قانونی در آمریکا تصویب شده که هیچ کس اجازه استفاده از این تکنولوژی را ندارد چون هرکس میتوانست در موارد مختلف به نفع خود از این موضوع بهره ببرد.

 

بعضی دوستان بر این باورند که این موضوع، فقط مربوط به همین چند ماه اخیر است و مشکلی جدید و تازه محسوب می شود.اما حقیقت تاریخ این علم بسیار قدیمی تر از آنچه است که ما فکر می کنیم.

در سال 1943 (6 دهه ی قبل)، برای اولین بار در تاریخ، ارتش هیتلر با به کار گیری این هنر در برخی موسیقی های حماسی و وطنی آلمان، تاثیری منفی از آن را به یادگار تاریخ گذاشت. ارتش هیتلر در اواخر این سال وقتی وضعیت نابسامان ظرفداران نازی را دیدند، تصمیم گرفتند که نه از راه خودآگاه بلکه با بکارگیری هنری، ناخودآگاه مردم را در چنگ بیندازند.
طریق استفاده از این هنر هم به این گونه بود که مثلا" ارتش، جمله ای را مثل (درود بر هیتلر)، بصورت وارونه در لابلای موسیقی ای قرار می داد. البته شاید در نظر شما این راهی مسخره و تا حدی احمقانه محسوب شود اما محققین بر این باورند که این هنر، تاثیری بسیار در ناخودآگاه انسان دارد.


بهتر دیدم این متن و سخنرانی از آقای رائفی پور رو واستون قرار بدم چون که محقق هستن و حداقل از من بیشتر پا به این مسئله گذاشته ولی شما میتونید خودتون تحقیق کنید و اشتباهات این مقاله رو به اطلاع ما برسوندید.



و اما سخنان رائفی پور

مسئله موسیقی وارون چیز جدیدی نبوده و حد اقل متعلق به بیش از 6 دهه پیش است،لیکن در باره آن می توان موارد زیر را برداشت نمود: ار

1- مسئله موسیقی وارون شامل سه حالت است:

الف : تکه هایی از پیش خوانده می شوند ، سپس آنرا برگردان کرده و در بدنه اصلی موسیقی مخفی می شود ، وقتی متن موسیقی اصلی برگردان می گردد آن تکه اکنون به حالت عادی بازگشته و معنی می دهد. در تحلیل این ادعا می توان گفت : این مسئله منطقی به نظر می رسد و در تاریخ بارها آزموده شده است و صحت آن مجرب بوده و تایید می گردد. و نوع دیگر آن ، به گونه ای است است که خواننده به عمد از کلماتی خاص استفاده می کند تا برگردان و وارون آن واژه مد نظرشان باشد و بتوانند شبیه ترین کلمه را با آنچه مد نظر دارند بازسازی نمایند به عنوان نمونه خواننده از واژه "سرطان" در حالت عادی استفاده میکند ولی در حقیقت برگردان آن یعنی "نترس" (البته با اندکی تغییر) مورد نظر است که استفاده از این روش بسیار دشوار است.

ب : می توان با ابزار و نرم افزار های خاصی در حالت عادی آهنگی را خواند که اگر برگردان گردد معنی جدید می دهد ، در اینجا این سوال پیش می آید که به عنوان مثال چگونه واژه "دیوار" به "راه بد" تبدیل می گردد ، در حالی که وارون املاء آن "راوید" می شود . طرفداران این مطلب ادعا می کنند با آهنگ های ضمیمه و زمینه این تبدیل حرف صورت می گیرد. در این باب نیز می توان گفت این مسئله تاکنون اصلا اثبات نشده است و تحقیقاتی که بنده انجام دادم چیز دیگری را نشان می دهد که در بند ج آنرا بیان خواهم داشت.

ج : این یک اعجاز شیطانی است و خود خواننده و آهنگساز از آن بی خبرند !!!

در این باب باید گفت این ادعا مزخرف و باطل محض است و ذره ای صحت ندارد چراکه چنین مطلبی از بیخ و بن ایراد داشته و نه با منطق سازگاری داشته و نه با ادبیات دینی جور در می آید و بیشتر خرافات است تا دلیلی منطبق بر عقلانیت. که البته این مورد شدیدا توسط شیطان پرستان اشاعه داده می شود تا شیطان را قدرت مند نشان دهند.

عزیزان در یک تحقیق گسترده که از سوی جنبش مصاف صورت گرفت ما به این نتیجه رسیدیم که سوای مورد الف که قبلا نیز اثبات شده است موارد "ب" و "ج" صرفا ادعایی باطل است و جالب است بدانید بعضا نتایج کاملا عکس دارد.

در این آزمون آهنگ ریورس شده ای برای مخاطبین پخش می گشت و از ایشان خواسته می شد تا انچه را از آهنگ در می یابند بر روی کاغذی یادداشت نمایند ، جالب است بدانید هر یک از افراد در جامعه آماری مطلب خاصی را شنیده بود که در برخی موارد کاملا با هم متضاد بودند البته در برخی موارد نیز افرادی جمله مشابه را یاد داشت می نمودند که مورد اخیر به ندرت پیش می امد.

در عوض در آزمایشی دیگر به شنونده القا می شد که شما هم اکنون این جمله را خواهید شنید ، در این حالت قریب به اتفاق آزمون دهندگان مورد را تایید می کردند که این بدان معناست که القا در این صنعت (به شرطی که مورد ب و ج باشند نه الف) بسیار کاربردی است. جالب است بدانید در یک آزمون که بر روی دو فرد با آهنگی واحد انجام شده بود فردی آن آهنگ را الهی دانست چون کلمه الله را شنیده بود و فردی دیگر آن را شیطانی قلمداد نمود چون کلمه لعنت را شنیده بود.

این مورد را شما عزیزان بارها آزموده اید ! برای نمونه تکه ابری را در آسمان در نظر بگیرید که هرکس آنرا شبیه به چیزی خاص می بیند اما هنگامی که به افراد القا می شود فلان شکل است عموم افراد می پذیرند.

اما در مورد برگردان کردن به شیوه الف که در برخی آهنگ ها یا سریال های غربی و برخی اهنگ های فارسی موسوم به "آنور آبی" صورت می گیرد متاسفانه این شیطنت در حال انجام است و برگردان چنان واضح است که گویا کلامی عادی را می شنویم.(در واقع استفاده از این روش باعث وضع قوانینی در ایالت کانزاس گشت)

2-پیام ناخود اگاه حاصل از این پنهان کاری بر ضمیر انسان تاثیر می گذارد لیکن میزان تاثیر ان مشخص نبوده و در افراد مختلف متفاوت است ، برای نمونه در یک فروشگاه در امریکا پیام ناخود اگاهی در میان آهنگ لایتی که از بلندگوهای آنجا پخش می شد گنجانده شد که بارها عبارت های "دزدی نکنید" ،"دزدی بد است" و ... را تکرار می کرد. پس از چندی آمار دزدی در فروشگاه کاهش یافت! نکته ای شبیه به این مسئله را والدینی که فرزندان دو قلوی دختر و پسر دارند آزموده اند ! از آنجا که دختران زودتر به تکلم می آیند والدین هنگامی که صحبت های فرزند پسر را متوجه نمی شوند ، فرزند دختر به عنوان مترجم وارد عمل شده و می تواند برخی صحبت های کاملا نا مفهوم برادر دو قلویش را معنا و ترجمه کند ، این مسئله نشان دهنده میزان متفاوت تاثیر گذاری کلمات نامفهوم بر افراد مختلف است.

