Menu

کد قالب های من

سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸ ب.ظ
Afshin

چندتا از قالبای قدیمی رو اینجا میذارم شاید به کارتون بیاد. این قالبارو واسه خودم نوشته بودم زیاد ترتمیز نیستن و ممکنه برای استفاده ازشون به مشکل بخورید ولی اطلاع بدید سعی میکنم رفعشون کنم

بعضیاشون نیازه که به فرم خاصی پست بذارید که آموزشش توی فایلی که دانلود میکنید هست.

 

قالب شماره 1: (11-11)

پیش نمایش  / css html

 

 

قالب شماره 2: Little Nightmares

پیش نمایش / css html

 

 

قالب شماره 3: ksong

پیش نمایش / css html آموزش

 

 

قالب شماره 4: crazy

پیش نمایش  / css html

 

 

قالب شماره 5: midnight

پیش نمایش  / css html

 

 

قالب شماره 6: anime4u

پیش نمایش  / css html

 

 

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۱۴)

  • crazy friends avatar
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
  •  سنپاییی😳😳😳😳✨️🎈🎈!!! Wow!!  داری چی کار می کنی باهامون ؟🎇 

     هیچ وقت از پست هات خسته نمیشم همشون عالی هستن TT^TT 

     +  و من چرا حس می کنم سنپای ما خسته هست ؟ یکم قوی تر باش مرد"^"💪 من که میدونم قوی هستی چرا پس انقدر حس می کنم خسته ای ؟😂

     این قالب ها واقعا جالب هستن !! ♡ 

    . خستگی ادای منو درمیاره 
    انرژی من تموم نشدنیه فقط مقدارش کمه ! خلی کمه! خلی خلی کمه !

    .
  • crazy friends avatar
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
  •  واییی قالب ۳ بی تی اسیه🥺😭

     وایی ۴ خیلی کاواییه 😆✨️ هر قالبی که ساختی عین فشفشه  می مونن🎆

    قالبام همه فانتزی هستن
    تقابل نور و تاریکی توی آثارم موج میزنه 
    .
  • crazy friends avatar
  • خوشمزه اونی پونیو *-*
  •  قالبا همشون خیلی قشنگنㅠㅠ

  • crazy friends avatar
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
  •  یه سوال سنپای تو یه سری قالب ها مثل ۵ و ۴ و ۳و۲ هم فعالیت می کنی ؟🧐

    آره سالی یه دونه پست میذارم داخلشون
    ولی بعضیاشون خیلی قدیمی هستن از تاریخ اولین پستاشون مشخصه 

    .
  • crazy friends avatar
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
  •  آهنگ های این وبت واقعا زیبا هستن سنپای🤌✨️سبک موزیکت رو  دوست دارم ☆

    ممنون فکر نکنم از سلیقه واقعیم خوشت بیاد .
  • crazy friends avatar
  • 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
  •  مرسی^^

     چ قالبای خفنین *-*

    قالب های کهنسال .

     عالیه افشین ... کار ارزشمندی کردی ... 👍🌹

    نمیدونم شاید .
  • crazy friends avatar
  • 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
  •  دقیقااا XD از تاریخ وب میشه فهمید خیلی پیرن قالبا خخخ XD

    آره .

     واو...فکر نمیکردم کد قالبات رو بزاری 💀😭

     .

     .

     .

     اگه بخوام بهم برنامه نویسی یاد بدی ، میدی؟😬

    برای قالب زدن یه html و css باید یاد بگیری که سخت نیست فقط باید یکم وقت بذاری آموزشش همه جا هست

    . اگه مشکلی بود من در خدمتم
  • crazy friends avatar
  • ‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌
  •  باشه ولی قالب اولی و ششمی>>>>

     با یه ذره ادیت توی css واقعا عالی میشن ایناTT

     ممنون سنپایD:

    درسته خیلی میشه بهترشون کرد البته نصفشون از بیس یکی هستن .
  • crazy friends avatar
  • هلن پراسپرو
  •  وای یا خدایان المپ...

     یکی دستگاه PCR رو بیاره... اینا خیلی جذابنن!

    عی وای هلن .
    چطوری دوست قدیمی 
    .
  • crazy friends avatar
  • هلن پراسپرو
  •  خوب ممنون! شما خوبی سنپای؟

     وبلاگ جدید مبارک راستی...

    . ممنون 
    امیدوارم قدرت بگیرم بتونم توش مداوم تر پست بذارم
    .

     چقدر قشنگن^^

    ممنون اگه حوصله داشتم خیلی قشنگ ترشون میکردم 

    .

     نه خیلی قشنگن🤍

    ممنون .
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X