Menu

مَــــردهـا

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۳۱ ب.ظ
Afshin

 

یک وقت هایی فکر میکنم مرد بودن چقدر می تواند غمگین باشد. هیچ کس از دنیای مردانه ...نمی گوید. هیچ کس از حقوق مردان دفاع نمیکند. هیچ انجمنی با پسوند «... مردان» خاص نمیشود. مرد ها نمادی مثل رنگ صورتی ندارند. این روزها همه یک بلند گو دست گرفته اند و از حقوق و دردها و دنیای زنان می گویند. در حالی که حق و درد و دنیای هر زنی یکی از همین مردها است. یکی از همین مردهایی که دوستتان دارند. وقتی میخواهند حرف خاصی بزنند هول می شوند. حتی همان مرد هایی که دوستتان داشتند ولی رفتند...
یکی از همین مرد های همیشه خسته. از همین هایی که از 18 سالگی دویدن را شروع میکنند. و مدام باید عقب باشند. مدام باید حرص رسیدن به چیزی را بخورند. سربازی، کار، در آمد، تحصیل... همه از مرد ها همه توقعی دارند. باید تحصیل کرده باشند. پولدار، خوشتیپ، قد بلند، خوش اخلاق، قوی... و خدا نکند یکی از اینها نباشند...

 

 

 

 

مردها دنیای غمگین صبورانه ای دارند. بیایید قبول کنیم. مرد ها صبرشان از شما بیشتر است.
وقت هایی که داد میزنند وقت هایی هم که توی خیابان دست به یقه می شوند وقت هایی که چک شان پاس نمیشود وقت هایی که جواب اس ام اس شب به خیر را نمی دهند وقت هایی که عرق کرده اند وقت هایی که کفش شان کثیف است تمام این وقت ها خسته اند و کمی غمگین.

 

 

 

و شما موجودات کوچک شگفت انگیز غرغروی بی طاقت را دوست دارند. دوستتان دارند و شما همیشه فکر میکنید که نکند من را برای خودم نمیخواهد برای زیبایی ام میخواهد، نکند من را برای شب هایش میخواهد؟ نکند من را برای چال روی لپم میخواهد؟ در حالی که دوستتان دارند؛ ساده و منطقی... مردها همه دنیای شان همین طوری است. ساده و منطقی... درست بر عکس دنیای شما.

 

 

 

مردها احتمالا دلشان زنی میخواهد که کنارش آرامش داشته باشند. فقط همین.

کمی آرامش در ازای همه فشارها و استرس هایی که برای خوشبخت کردن شما تحمل میکنند.
کمی آرامش در ازای قصر رویایی که شما طلب میکنید ... 
بر خلاف زندگی پر دغدغه ای که دارند، تعریف مردها از خوشبختی خیلی ساده است.

  


♪♫ musicNo One Remembers Your Name

 

 

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۶۰)

چقدر دلم برای این وبلاگ و سبکش تنگ شده بود :)
:)) میترسم بازم واسش خرج کنم و دوباره مسدود بشه خیلی زور بزنم پست قدیمیارو برگردونم که داشته باشمشون
خیلیییییییی قشنگ بود
ممنون زهرا خانومِ محمدی
  • crazy friends avatar
  • raha !!! روانیه احساس
  • عاالی ........ مثه قبلنا ..... 
    حیف کامنتایی که پرید
    از هر چیزی بترسی سرت میاد پسر
    پس دایورت کن چپ و راستت :)
    در بندش نیستم ولی نامردا میزنن اثر ادمو از بلاگ پاک میکنن 
    افشین پستت خیلی قشنگ بود آفرین بر تو...
    هـــــــــــــــــــــه...
    مچکرم دوست عزیزم
    هعــــــــــــی زندگی...