3-اخیرا برخی افراد (از جمله آقای محمد علی طاهری)ادعا کرده اند:

که اگر صحبت های عادی مردم را برعکس کنیم اگر پیام شیطانی داشت آن فرد شیطانی است و اگر پیام های الهی داشت وی فردی خدایی است و نکته دیگر اینکه گوینده خودش نمی تواند برگردان صحبت هایش را کنترل کند و از این حیث به سادگی می توان افراد منافق را شناسایی نمود!!!

در این باب باید گفت از انجا که این نوع برگردان از نوع ب و ج است و در صحبت کردن عادی ابدا نمی توان مورد الف را استفاده نمود این فرضیه دروغ محض بوده و چه بسا مدعیان آن به دنبال برخی مسائل خاص برای از عرصه بیرون نمودن مخالفینشان هستند تا مثلا فردا روزی صحبت های یکی از منتقدین یا مخالفین را برعکس نموده و از آن پیامهای شیطانی بیرون بکشند. و یا در مقابل برخی افراد را الهی جلوه دهند . فراموش نکنید تکنیک مورد استفاده این افراد همان القاء است و لا غیر. ان شا الله به زودی آهنگ واحد با القاء دوگانه در همین وبلاگ برای شما عرضه خواهد شد تا ببینید این ادعا دروغی بیش نیست.

کما اینکه این نظریه قدیمی بوده و با عنوان نظریه برگردان گفتار مطرح است، که نظریه‌ای شبه علمی است و نخستین بار توسط "دیوید جان اوتس" ارائه شد. این نظریه پس از ارائه در برنامه "تاک شو"شبانه آرت بل در رادیو مورد توجه مردم قرار گرفت. در این نظریه باور او بر این است که انسان به‌هنگام خَلق گفتار، ناخودآگاه پیام‌های پنهانی را می‌آفریند که نمایانگر بینشی‌است از اندیشه‌های درونی او. اوتس مدعیست که نظریه اش در روان درمانی ، جرم شناسی و گفتگوهای تجاری کاربرد دارد. البته ادعاهای او ازسوی مردم، علم و انجمن‌های آکادمیک مردود اعلام شده است و ذره ای اعتبار ندارد تا جایی که امروز در غرب حتی یک نفر را نیز نمی توان یافت تا از این نظریه خیال پردازانه دفاع نماید.

4-در پایان باید گفت برخی از موسیقی ها چنان پیام های شیطانی آشکار و واضحی دارند که دیگر نیازی به برعکس نمودن آن نیست ، آیا لزومی دارد فردی همچون مرلین منسون خواننده شیطان پرست امرکایی که در حال عادی هزاران بد و بیراه به خدا و پیامبرانش و تمامی مقدسات می گوید در وارون موسیقی اش نکته ای را مخفی نماید؟

دوستانی که سخنرانی صنعت موسیقی حقیر را شنیده اند خوب می دانند که استفاده نابجا حتی از بهترین و سالمترین موسیقی ها نیز آسیب جدی جسمی و روحی برای انسان دارد و باید از این داروی الهی به موقع و برای درد خاص استفاده نمود و فراموش نکنیم استفاده بی جا از هر دارویی فرد را معتاد و وابسته به آن می کند.



علی اکبر رائفی پور

 

 

  قسمت اول سخنرانی           قسمت دوم 

 


حالا چیزی که مهم است استفاده از این تکنولوژی است. چیزی که به آن "پیام های پنهان" می گویند.

یعنی شما از طریق این آهنگ یک مفهوم را می شنوید ، ولی یک مفهوم دیگر که همان برگردان شده آن آهنگ است به خورد ذهن شما داده می شود. به عنوان مثال:

شما این را می شنوید: " سیندرلا عروس شد"

اما برگردان شده آن این مفهوم را می دهد : " پشت حلقه بنویس "

پیام های پنهان این گونه در ذهن شما جای می گیرند، یعنی به طور برعکس.( دقت کنید اصلا ربطی به حروف جملات ندارد). البته برخی پیام های پنهان که بهتر روی آنها کار شده، کیفیت بهتری دارند. از این جور آهنگ ها زیاد وجود دارند. خودتان می توانید در اینترنت ( هم گوگل و هم سایت ویکی پدیا) عبارت "برگردان موسیقی " را جست و جو کنید.

اما حالا می خوام یه مثال خیلی جالب براتون بیارم:آهنگ "منجمد" از خانم مدونا.(کسی خودش اعلام کرده من کابالیسته- کابالا=جادوی یهود)


[معنی] ابیات این نماهنگ به شرح زیر است: ( ابیاتی که رنگ شده برگردانشان معنی دارد)

تو فقط چیز هایی رو میبینی که چشمات می خوان ببینن_ چطور ممکنه زندگی طوری باشه که تو می خواهی باشه_ تو (یا شما) منجمد شده ای_ وقتی که قلبت باز نباشه_ با چیزی که برات پیش میاد از پا در اومدی_ وقتت رو با نفرت و پشیمانی به هدر می دی_ تو منجمد شده ای_ وقتی که قلبت باز نباشه_ _ ای کاش می تونستم قلبت را ذوب کنم _ اون وقت دیگه هیچ وقت از هم جدا نمی شدیم _ خودت رو به من تسلیم کن _ کلید در دست توست _ حالا دیگه پیدا کردن مقصر هیچ دردی رو دوا نمی کنه _ و باید بدونی که من هم به اندازه تو عذاب می کشم (مهم) _ اگر تو را از دست بدهم ، قلبم خواهد شکست _عشق یک پرنده است که به پرواز نیاز دارد _ بگذار همه ی غم های درونت بمیرند _ تو منجمد شده ای_ وقتی که قلبت باز نباشه_ ای کاش می تونستم قلبت را ذوب کنم _ خودت رو به من تسلیم کن(مهم) _ کلید در دست توست _


 بر گردان متن های بالا به این صورت است 

  • -وقتی که قلبت باز نباشه ------ > ما در جهنم خواهیم ماند.
  • عشق یک پرنده است که به پرواز نیاز دارد، بگذار همه ی غم های درونت بمیرند ------- >بله، ما در جهنم خواهیم ماند . ما کار را تمام خواهیم کرد ؛ آگاه باشید که ضمانت شده است.

 

و به انگلیسی به شکل زیر می شود:

When your heart’s not open ------> we would last in the hell

2- Love is a bird , she needs to fly . 1- Let all the hurt inside of you die ------>

1- Yeah, we would last in the hell . 2- Yeah, we will finish , hep seal.

حالا اون عبارت های رنگی رو حذف کرده و به جاش معنی بر عکس شده آنها را قرار دهید . یک بار دیگه کل متن شعر رو بخونید. به نظرتون بیشتر شبیه به حرف های شیطان خطاب به انسان نیست تا این که شبیه به حرف های یک عاشق خطاب به معشوقه اش باشد؟؟؟؟؟!!!!!

 


امام صادق (ع) درمورد موسیقی: هنگامی که آدم(ع)از دنیا رفت ابلیس و قابیل از مرگ او اظهار شادمانی کردند و در زمین به هم پیوستند برای همین شیطان اولین آلت موسیقی را به شکل طنبور اختراع نمود و شروع به نواختن کرد و قابیل با شنیدن نوای ساز شیطان اقدام به خوانندگی نمود پس هرچه در زمین از این قبیل وسائل باشد که مردم از آن لذت میبرند از همان زمان منشإ می گیرد


امام رضا (ع) درمورد موسیقی : فرمودند گوش دادن به موسیقی (حرام ) مثل جوانه زدن گندم در اب یواش یواش نفاق و پلیدی را در دل می رو یاند


اولین استفاده عمومی از این هنر
تاریخ به ما می گوید که، خواننده ای آمریکایی بنام بیتلز با بهره گیری از این هنر در آلبوم رولور، نخستین مورد استفاده از برگردان موسیقی را در مجامع عمومی ثبت کرد.و اولین اثر فکر کنم مربوط به آهنگ هتل کالیفرنیا باشه

 



خیلی جالبه که مغز انسان چیزایی رو که میشنویم ولی ظاهرا مفهومی واسمون نداره رو متوجه میشه
یکی از مطالبمو گم کردم ولی اصل موضوع همینه که اینجا مینویسم :یه دانشمندی بود که 40 سال از عمرشو درمورد همین ناخودآگاه و تاثیراتش مطالعه میکرد به گفته ی اون مغز مثل یه کامپیوتر میمونه که همیشه در حال تجزیه و تحلیله و اطلاعات غیر منطقی و بی معنا رو دور میریزه و در عوض اطلاعات منطقی در اون کاشته میشن یعنی مغز انسان اینقدر قدرتمنده که میتونه برگردان گفتار و موسیقی رو به عنوان اطلاعات منطقی تشخیص بده و اونا رو ثبت کنه جالب اینجاست که اگه خود برگردان رو مستقیما گوش بدیم چون خودآگاهمون در دریافت اطلاعات موافقت نمیکنه ناخودآگاه نیز اون رو نمیپذیره ولی در صورتی که خودمون متوجهش نباشیم دور از توجه ما عمل میکنه و تاثیرشو میذاره

حالا در مورد چشم چی فکر میکنید آیا دور و بر ما چیزایی وجود دارن که گذرا و بی توجه بهشون نگاه میکنیم ولی پیامی مخفی با خود به همراه داشته باشن؟

حدستون درسته! دوس دارید نمونه هایی از این موارد رو ببینید؟

 


موضوع کمی عجیب به نظر می رسد ولی کاملا برای ذهن شما روشن است ، کد های مخفی که در بعضی از تصویر و یا فیلم ها وجود دارد ، شما متوجه آنها نمی شود ولی این کد ها کاملا بر روی ذهن شما تاثیر می گذارد و مغز شما به آنها جواب های دلخواه را می دهد . به تصویر زیر نگاه کنید و بگوئید چه می بینید :

 
 
راهنمائی :DANE WAZ HERE 
چیزی می بینید ، عکس زیر را مشاهده کنید :
 
 
 
 

طرح یک سوال بسیار می تواند به روشن شدن این موضوع کمک کنید ؛ آیا شما به عنوان یک فرد مسلمان ( جدا از اینکه از برادران سنی هستید و یا شیعه ) در هر صورت خواهید پذیرفت که شرکتی هر چند مهم و پولدار که تولید یک کالا بسیار مهم و حیاتی را در دست دارد در تبلیغ محصول خود به ارزش های دینی شما بی احترامی کند ؟
جواب شما مسلما نه است . ولی همانوطور که می دانید نظامی سلطه یا غرب و یا هر چه شما اسمش را می گذارید از خیلی پیش تر این کار را با همین کد ها و محرک های مخفی تبلیغاتی یا همان Subliminal Advertising را انجام داده به عکس های زیر دقت کنید :

 

 

 

 
حالا عکس رو بچرخانید و از اول به آخر بخوانید ،میتونید از آینه کمک بگیرید
اتفاقی که می افتد به شکل زیر خواهد بود :
 
 
 
 
این یکی از نمونه های قدیمی و بارز بود که خیلی از شما ها هم از این موضوع اگاه بودید  ولی هیچ عکس العملی تا به حال نشان ندادید . می دانید چرا ؟ چون کد تاثیر خود را در ذهن شما گذاشته و شما قادر به انجام کاری نیستید . از این نمونه های زیاد موجود است که مفصل به هر کدام خواهیم پرداخت .
 
 
 
البته این نکته هم بسیار مهم است که اینطور برداشت نشود که فقط این کد های و این نوع تبلیغات برای مسلمانان و یا کشور های آسیایی و یا منطقه خاصی استفاده می شود . بلکه این استراتژیی است که در قابل تمام مردم جهان اعم از آروپایی ، آسیایی و آمریکائی استفاده شده و جواب نیز داده . این کد های مفاهیم زیادی را دنبال می کنند . برای ما که دین مهم است ، دین و ارزش های دینی را هدف گرفته و در غرب پا را هم فراتر گذاشته ، صرف این موضوع که دین در اروپا و آمریکای امروزی معنایی ندارد و فقط بعنوان یک اسم در فرهنگ لغت از آن یاد می شود ( اشاره کوتاهی به آن جمله نیچه که می گوید "خدا 150 سال است که در غرب مرده است" ) و مسائل دیگری را به مردم خود کد می دهد . 
 
 
 
 
از جمله این مسائل از بین بردن حیا و عفت عمومی است ، رواج  مفاهیم سـک ـ سی و پـورنـ و  از بین بردن ارزش های دینی و خواندگی به تصویر کشیدن آلــت تـ ـناسـلی مرد به صورت مخفی و بسیار زیرکانه به صورتی که مخاطب مردد می شود نسب به تصویری که در حال مشاهده آن است . و در تمام نقاط شهر و رسانه های به صورت خیلی عادی برای مردم به نمایش گذاشته می شود . تمام این پیام ها باعث می شود که فرد مورد نظر نسبت به آن موضوع خاص شرطی یا حساس شده و به محض بروز نسبت به آن واکنش دلخواه طراحان را نشان دهد . 
 
 
 
 
حالا میریم سراغ نمونه هایی که بیشتر از دیدمون مخفی موندن
 
 
 
عمرا اگه دیده باشیدش عکس زیر رو دریابید
 
 
جالب بود نه؟
 
 
اینم طرح یکی از محصولات شرکت پپسی :
 
 
 
سعی کنید نکته و پیام مخفی عکس زیر را کد گشایی کنید :
 
 
 
 
نفهمیدید ؟ کمی سختر از کد های قبلی است
 
 
 
 
 
 
این یکی که خیلی تابلوئه
 
 
اگه متوجه نشدید به بالای پلکش دقت کنید
 
 
این یکی واقعا اعصابمو خرد کرد آخه نامردا به کتاب رنگ آمیزی بچه ها هم رحم نمیکنید؟؟؟:
 
 
آره اصلا چشم نمیبینه ولی حقیقت اینجاست:
 
 
یه سری عکس دیگه هم بود که روم نشد بذارم
این چیزایی که گفتم گوشه ی کوچیکی از دسیسه های وحشتناک ضد بشری بود فقط واسه آگاهیتون گفتم که دیدتون نسبت به اطراف کمی بازتر بشه
 
 
 

تصاویر و ویدیو هایی که قابل پخش نبود رو میتونید از اینجا دانلود کنید

دانلود با حجم 15 مگابایت

سری دوم با حجم 4 مگابایت

 
مطالب بیشتر در midnight.blog.ir
 
 
پایان
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۹۲)