    اگه این نبود که دیگه بهش " مرد " نمیگفتن !؟  :)) قوی با مرد  :))
    با گفتن کلمه مرد همه یاد عضله میفتن
    و با گفتن کلمه ی زن ... هیچی :)) من که یاد چیزی نمیفتم
    بله بله :)) درست میگی ، هرچند من میخواستم بنویسم قوی باش مرد شد قوی با مرد D:

    نه زن ها هم یه چیزایی دارن وگر نه خدا خلق نمیکرد  D:  

    به هر حال قوی باش مرد D:
    این نوشته رو از وبلاگ یه خانومی به قلم خودش کش رفتم ولی از طرف خودم ویرایشش کردم تو وب قبلیم اینقدر مخالفت کردن که مرد خوب وجود نداره مشکل از جنس دخترا که مرد خوبو نمیبینه فقط چشمشون دنبال عوضیای خودنماست اگه بشینی پای حرفاشون دل و رودتم بالا میاری
    دخترا هم چیزای خوب دارن مثل حشرات که شاید ما حکمتشو نفهمیم ولی اگه نباشن تعادل طبیعت بهم میخوره
    بلى ، من هم این جمله رو زیاد میشنوم " مرد خوب وجود نداره " و خوب قاعدا همینارو از بچگى میگن و میوفته توى ذهن اون بچه اى که پس فردا مرد جامعست و فکر میکنه که یه آدم عوضى باید باشه

    چشم هارا باید شست جورى دیگر باید دید... ما آدما فقط از زاویه هاى بسته نگاه میکنیم...
    اره امیدوارم بحثی درموردش شروع نشه که میدونم پایانی نداره
    خیلی قشنگ بود ...
    برای اولین بار چنین چیزی رو از زبون یه مرد خوندم و واقعا به دلم نشست ...
    ممنون از مطلب قشنگت :)
    خواهش میکنم
    خخخخ منحرف بدبخت...
    :/ خودت بد نوشتی آخه
    شایدم باشم 
    نیستی...
    یکمو که هستم
    من اگه بچرخم تورو هم میچرخونم!! مطمئن باش!!! 
    نفهمیدم منظورت چیه
    جدا از دعوامون اسم اهنگه رو وبت چیه؟؟
    امیر تتلو
    خودتو مسخره کن
    نه فقط تو
    الهی زنت به قوربونت که شما مردا اینقدر بد بختین 
    من اشکم دراومد 
    :(
    وقتی زن بگیرم حتما قربونم میره
    بدبختم خودتیییییییییییی
    حالا کی به این زن میده!!خخخ
    نمیدونم
    این عکسا چیه گذاشتی برا پستت؟؟ همچین خونی و زخمی شدن که انگار زنهاشون با مایتابه داغ ادمشون کرده!! یا با سیم ظرفشویی صورتاشونو سابیده...
    اینا مال دوره مجردیه
    اها
    اوهوم
    (8)
    (12)
    نقاشی عکس دومیه و پنجمیه رو کشیدم. خعلی باحال شده
    وری گود
    (11)
    (48)
    (7) خخخخ
    (2) 
    من که گفتم میزنمت !!!خودت مراعات اقامونو کردی!!
    پس بگیر که اومد (51)
    (23)منو میزنی؟؟ ها؟؟؟ ادمت میکنم... 
    (15)   دیگه شکلک زدن ندارم   :))  
    (42)دعوا بسه. منم از خشونت خسته شدم
    (67)
    (8)
    (14)
    اوهوع.. کنترل کن خودتو!!
    بغل دوستانه بود (62)
    (22)
    (42)
    (16)
    هوم؟ چی شده؟
    سلام
    چرا ناراحت شدی

    من اون دفعه صفحات بعدیشو نگاه نکردم چون یکی وقت نداشتم یکی هم می دونستم پست متفاوتی با صفحه اول نداره .

    من سالهاست تو وبلاگ ها کار می کنم .

    تو هم سرویس ها هم وبلاگ حرفه ای داشتم. و بعضی ها هنوز  هستند.

    و وبلاگهای متفاوت از آدم های جوراجور را هم دیدم . از خوب خوب تا بد بد.

    به هر حال من نظرمو نوشتم.

    الآن هم همون نظر رو دارم.

    هدف دار باشه برای خودت و مخاطبانت ماندگار میشه .
    ثوابیه برای آخر و عاقبتت ثبت بشه.

    خداوند ما را بی هدف نیافریده .
    پس ما هم باید برای هر کاری هدفی داشته باشیم. از جمله وبلاگ نویسی.

    اون عکس اول وبلاگت که تبلیغ سیگاره . سیگار هم از نظر بهداشتی و سلامتی و دینی و همه جوره ردش می کننن.