اینا رو خودت نوشتی ؟؟؟
:|
اون اولاشو خودم نوشتم بقیش از چندتا منبع مختلفه
چه چیزی عجیبه یا بهتره بگم یه چیزی اینجا میلنگه 
من همه ی اینا رو دیدم خیلی وقت پیش 
و خیلی بیشتر از اینا ولی اصلا نمیتونم درک کنم که چرا توی به قول خودت منحرف همچین چیزایی رو میدونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واسم خیلی عجیبه 
اینو کپی کردی ؟؟؟(البته تو متن گفته بودی نه)
وای واسه من غیر قابل درکه 
میشه بگی اصلا چجور آدمی هستی ؟؟
واسم دوگانگی ایجاد شده 
نه به پستایی که فیلترت میکنه نه به این پستت که خیلی ذهن عمق بینی میخواد تا درک کنه 

بجز پاراگراف اول همش کپیه البته با کمی ویرایش 
از همه ی جنبه های زندگی باید استفاده کرد معنویات هم توی نماز هست هم توی آهنگ های متال و دارک راک,  
زیبایی هم همینطور با اینکه نسبیه ولی دخترا هم جزو زیبایی های دنیان ولی خیلیا برچسب منحرف میزنن برام مهم نیست 
نمیخوام کسی ازم انتظاری داشته باشه همه چیز مال منه خدا مال منه شیطان مال منه میخوام همه چیزو داشته باشم :)
الآن تو چند چندی با خودت ؟؟
حساب نکردم
  • crazy friends avatar
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • 0_o
    دیگه من برم بمیرم :/
    خدا نکنه نفس خله
    خیلی چیز باحالیه 
    اقا یه وبی رفتم فلفل شکن قدیم بعد اقا حس کن چی بود یعنی داد مردم در اومده بود
    مگه چی بود؟
    یا خدا 
    هم خدا هم خرما 
    :|

    دو راه داری اگه خوبی خوب باش بدی بد باش همین 
    وگرنه هم این دنیات رفته هم اون دنیا
    خوبی و بدی مطلق که نداریم همه ی مردم همینن 
    نمیشه توصیف کرد 
    کامنتا رو بخون خخخ 

    www.313135.com/post/428
    اهان اینو دیده بودم اتفاقا جالبه
    من فیلترشکن استفاده نمیکنم 
    منم استفاده نمی کنم اما این سایته همش داخلش می گردم یه بار چشم خورد بهش
    همه دارن نرم افزارشو روز سیستم به هرحال نیاز میشه من نمیدونم چرا فقط جنبه ی بد چیزارو در نظر میگیرن
    هر کس فلفل شکن دارد به جهنم میرود هر کی اینقدر بدبین باشه خودش دنیا واسش جهنم میشه
  • crazy friends avatar
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • خل هم که شدیم اوم باشه میگردم یه لقب برات پیدا میکنم تا سه گز هی پر پر بزنی 
    لقب که زیاد دارم یدونم شما بذار خیالت راحت چیزیم نمیشه
  • crazy friends avatar
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • میگم افشین همین نرم افزار برگردون رو نصب کردم
    بابا هر اهنگی بذاری یه چیزی از توش در میاد :/
    اگه جمله از توش دربیاد درسته ولی کلمه به تنهایی که ارزشی نداره
  • crazy friends avatar
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • اوم همون جمله دیگه
    مگرنه من دیگه اینقدرا هم دقیق نیستم کلمه یابی کنم که
    جدی؟ چی ازتوش درآوردی؟
  • crazy friends avatar
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • چیزای خوبی نبود اصلا
    نمیشه گفت اصن اون موقع هراهنگی برگردون میکنم بد میشه :/
    یعنی میگی شانسیه؟
  • crazy friends avatar
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • نمیدونم به خدا خیلی عجیبه اصن همچین چیزی
    شاید اصن حرفای روزمره خودمون هم چپه کنیم اینجوری بد بشه
    بله که هست یه آقای منحرفی هست بنام نمیدونم چی طاهری استاد عرفان کیهانی اولاش از خدا میگه بعد کم کم میگه واسه رسیدن به خدا باید همه چیزو قران و پیامبر اینارو بذاری کنار . دستگیرش کرده بودن بعد توی مصاحبه ای که ازش ضبط شده بود حرفاش برگردان داشت توی یوتیوب هست اگه بتونی ببینی
    موسیقی خطرناک تر از برگردان و محتوای داخله خطر اصلیش ضرریه که به جسمت میزنه بالا و پایین کردن فشار خونته که بهت احساس خوبی میده ولی از درون مریضت میکنه
  • crazy friends avatar
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • واقعا چی بگم :/
    چه اوضاعی داریم
    هیچی
    اره بد اوضاعیه
  • crazy friends avatar
  • بز بز قندی
  • اوووووووووه اووووووووووه اوووووووووه
    گرخیدم
    یا حضرت عباس

    :)
    اووومممم خیلی عالی بود
    شاید یه پست درستو حسابی گذاشته باشی تاحالا همینه...

    :)
    پستای من همش درس و حسابی هستن
    راستی من تا اخر نخوندمآا
    اولش ک خوب بود :|
    میدونم میشناسمت اصلا نفهمیدی موضوع چی بوده 
    تو اینجوری ای (33)
    حالا من با این ک نمیخونم باز کام میدم
    توچی؟
    اصن وبم نمیای چه برسه نخونده کام بزاری 

    منم میام میخونم ولی کامنت نمیدم :))
    نامرد :(
    خیلی لوسی
    تو از بهترین دوستای وبمی
    میخوام همه اونایی که دنبال میکردمو بجز چند نفر پاک کنم
    منو پاک کردی نکردیآااا 
    قول نمیدم باید در موردش فکر کنم (59)
    ایش...
    اصن پاک کن
    واقعا؟ پاک کنم؟ 
    اینم سواله میپرسی :|
    خب دوس ندارم تو رو حذف کنم (62)
    افرین 
    ممنونم 
    (c39)(c39)(c39)(c39)(c39)عالیه
    زیبا بود
    ولی پوله چی بودااااااا
    ممنون
    کدوم پول؟
    مطلب فوق العاده عالی بود

    ممنان
    دیگه می ترسم آهنگ گوش بدم :| 
    ریورس گوش دادن خیلی بده ، ترسناکه . یه حس خیلی بدی داره که نمی تونم توصیف کنم -_- کاش اطلاع نداشتم ازش
    اول که میفهمی اره ولی بعدا واست بی اهمیت میشه
    سلام.عالی هستش.اما غالبه مردم اهمیت نمی دن.فقط می خوان خوش باشن.
    اره غالب مردم که باورشون نمیشه اصن منم برام اهمیتشو از دست داده همه چی گوش میدم
  • crazy friends avatar
  • 😂😘یگانـღـه😊😍 jb
  • من تا اول خوندم بقیش حال نداشتم بخونم سری بعد
    (c13)
    باشه زحمتتون شد ممنونم :)
  • crazy friends avatar
  • دانلود آهنگ
  • مطلب خوبی بود
    ممنونم
    جالب بود! فک کنم بتونم جلو خودمو بگیرم ،تونستم بخاطر درس سه چهار ماهی از این چیزا دور باشم!حالا که هم اینطوریه ،هم تقریبا کنکوریم شاید راحت باشه!
    چه اراده ای داری
    نه بابا همینجوری برای آگاهیه نمیخواد موسیقی رو کنار بذاری
  • crazy friends avatar
  • تبدیل عکس به تابلو فرش
  • نمیدونم چرا بین اینهمه ساز من فقط یه ساز دهنی یا همون هارمونیکا علاقه دارم.متاسفانه تا الان هم نتونستم برم دنبال یادگرفتنش
    برو دنبالش تا دیر نشده
    ببین ینی خیلی خوبی خیلی چیزای خوبی گفتی من دارم کم کم اهنگو میزارم کنار به هر حال مرسی بازم از این مطالب بزار
    ایول خیلی کار خوبی میکنی
    منم حدود یک ماه کمش کردم دوباره غرق موسیقی شدم
    مطالب آموزنده ای بود☺
    ممنون که وقت گذاشتی خوندیشون
    سلام مطلب خیلی خوبی 
    میشه چنتا از اهنگای فارسی که برگردانش مفهوم داره بگی
    حضور ذهن ندارم توی آپارات یه عالمه ازش هست
    با سلام
    اولش اینکه مسله ریورسینگ یک مسله پیش پا افتادست شما فقط کافیه یک بار اهنگ گو با صدای بلند گوش کنید اونوقط هزاران صدا خود به خود میشنوید این هزاران صدا صدایی همان مردمی هستن که در موردشون اهنگ ساختی 
    :| وات؟
    سلام
    موسیقی سنتی که این مشکل رو نداره؟
    راستی یه نکته عرض کنم، چشمام کم کم داشت کور میشد وقتی متن قرمز رو روی پس زمینه سیاه می خوندم. لطفا یه تغییری بدید، در نوشتار رنگها هم باید با هم تناسب داشته باشند. نباید چشم خواننده رو خسته و یا اذیت کنن.
    ممنون از توجه شما
    چون از وبلاگ قبلیم کپی کردمش اینجوری شد
    اگه شد درستش میکنم
    خیلی بده واقعا بعد من 4 سال موزیک کار کردم ولی بعد به خودم گفتم تمام موزیسین های جهان چه قدیمی مثل بتهون و چه جدید مثل گیتاریست باکت هد و خواننده های امروزی چه خدمتی برای جامعه انجام دادن هیچی...
    یه شخصی تو نظرا گفت خیلی حس بدی به ادم میده یه حس ترسناک 
    دوستان شما خیلی راحت میتونید reverese talk رو دانلود کنید روی گوشیتون هم ترانه بر عکس کنید و اگه باورتون نشد صدای خودتون رو ضبط کنید و ببینین چی میشه ممنون از سایت خوبتون ولی زدوستان زیاد دنبال این چیزا نرین واستون خوب نیست تو دنیا چیزای قشنگ تری هم‌هست که یکی گفت خدا هستُ خدا هستُ خدا هست 
    موفق باشید 
    محمدراستین 
    ممنون از وبسایت آموزنده تون😆
    خدمتی که کردن راحت تر گذروندن زندگیه این که حس بهتری داشته باشی بتونی یهویی فازتو عوض کنی آهنگ هم همدردی میکنه هم خودش درده
    همه چی برمیگرده به احساس آدم توی زندگیت یه کاری رو نام ببر که هیچ حسی موقع انجام دادنش نداشته باشی
    بعضی از حسا فقط واسه بعضی آدما قابل درک هستن مثلا آهنگای راک و متال که حس مرموزی دارن و برای عموم مردم ترسناک یا سردردآورن ولی برای اون عده کم جایگزینی وجود نداره
    شما که متالهد باشی مطمئن هستم معنی تاریکی رو متفاوت از عموم مردم (جایی که نور نباشه) میدونی
    بنظر من درک متفاوت انسان از زندگی باعث سلیقه های متفاوت موسیقی میشه

    برو دکتر خاله(c21)
    چقد حرف مفت زدی 
    وعو پشمام فقط همین 
    داش این دوگانگیتو دوست دارم همین جوری باش
    فدای شما 
  • crazy friends avatar
  • همون امیر بالاییم
  • قوربونت برم 
    کاش روت میشد بقیه عکسام میزاشتی:(
    :))
    باورم نمیشه واقعا!!!؟
    شایدم دروغ باشه
    من که بیخیال شدم
    محمدعلی طاهری عارف و خداشناسه. اصلاً نگفته قرآن و ...رو بزار کنار.اتفاقاً آدم‌ به دین جذب میشه.من خودم بعد از سالها که بی دین شده بودم با حرف های جناب طاهری جذب دین اسلام و شیعه شدم.اولین بار هم ایشون درباره پیامهای پنهان صحبت کرد.شما الان داری درباره ایشون حرف دروغ مطرح میکنی.طاهری مرد خداست. 
    باشه میتونی بهش ادامه بدی تا ببینی درنهایت دروغ و حقیقیت رو جوری مخلوط میکنن که همشو باور کنی
    خدا تبدیل میشه به هوش کیهانی
    روح تبدیل به آگاهی میشه
    و به نام جنگیری ... برعکس پاشون به زندگیتون باز میشه
    من میدونم این فرقه چیه چون چندتا از خویشاوندام درگیرش بودن و الان نیستن

  • crazy friends avatar
  • حسین نوجوان
  • سلام دوست عزیز تشکر میکنم ازتون ولی بهتر بود برگردان موسیقی یا همون اسب تراوا رو از نگاه استاد محمد علی طاهری بنیانگذار عرفان حلقه در ایران رو میشنیدی یا مقالشو میخوندی که برای اولین بار در جهان به اثبات رسونده که چرا موسقی منفی میشه یا مثبت و روش مثبت کردن موسیقی و حرف زدن ایشون با مثال ساده و گویا توضیح میدن همونو کپی کن بزار  
    بحث موضوع پست من درباره چرایی خطرناک بودن موسیقی بود فقط
    دنیای پر از علمای عجیب و غریبه که وارد شدن به خیلیاشون بجز بدبختی چیزی واسه ادم نداره 
    من چند نفر از نزدیکانم گول همین حرفای قشنگو خوردن و بعد از فوت یک نفر بیمار که واسش حلقه تشکیل داده بودن و احساس خطر از چیزایی که توی زندگیشون آسایششون رو بهم میزد ازش خارج شدن
    شما هم فکر نکن داری یه جنبه ی درست تر از زندگی رو کشف میکنی مراقب خودت باش
    اگه میشه لطف البوم اشتباه خوب بهرام و ریورس کن . من تونستم ترک لمس رو ریورس کنم شد سرود ملی اسرایل بقیش لطف کناگه میشه لطف البوم اشتباه خوب بهرام و ریورس کن . من تونستم ترک لمس رو ریورس کنم شد سرود ملی اسرایل بقیش لطف کن
    میدم به دوستم که استودیو داره
    اگه وقت داشته باشه
    اجازه کپی هستش
    بله
    من میدونستم اگه به این جور چیزا علاقه داری مستند های بندگان خدا و بردگان شیطان. قهرمانان پوشالی و مستند خیر و شر رو ببین اطلاعات دیگه ای هم هست در مورد پیام مخفی دوست داری میتونی در مورد پیام های قبل فاجعهی 11 سپتامبر هم تحقیق کن چیزای جالبی به دست میاری 
    ممنون حتما سری میزنم

    با سلام . من یه سوال داشتم ، با چه روش هایی یا کارهایی می تونیم مقابله کنیم با پیام هــــای بد آهنگ ها یا تصاویر که تآثیری نزارن رو آدم ؟

    در ضمن آهنگ هایی هم هستن که برعکسش پیام های خوبی بده ؟

    باتشکر

    تا یادم نرفته وقتی متن قرمز رنگ رو خوندم حروف جلو چشمام حرکت میکردن :) کم مونده بود کور رنگی پیدا کنم خخخخخ اینم از اثرات مخفی رنگ ها .