    یا همین پست مردها !

    ولگردی و بیهودگی که مردی نیست. مرد اونه که تو زندگیش هدفی داشته باشه و یه خدمتی به جامعه اش بکنه .

    این که حرف بدی نیست.

    بالاخره یه هنری ؛ ورزشی ، حرفه ای ؛ تحصیلی ، شغلی ، و کارهای عام المنفعه مثل امداد هلال احمر و امثال اینها ...

    پناه بر خدا

    تو فطرت خوبی داری . بذار بیدار بشه . من که برای تو دوست عزیز وبلاگی وقت گذاشتم. فوری حرف منو رد نکن . این فطرت پاکت هم از مادر بزرگوارته . روایت داریم هر کس محبت ما را در دل خود دارد برای مادرش زیاد دعا کند . یعنی خوبی شما از پاکدامنی مادراتونه.

    اگه بگم به به و چه چه اون دیگه خیلی خوبه ...

    در این شبهای قدر دعا می کنم قدر خودت و جوونی و عمرت رو بدون و ...

    اصلا امشب بیا بریم مسجد. بریم هیئت .

    چه روزها به شب آورده ای به طاعت نفس
    چه می شود به عبادت ، شبی به روز آری ؟!

    خدایا خودت همه را به راه راست هدایت کن و گناهان ما را ببخش.

    چی چی میگی تو ؟ :))
    از همه دوستانی که بخاطر عکس پروفایل من سیگاری شدن عذر میخواهم (31)
    ببیخشید تا ته نخوندم زیاد نوشتی حوصله نداشتم چون فکر کنم آخرشم مثل اولش نوشتی 
    منم مثل تو زود قضاوت نمیکنما همش فشار جامعست
    همون مطلب خطر موسیقی من به کل مطالب تو می ارزه
  • crazy friends avatar
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • آخی دلم براتون سوخت (29)
    لازم نکرده فقط دررررررک کنییییید
  • crazy friends avatar
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • باشه باشه دااااد نزن (16)
    ببخشید (2)
  • crazy friends avatar
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • (42)
    (41)
    حرف نداره:)
    عه تا اینجا اومدی؟
    ممنون
    مرسیییییی
    آری گا تو
    به چه زبونیه؟؟
    جاپونی
    خخخخخ اها
     سلام 
    اسم موزیک چیه ؟:)
    No One Remembers Your Name از shamrain


    سلام وبتون خیلی عالیه  دوسش دارم
    tnx
    نمی دونم چرا وقتی کامنتارو می خونم اینطوری میشم لامصب خیلی بامزه این.... ♡
    Bye the way واقعا از این دیدگاه به قضیه نگاه نکرده بودم، و تا حالا به حرفتون گوش نداده بودم متأسفم اگر نتوانستم درک کنمI beg your pardon...
    بله دیگه اینجوریاست نظر دوستان
    خودت که از همه بامزه تری
    لطف داری
  • crazy friends avatar
  • حسین علیزاده
  • یادمه قبلا کد میزاشتی مثل بارش قبل 

    اگه دوست داشتی وبلاگم دنبال کن ممنون

    در حال تعمیراتی که
  • crazy friends avatar
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • الهی بمیرم چه مظلومی تو😢

    بهت نمیومد😑

    تو بمیری هم من مظلوم باقی میمونم پس مردنت فایده ای نداره
    نمیخواد بمیری

     چقدر بدبخت 

    (c24)

    کوفت ..

     هوی به عنوان یه ترنس اینو گفتما :/

    حنا تو رو هر کی میپرستی این چیزا رو نگو
    لامصب تو اصن چن سالته 12؟

     وای درک میکنم واقعا خیلی سخته....

     البته فکر نمیکنم منظورت خودت بوده باشی ولی خب به نظرم در کل درست بود هر جا رو میخوندم میتونستم تاییدش کنم....°~°

     و اینکه واسه همه اینطوری نیست و همه مرد ها صبور نیستن و همه خانوم ها هم اینطور نیستن ولی میشه گفت هشتاد درصد اینا اینطورن...ولی با اینکه این همه بدبختی نوشتی ولی بازم دوس دارم پسر باشم...

    آره ولی برمیگرده به درک متقابل خیلی چیزا رو هم مردا حواسشون نیست
    این دوره که خیلی خانوما هم بیرون کار میکنن قضیه سخت تر میشه

     داداچ کل جهانو مردا اداره میکنن :|

     زنها رو هم همینجوری دارن میسوزنن :)

     پ دیگ مشکلت چیه؟🚶

    بحث سر زندگی مشترکه آدم ازدواج نمیکنه که شب رفت خونه اعصابش بهم بریزه و اصن دلش نخواد بره خونه
    این در مورد همه نیست ولی خب وجود داره
    دایناسور براق 🙄

     اَاَوو 😮

     با همسرت مشکل داشتی!!!😬

     اوکی گرفتم👀👌

    . من همسرم خیلی هم مهربونه
    البته هنوز ندارم ولی میدونم هرکی هست منو خوشبخت میکنه 😂

     تو هنو همسر نداری ولی داری ازش شکایت میکنی؟؟😂😂😂😂

     یاد سید توی عصر یخبندان افتادم که میگفت : اگ من مردم ، برام زن بگیرین و بهش بگید خیلی دوسش داشتم😂😂

     

     چِقمَل جلب انگیزی تو😂👌

    آخجون تو باحالی
    خب میخوام فرهنگ سازی کنم تا وقتی نوبتم شد خودم دچارش نشم
    منو چه به همسر داری
    .

     اصن شوما به هر چی فرهنگ سازیه گفتید زکی 😂👌

    حالا مشکل چیه چیز بدی که ننوشته بودم .

     منم ک نگفتم چیز بدی نوشتی😕👀

     

     قالب وبت را دوج، گیجم کرد کلن😮

    آهان فکر کردم داری فمنیست بازی درمیاری
    یکی دیگه هم میگفت قالبم گیج کنندست شاید یکم ساده تر باید بشه

     نه اصنم فمنیست نبود😌

     ولی شما مردا زیاد تو دنیا رو پیدا کردین، عارهه!😒واس همین نباید به خودتون اجازه بدید از ایجور پستا بزارید، چون همه جا فقد واس شما مجازه...

     ناراحت نشیااااا!!! ولی خب...!

     ناراحت شدی؟😕

     

     

     

     اگ دوس داشتی تغییر بدی وبتو ، یکم براقش کن (فقد نظره!)

    بیرون خونه شاید اونم نه همیشه ولی توی خونه برعکس میشه
    نه ناراحت نمیشم
    .
  • crazy friends avatar
  • 🌹⚘ROSE ARE ROSIE ..
  •  نمیدونم فکر کنم زیاد با جمله هات موافق نیستم‌.

     میدونی چرا این روز ها دائم در حال صحبت کردن در مورد حقوق زن ها هستن..چون شاید یک قرن زن ها و دختر ها رو به جز اینکه بچه داری کنه و تو اشپز خونه باشه،جز این چیزا زن ها رو به چشم دیگه ای نمیدیدن.. همین الانم خیلی از خانواده ها هستن که اینطوره شرایط..نمیبینن که زن میتونه کار کنه میتونه قدرت داشته باشه...شاید این خصوصیاتی که گفتی شاید بر ۲۰ درصد مرد ها صدق میکنه که کامل وفادار همسرشونن و شاید ناراحتیاشونو زیاد بروز ندن.دل همسرشونو نشکوننو خیلی چیزا!!کمتر مردی هست که همه ی این خصوصیتارو با هم داره..

     و الان همه ی زن ها مثلا این ی قرن رو گذاشتن ی عقده که حالا میخوان روی جامعه پیاده کنن..اگر از همون اول به زن ها بی توجه ای نمیشد..الان این اتفاق نمیفتاد🥲

    فکر کنم زیاد توی جامعه نیستی الان هرشغلی رو که خانما از پس انجامش برمیان میدن بهشون و هرچی بمونه برای مرداست
    توی خیلی از کشورا مثل ژاپن یا کشورای اروپایی خیلی از خانما آرزوشونه بتونن فقط کار خونه رو انجام بدن و مجبور نباشن برن سرکار
    حرفت برای 20 سال پیش درسته ولی الان دیگه اونطوری نیست