    با گوش نکردن آهنگ 
    حقیقت اینه که بخوای دوری کنی باید به دامان طبیعت برگردی و دور از تکنولوژی زندگی کنی
    سخت نگیر اونقدرا هم مهم نیست ازین دست چیزا زیاده
    هر روز ساعت 18:30 شبکه سلامت برنامه بازی های ذهن رو میذاره ببین جالبه 
    در هر صورت ما تحت تاثیر همه عوامل اطرافمون قرار میگیریم

    درود

    مطالب شاید خوب هست ولی این برگ ها که رو متن میریزه بار منفی و شعور منفی روشه و کسی که میخوبه انرژی منفی میگیره کسی که این مطالب را نیخواد انتقال بده بیشتر باید به این موضوع دقت کنه شاید این تاثیر کپی رایت هست که خودتون هم متوجه نشدید و کسی که حفاظ نداره اسیب میبینه بجای اینکه اگاهی بگیره.

    سپاس

    حساس نشو 

    #لیبیدو_317         #لیبیدووووووووایست#آلفا

    سلام من آهنگ شر اعظم رو گوش کردم و برعکسشم گوش کردم خیلی ترسناک بود پیشنهاد میکنم گوش ندین وگرنه معتاد آهنگ میشین یه جایه آهنگ هست که میگه ( مارح وت یارب زج هد جس ) اگه اینو برعکس کنی میشه ( سجده جز برای تو حرام ) معنیش اینه که اگر به جز شیطان سجده کنیم حرام باشد ممنون ازتون خداحافظ

    ازین دست زیادن
    ممنون از اطلاعت

    با سلام و خسته نباشید. من باردارم و گاهی اوقات آهنگ گوش میدم. آیا گوش دادن به این موسیقی ها روی بچه تاثیری میذاره؟

    چیزی در مورد این موضوع نشنیدم ولی بدنیست احتیاط کنی
    هرچیزی گوش نده

    واقعا شوکه کننده بود! اصلا نمی دونم چی بگم! ولی مرسی ازتون برای پاورپوینتی که می خوام در مورد این موضوع درست کنم خیلی مفیده

    خواهش میکنم

    سلام من خیلی وقته که قضیه برگردوندن موسیقی و میدونستم اما یادم رفته بود مطلب تون رو دوس داشتم و آموزنده بود چن روز پیش آهنگ یکی بود یکی نبود زانیار خسروی و گوش کردم خیلی فوق العاده بود اما حس کردم یه چیزی داره بعد برگردونش رو که انجام دادم یه چیزایی شنیدم نمیفهممش میخوام مطمئن بشم در موردش میشه لطفا گوش بدید و نظرتون و بگید چون خواهرم اولش رو حفظ شده و هی تکرار میکنه و نمیخوام که روش تاثیر بزاره خواهشا جواب بدید ممنون

    نه راحت گوش بده مشکلی نداره 

    ممنون از جوابتون

    خواهش میکننننننننننم

    ریدم ب مدیسه 

     

    مدیسه چیه؟

    قضیه چیه؟ این موضوع ک برگردان موسیقی رو دهن تاثیر میذاره حتی اثبات هم نشده

    یادته وقتی ابتدایی بودیم معلممون میگفت ی صفحه رو خط خطی کنید و از توش شکلای مختلف دربیارین؟ اینم دقیقا همونه

    هم عکسات و موسیقیا

    ناامیدم کردی

    اثبات شده با آزمایشات علمی مثالش هم بود فروشگاهی که ازش دزدی میشد
    خود من در کودکی تخت تاثیر موسیقی متال که همسایمون پخش میکرد و اصلا نمیدونستم چیه نقاشی کشتن ادما رو میکشیدم و عاشق اسکلت و جمجمه بودم و برام سوال بود چرا و الان متوجهش شدم
    شما میتونی دروغ فرضش کنی ولی وقتی این بلاها سرت بیاد چه بهش اعتقاد داشته باشی چه نداشته باشی نابودت میکنه تو سازنده این دنیا و قوانینش نیستی و این که باور نکنی چقدر بی رحمانس چیزی رو عوض نمیکنه
  • crazy friends avatar
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  •  

    (c39)(c42)(c43)(c41)

    میاد اینا؟؟؟؟

    بهله میاد 
  • crazy friends avatar
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • ازین بعد دیگه بات حرف نمیزنم 

    (c19)

    استیکر میفرستم...نظر خوفیه؟؟؟؟

    (c87)

    (c86)

    اگه معنی دار باشه بد نیست
    استیکر واسه بیان احساسه جای حرف زدن نمیشه استفادش کرد 
  • crazy friends avatar
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • اوه بله بلع معنی دار!!!!

    خخخخخخ باوشه....

    الان که فکر میکنم اصلا نمیشه حرف نزد!!!!

    (c38)

    مجبورت نمیکنم همین که تا اینجا همراهم بودی ممنون

    یعنی خداییش باین پیام هایی که شما دادی خییلی هارو از خواب غفلت بیدار میکنه

    دنیا خیلی بزرگتر و کثیف تر از این حرفاست
    شاید روزی یه وبلاگی خیلی کامل تر بزنم
    اینجا رو هم ببینی بدنیست

    سلام میشه با شما مستقیم حرف بزنم؟

    چرا؟ میخوای به راه راست هدایتم کنی؟ 

    سلام.جالبه تتلو یک موزیکی به نام جهنم داره که آگه برعکسش کنی رو دقیقه6:25 میگه خدا پرست بمون.این خیلی عجیبه.در کل تصمیم گرفتم خیلی کم موزیک گوش بدم و موزیکای معمولی و شناخته گوش بدم ولی آیا این حرفی که زده میتونسته اثر منفی بزاره یا مثبت!

    من دانشمند نیستم خودم تحقیق عملی نکردم ولی هزارتا چیز راست و دروغ وجود داره
    مثلا فرکانس 440 هرتز خودش میگن یه داستانی داره
    اگه آدم جوگیری نیستی و با اهنگ رفتارت عوض نمیشه طوری نیست همه چی گوش بده مث خودم

    ممنون از راهنمایی و اختصاص وقت برای ما.مطالبتون بسیار مفید است.

    خواهش میکنم به اینجا هم سر بزن یه چیزایی توش هست

    کامنتارو خوندم شخصیتت برام خیلی جالب شد!!!جالبه تاحالا نخواستم عقاید کس دیگه ای رو بدونم ولی الان می خوام به چی اعتقاد داری و به چی نداری؟؟هوم؟؟

    به این اعتقاد دارم که آدما دارن دنیای خودشونو نابود میکنن
    چه اونایی که طمع بینهایت دارن با برنامه های بلند مدتشون چه تک تک ما با رفتارمون که ای کاش از روی ناآگاهی بود میدونیم و داریم راه اشتباهی رو میریم
    شیطان و ارتشش (چندتا بچه جن) قدرتی ندارن فقط میتونن تمایلاتی رو در فکر ما ایجاد کنن و ما اگه اینقدر ضعیف نباشیم دنیا رو واسه بقیه جهنم نمیکنیم
    مثه یه سایه که همیشه دنبالته بهتره حضورشو حس کنی و بدونی که وجود داره تا اینکه قبولش نداشته باشی

    واقعا خیلی مفید بود

    دستتون بابت این همه توضیح درد نکنه

    ممنون🤗

     

    خواهش میکنم خوشحالم که خوشت اومد

    ببخشید خبر دارید که آهنگ های گروه جیپسی کینگ نیز دارای چنین اهداف کثیفی هست یا نه؟

     

    تا حالا درموردش نشنیدم

    این چی بود پشمام ریخته دیگه میترسم اهنگ گوش کنم

    تا یه مدت میترسی بعد دوباره مثه قبل اهنگ گوش میدی

    عجب عوضیایی  واقعا حالم یواش یواش داره از این دنیا بهم میخوره

    هرچی این چیزا رو کمتر بدونی واست بهتره 

    اتفاقا دلم میخواد بیشتر بدونم که حداقل خر نشم سوارم شن ...

    واقعا نباید خیلی چیزا رو دونست و خیلی چیزارو دید چون آدم امیدشو از دست میده و همه چیز بی اهمیت میشه واست

     واقعا چرااااااااااااااااا (c96)

    نه ما حالمون خوبه

    wow :)

    این بیشتر به درد اون یکی وبت میخورد XD

    همون ترسناکه؟ آره خب اون موقع که این پستو گذاشتم اون وبلاگو نداشتم
  • crazy friends avatar
  • علی امیرپور
  •   داداش دست گلت درد نکنه ولی من دارم زهر ترک می شم الان چجوری خوابم ببره یعنی سه برادر خداوردی هم شیطان پرست هستند ؟؟؟ لطفا کمکم کن

    نه عزیز بعضی جملات به طور طبیعی برگردان دارن و مثل احسان خواجه امیری ممکنه شانسی یه جمله توی کل آهنگ اینجوری درومده باشه اینا مشکلی ندارن آهنگایی که با این هدف ساخته میشن جملات زیادی داخلشون برگردان داره
    والا تاثیرش واقعا ثابت نشده این چندتا مثالم کپی از اینترنته معلوم نیست راست و دروغ تاثیر داشتنش

     من کاملش کنم اگه کسی همچین اهنگایی گوش بده مثل اون ک میگفت حشیش بزن واقعا میزنه چون تو مخ ذخیره میشه

    حالا دیگه به این شدتم نیست :|
  • crazy friends avatar
  • یه آدم عادی
  •   سلام

      خیلی جالب بود ولی خب خیلیا حاضر نمیشن حتی بخوان 1 درصد احتمال بدن اینا درست باشه . میگم الان من رپ گوش میدم و این کار ریورس و این پیامای مخفی خیلی توش بکار میبرن. ولی چون به موسیقی عادت کردم نمیتونم بزارم کنار.حالا وقتی یه موزیک گوش میدی و اصلا نمیفهمی که پیامی توش هست ولی خود به خود اون پیام (بدون ریورس کردن و اینکه بخوای دنبال پیامش باشی) رو ما تاثیر میزاره درسته؟

      ینی میتونم کنترل کنم که کمتر تاثیر بزاره یا بیخیال باشم؟؟؟ که بتونم بازم موزیک گوش بدم .

    من هیچ نظر علمی در این مورد نمیتونم بدم ولی نظر شخصی میدم
    این که یه چیزی رو زورکی وارد ذهن آدم کنن ممکنه شدنی باشه ولی وقتی با اعتقادات و آگاهی قبلیت تناقض پیدا کنه تاثیر زیادی نمیتونه داشته باشه من بدترین آهنگای روی زمینو گوش میدادم الانم با قبلم از لحاظ فکری متحول نشدم ولی روحیم داغون شد و مسلما روی زندگیمم اثر گذاشت و تاثیر ریتم موسیقی بود
    اگه واقعا میخوای بدونی بدترین ضررش چیه در مورد تاثیرش روی فشار خون و سوزوندن قند وقتی هیچ تحرکی نداری مطالعه کن اونه که پدر آدمو درمیاره

     بسیار جالب بود برای من دست مریزاد مخصوصا قسمت عکسها به شخصه نمیدونستم توی عکس هم میشه این حقه هاروپیاده کرد

    قابلی نداشت .

     سلام

     اول ک مطلبتو خوندم حدس زدم ازین بچه حزب اللهیا باشی ولی با خوندن کامنتا نظرم عوض شد  و با اینکه میدونم چند سال قبل نوشتی این مطلبو و ممکنه نظرت تا الان عوض شده باشه فقط خواستم بگم وقتتو حروم چرت و پرتای استاددددددد رائفی پور نکن ک اسکلی پیش نیس و ۹۹% حرفاش شر و وره

    سلام 
    ممنون ازت نه درگیرش نیستم یه سری الکی جو میدن این کلیپا منبعش شخص دیگه ایه که دو ریال قبولش ندارم ولی خب چون چیزیه که وجود داره و ناراحت کنندست گذاشتمش
    رائفی هم زیادی داغه و یه سری هم شدن مریدش و بقول شما هی استاد استاد میکنن
    دیگه هرچی عقل بگه 

     احسنت خیلی عالی بود استفاده کردم

     درود فراوان ((:

     خوشحالم ازین ک میبینم هنوز اعتقادات از بین نرفتن xD

     طرز فکر و نگاهه قشنگی داری ب این قضایا و تا حدودی مثه منی ((=

     خیلی امیدوارم تو این ۵ سال عوض نشده باشی.

     تلگرام پی‌ام دادم منتها لست سینت یک هفته پیشه ...

    درود بر تو
    آره چیزی عوض نشده 
    آره اومدم دیدم

     از نظر من این موضوع واقعا جدی هست و باید توجه بهش داشت ولی من به شخصه خودم چون آدم مرموزی هستم و یه حس شرارتی عجیبی درونم دارم آهنگ های تتلو رو گوش میدم و خیلی خیلی تاثیر بدی روم داشته حتی میتونم بگم باعث تغییر رنگ چشمام شده ولی هر بار با خواندن این مطالب سعی میکنم ایده های خودم تو شرارت رو داشته باشم تا آسیبی از طرف تولید کننده به من وارد نشه.ب قولی من عروسک خیمه شب بازی هر خواننده ای نیستم بلکه من خودم عروسک گردانم  منتظر کار های من باشید.

     


    (c59)

    جوکری هستی واسه خودت .

     سلام مرسی از مطلبتون اگ سوالی داشته باشم شما میتونید جواب بدید؟

    خواهش میکنم
    من محقق نیستم توی این زمینه ها ولی بپرسید شاید زمینه پست بعدی بوجود بیاد یا اگه بتونم نظر شخصیمو میگم درموردش

     س 

     افشین احساس میکنم خیلی شبیه منی یا من شبیه تو 

     خواستم بگم این موضوع اثر پزیری ذهن وجود داره اینو خودم کشف کردم منظورم ازمایشی که نشون میده این حقیقته 

     1 اگه تو اینه خودتونو نگاه کردید هربار بگین نه خدایی خوشتیپم ها 

     بعد چند روز شما خودتون رو زیباتر از قبل میبینید 

     2 شب هنگام برو جله اینه تاریک زیاد دیده نشه فقط به جن و ارواح فکر کن مطمعن باشید میبینید و خواهید ترسید یعنی چه اتفاقی افتاده ایا شما اخظار کردید ایا من رمل هستم نه نه نه این ذهن قوی و تاثیر پزیر شماست که با یک کلمه میشه اونو تحت تاثیر گزاشت 

     درمورد چنین موضاعتی مثل ریورس و اینا باید بگم دنبالشون نباشید 

     زندگی خودتونو کنید منم قبلا مثل الان بعضی از شما ها بودم دنبال اینا باید بگم 

     زیاد برید دنبال اینا گم میشید مثل من تو خودتون گم  میشید  

     دنیا خیلی کثیفه خیلی کثیفه 

     اگه علاقه مند هستید چرا /میتونید سری به دارک وب 

     رد روم 

     قاتلین مرموز 

     معما های جنای حل نشده 

     راز خودکشی میکی موس و باب اسفنجی و .....