    جنس زن و مرد یکی نیست و حقوق هردو توی همه چیز برابر نیست چون یه سری حقوق مخصوص زنه و یه سری مخصوص مرد 
    درمورد تبعیض قائل شدن برو از خدا بپرس چرا پیامبر زن نداشتیم من چیزی نمیدونم ولی باید ریشه یابی بشه به هرصورت به نظر من خانما زندگی راحت تری دارن و حتی امید به زندگی (عمرشون) بیشتره
  • crazy friends avatar
  • 🌹⚘ROSE ARE ROSIE ..
  •  عا این‌ پست برای ۱ سال و خورده ای پیش هس😂😐

     عا عکس ها اپدیت نمیشن؟🥲

     دوست دارم ببینمشون

     

    عکسا درست شدن .
  • crazy friends avatar
  • 🌹⚘ROSE ARE ROSIE ..
  •  البته به اینم اعتقاد دارم که اول از همه کار رو باید بدن به مرد ها و خانم های سرپرست خانواده ولی که اگر من رئیس جمهور کشوری بودم..اول از همه کار رو از خانم ها بر میداشتم و بعد اون کار رو میدادمش به مرد ها چرا چون اونا میخوان خانواده تشکیل بدن.

     تا وقتی که مرد ها کار نداشته باشن نمیتونن تشکیل خانواده بدن.ولی مثلا کشوری مثل کره جنوبی هم مرد ها و هم خانم ها کار میکنن..اما توی ایران شاید نصف هست..این مشکل کشور هست.

     پیامبر که بخثش جداست..نمیدونم شاید خدا هم از همون اول میدونسته که مرد ها بیشتر حرف مرد ها رو قبول میکنن تا خانم ها..

     اره قبول دارم،زن ها زندگی بهتری دارن اما در صورتی که مردشون هم زندگی خوبی براشون بسازه و نه مردی که کار نکنه و زنش کار کنه و اونم صب تا شب بخور و بخوابه...میشناسم که میگم..متاسفانه شاید این مشکل باید از ریشه حل بشه

    نظرت نسبت به کامنت قبلی عوض شد .
    آشنایی قبل از ازدواج برای شناخته دیگه . بالاخره اگه اخلاق بد هرکدوم داشته باشن یه جایی لو میره
    آدما یهویی اونقدرا عوض نمیشن 
  • crazy friends avatar
  • 🌹⚘ROSE ARE ROSIE ..
  •   اما در کل برام جالب بود که این جمله ها رو از زبون ی مرد میشنوم..

      اما شاید خیلی از خانم های کشورمون به متن زیر عکس سوم اعتقاد دارن...حالا نمیدونم متاسفانه یا ..

    واقعا بیشتر مردا سادن.
    و خانما خدای بازیگری هستن
    در واقع اینطوری بگم که چون مردا بیشتر لو میرن شدن آدمای بدتر 

  • crazy friends avatar
  • 🌹⚘ROSE ARE ROSIE ..
  •  عا نه میخواستم ی چیز دیگم اضاف کنم به کامنت قبلی اما یادم رفت😂😂

     اره واقعا.ادم هر هر چیزی که به سرشون میاد،از تصمیمات اشتباه یا درست خودشونه..

     دو تا کامنت..این بود یکی که اگر مسئولای کشور میومدن منطقی صحبت میکردن که اولوییت برای کار برای اقایون هست و خانم های سرپرست خانوار..اما چون این صحبت نمیشه..و خیلی خانم ها بجای اقایون کار میکنن و عقده ای که دارن میان در موردش صحبت میکنن..همه ی اینا بر میگرده به کشور😐😂

     شاید اگر مرد خوب باشه خانوم ها هم بازیگر نشن..

     راستی این تقویم چی شد؟عادت کرده بودم به تقویم توی وب😐😂

    خانما به حقوق کمتر راضی میشن از طرفی هم حرف گوش کن ترن و خلاف زیاد نمیکنن
    خوشگلم که هستن دیگه میشه تیر خلاص 
    .
    تقویم اشتباه نشون میداد باید برای هرماه هی کدشو عوض کنم
  • crazy friends avatar
  • 🌹⚘ROSE ARE ROSIE ..
  •  اره..موافقم

     🤔💔

    .
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X