     جالبه بدونید جهنم 7 در  یا مرحله یا دالان داری که 7 از همه بد تره 

     و میدونید شیطان کجا عذاب خواهد شد بعدا دره 3 

     اره  درسته 4 در بعدی مال ما انسان هاست یعنی ما میتونیم از شیطان 4 لول بالا تر باشیم 

     بازم میگم خیلی از مساعل جواب ندارن دنبالشون نباشید اینجوری فقطط تو گوشه تاریک دنیا گم میشید خودتونو گم میکنید و شاید عذاب بکشید 

     هشدار دارک وب و رد روم دارای فضای بسیار سنگینی هست قبلش یکم درموردش تحقیق کنید 

     

    قبول دارم حرفاتو کثیف تر از انسان نداریم خطرناک ترین موجود خودمون هستیم
    ازین موارد که زیادن نصفشون شایعه و نظریه پردازی هستن اونایی هم که واقعی هستن خیلی اغراق میشن
    ولی خب خوندنش یه جذابیت خاصی داره ولی به تش که برسی مثل چی پشیمون میشی که همه این چیزا رو میدونی

     میدونی بدون اغراق میگم یه عمر دونه دونه دنبال چیز های که دوست داشتم گشتم  به بد بختی قطرع قطره یه نصف استکان جمع کردم اونم با اون همه وب های الکی الان که اینجارو پیدا کردم انگار به دریا وصل شدم 

     چرا من هرچی میخوام هست مطمعنی ما ذهنا به هم وصل نیستیم نکنه همزاد منی 

     اینجا یه جا کار میلنگه ی چیزی درست نیست  هر پستی هر موزیکی گزاشتی من از قبل از اینا دنبالشون بودم اینارو  وست دارم 

     نکنه از اینده خبر داشتی میدونستی یه روزی یه کی میاد که عاشق این هاست 

     انقدر خوب.......... عجیبه همه ساید های دیگه رو هم دیدم انقدر سایت ترسناکترو دوست داشتم 4 ساعته همشو درو کردم خوندم یه پیشنهاد هم دارم اگه قابل بدونی الته پیشهاده وگر نا تو خودت خیلی خفنی 

     این عنکبوته هست تو سایت ترسناکت میشه یه کاری کرد یهو یا موقع ضربه زدن روش بپره طرفت 

     اگه بشع فک کنمجالب بشه  

     شخصید دارک با هوای کمی افتابی داری 

     اصلا حال کردی لقبو 

     لعنتی منو گرفتار کردی رفت 

    فقط علایقمون یکم شبیه هم هست
    فکر خوبیه میشه پرتش کرد توی صورت طرف فقط اگه کلیک کنه روش
    دارک بودن به درد نمیخوره همه شخصیتای پرانرژی و شادو دوس دارن منم سعی میکنم انرژی داشته باشم و اون بعد سیاه هم بیشتر واسه خودم نگه دارم
  • crazy friends avatar
  • خدا جون دوست دارم
  •  💬😁

    .

    ادم مگه چند بار زندگی میکنه؟ بزار خوش باشیم. به هرحال گناهش میره واسه کسایی که این کارا رو میکنن.

    خوش باش من الان دارم متال گوش میدم من خودمم اینا رو زیاد قبول ندارم

     مای پشم4

    همه جا مو ریختی .
  • crazy friends avatar
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  •  خب بنده از همین سن شروع میکنم تحقیق درباره این چیزا/=

     

     اهم/=

    باشه ولی بدون دروغ و شایعه هم تو این موارد خیلی زیاده
  • crazy friends avatar
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  •  من بچه بودم اون اهمممم که روی گیسو کمند بود رو فکر میکردم چنگال و ضربدر و ایناست/=

    شایدم چنگال و ضربدر باشه.

     سپاس بابت مطلب مفیدتون

     راستش درباره اینکه واقعیه یا نه که الان همه باید بدونن همچین چیزی راحت میتونه تاثیر بذاره. علم انقد درباره ی امواج و تاثیرشون حرف زده که دیگه نمیشه گفت حرف واضح آدما تاثیر گذار نیست.

     موسیقی تاثیر خییییلی زیادی رو آدم میذاره، دانشمندا اومدن ارتعاشات مولکول DNAرو ثبت و به نت موسیقی تبدیل کردن و جالب اینجاس که تبدیل موسیقی زیبا شد، از اونطرف یه قطعه شوپن رو وقتی نت هاش رو به صورت نوکلئوتید درآوردن و DNA ساختن شد یه سلول سرطانی. 

     ازین قضیه واسه درمان بیمارا استفاده کردن و حتی دوتا بیمار سرطانی که موسیقی درمانیو انجام میدادن یا کاملا تومور از بین رفت و یا کوچیک شد.

     پس وقتی نت های موسیقی و امواج اینقدر تاثیر دارن مطمئنا نمیشه از حرفهای بد آدما تاثیرشو نگرفت مخصوصا طوری که بدون اجازه رو ذهن و روح تاثیر بذارن.

     ولی بقولی این مقدار تاثیر برمیگرده به قدرت روحی، اگه آدم تو موقعیتی باشه که پر از انرژی منفی باشه و ناامید و ناراحت و کلا تو همچین شرایطی راحت تاثیر میپذیره.

     واینکه موسیقی اصن چیز بدی نیست وقتی تک تک سلولها و دنیا دارن آهنگ مینوازن نمیشه ازش دوری کرد، فقط باید تو انتخاب هامون دقت کنیم

    ممنون از تحلیل خوبتون .

     بله برگردان موسیقی تاثیرات خیلی زیادی رو آدم داره و هرروز داره بیشتر میشه.

     ریورس موزیک میتونه یک چیزی رو به ادم القاء کنه مثل i love demon - he is my master 

     یا کوک 440 لاهرتز که کوک پیشفرض جهانی که خلاف صدای طبیعت روی ادم خیلی تاثیر میزاره، خطر افسردگی با اهنگ گوش کردن زیاد هست... تو اگر افسردگی بگیری و جدیش نگیری یا نفهمی افسردگی--->افسردگی شدید.. متاسفانه تهش به خودکشی ختم میشه.

     پس نتیجه میگیریم اهنگ رو به اندازه گوش کنیم نه خیلی زیاد نه اینکه گوش نکنیم.

    آری البته به قول دوستمون تاثیرش روی آدمای مختلف یکی نیست به روحیه هم مربوط میشه
  • crazy friends avatar
  • FF_Moh3en ‌ ‌
  •  قبلنا یادمه ی برنامه تو دلویزیون هر چند وقت یک بار میزاشت که توش میومدن یه اهنگو برعکس میکردن و ...

     نمیدونم چرا باید توی صدا و سیما پخش بشه؟

    والا اینا توهم به خورد ملت میدن منم جوگیر بودم که اینارو گذاشتم
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X