Menu

هوای بارانی 🌧️

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۳۶ ب.ظ
Afshin

دلم قدم زدن می خواهد 
با یک چتر ، زیر باران 
تــــــو هزار بار بگویی : ” دوستت دارم “ 
و من هر بار 
صدای باران را بهانه کنم 
و بگویم : ” چه گفتی ؟ … “

 

 

باران که می بارد..... بدون چتر راه می افتم .....من بغض می کنم..... آسمان گریه.....

 

 

چتری برایم بگیر
حتی خیالی
خیس دلتنگی شده ام ...

 

 

صدای باران زیباترین ترانه خداست که طنینش زندگی را برای ما

تکرار می کند؛ نکند فقط به گل آلودگی کفشهایمان بیندیشیم!؟

 

 

باران حرف های زیادی برای گفتن دارد

فقط برای شنیدنش باید سکوت کرد ...

 

 

Rainy Weather

 

 

 

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۴۴)

نکند فقط به گل آلودگی کفش هایمان بیندیشیم...

چقدر خوب بود🙃

 

و من همچنان عاشق این گیفته ام😍

 

+راستی..سلام(:

سلام خوبی؟ نظر لطفته!
صدای بارون پخش میشه؟

اوهوم پخش میشه🙃

/   /   '/   / '  /   /   / '  /   /   /'   /  ' /   / '  / '  /   
/'  ' /   /   /   /   '/   /   /   / '  /   /   '/   /   /   /   
/   /   / '  /   /   /   /  ' /   '/   /   /  ' /   /'   /   /   
 /  /   /'   /'   /   / '  / '  /   '/   '/   /   /'   /   /   /   

چقد خوبه این وویسه ^_^

بارون...

حتی صداشم آرامش میده به آدم...

 آره
  • crazy friends avatar
  • پرینازم ...
  • عاشق هوای بارونیم وای این صدا عالیه چقدر سردم میشه گوش میدم خخخ

    کیه که دوس نداشته باشه 

    آقا چجوری دانلود کنم این صدای قشنگ بارونووووو؟!چقدر من دنبال همچین صدایی گشتممم⁦•́ ‿ ,•̀⁩

    سلام خوبین دلم تنگ شده بود  

    (c22)

    من بغض کردم آسمان گریه 

    فقط اون صدای رعد وبرق اولش 

    سلام بله خوبم! خوبی؟ اگه وسطای بارونش بازم رعدوبرق داشت بهتر میشد
    صدای بارون نم نم بعدا اضافه میکنم

    خوبه :)

    بدنیس

    راستی پست نقاشیارو برداشتی ؟ :(

    اره 
    چه رمانتیک .... چه عاشقانه.....
    خیلی تو خط عاشقانه نیستم یه حس دیگه داره نمیدونم چی
    آهنگش آرامش داره بوی نم بارون را یاد آدم میاره آدم تو خلسه فرو میره تو رویا هاش خودشو درک میکنه کیف کردی شاعر شدم واسه خودم
    بله افرین بر تو
    بارون که می باره
    تو رو یاد من میاره

    تو رو نمیگما ... مال سیروان خسروی
  • crazy friends avatar
  • محسن حاجیان
  • amazing ... 

     

    🌧️
    تازه اگه بزنی روی اون ابری که پایین پست گذاشتم رعد و برقم میزنه 
  • crazy friends avatar
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • جووووووووون باروووووووووووووووووووووووووون

    من عاشق بارونم *-*

    منم 

    مثل همیشه بی نظیر وزیبا

    مرسی مصومه

    عین اسمم کو پس خوردیش؟

     

    مصومه باحال تره 

    خب پس هر جور راحتی

    مصومه خانوم موفق

    بله چرا نباشم.

    بابا یکم آسته برو مام بت برسیم 

    نه دیگه نمیشه دیر گفتی ...الان افتادم تو دور بالا ..

    (c91)

    مراقب باش سرگیجه نگیری 
  • crazy friends avatar
  • آواز عسکری
  • چه ارامش بخش.
    ...

    مرسی بابت این پست خوبت❤

    حالم خوب شد با صدای بارون

    راستی یه سایتی بود که میتونستی صدای بارون و اینجور چیزا رو دانلود کنی یا خودت با اپلیکیشنش انواع پس زمینه صدایی مثل رعد و برق اضافه کنی واقعا جالب بود،ولی خب فیلتر بود متاسفانه :|

    تشکر
    هیچی ثابت نیست یه روز هست یه روز نیست

    الان دیدم خودت معرفی کردی این سایت رو بهم😂😂😂😂

    جدی؟ یادم نمیاد 

    چه پست خوبی.چقدر آرامش بخش...

    یاد انیمه سینمایی the garden of words  افتادم.

    درباره ی دختر و پسری که فقط توی روزای بارونی توی یه آلاچیق با هم ملاقات داشتند.

    و بعدش این ملاقات ها تبدیل شد به یه وابستگی.

    همش دعا دعا می کردن که هر روز بارون بیاد.

    همش منتظر بودن که دوباره همو ببینن.

     

     

    آره دیدمش
    ولی برای من فقط حس تنهایی میده

    همه ما آدم ها تنهاایم...

    و این رو فقط توی سخت ترین شرایط زندگیمون می فهمیم.

    یه سری ها حسش نمی کنن 

    چون موقعیتی که این حقیقت رو کامل درک کنن نرسیده.

    یه عده ای می فهمنش چون از همون ابتدای مسیر زندگیشون از اتفاقای ساده اما غم انگیز زندگیشون این حقیقت رو درک کردن.

    خیلیا احساس تنهایی می کنن...

     و تنها کسی نیستی که احساس تنهایی می کنه...

     

    نه مشکلی نیست مدل تنهاییشو دوس دارم من کلا خودم با خودم باشم و موزیکی که دوس دارم برام کافیه
  • crazy friends avatar
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • خیلی قشنگ بوود🙄

    قشنگ تویی تووووووووووووو
    این پستا در برابر تو هیچی نیستن خانوم خوشگله
  • crazy friends avatar
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • حالت خوبه؟😁

    نه حقیقتش خوب نیستم مبینک جونم
  • crazy friends avatar
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • اوکیی؟😁😑

     آره
  • crazy friends avatar
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • نقاشیا رو از کجا میاری🤔؟

     

    از پینترست

    بارون دوس دارم ولی امروز بدجور داغونم کرد

    متنو دوس داشتم تشکر

    کیه که دوس نداشته باشه
    خواهش میکنم

    سلام دوست عزیز . مطلب خوبی بود در ضمن شما رو هم دنبال می کنم. خیلی دوست داشتم من رو دنبال کنید

    تشکر حتما

    سالام،چطوری مستر؟

    عیدت مبارککک🤗ساله خوبی داشته باشی🙁

    هوس بارون کردم...

    مواظب باش کرونا نگیری🥺

    سالام تشکر میسیز
    مال تو هم مبارک
    دست خود ادم که نیست یهو دیدی گرفتم

    منو ک شناختی؟همونیم ک وب انیمه تون بودم🙄

    نه دیگ دست خودمونه،بیرون نرین نمیگیرین

    (c48)

    نه تو رو یادم نیست
    تو هیچکس نیستی

    نبایدم یادت باشه

    من هیچکس نیستم؟پسرر بیشین تو خونت عه😐🤬

     

    (c45)

    حافظم یاری نمیکنه 

    میشه لینک اهنگو بزارید اهنگ خیلی قشنگی بود

    چقدر قشنگ بود...

    وبتون خیلی خوبه^...^

    تشکر ممنون که سر زدی به اینجا

    من آهنگ دومیه همین پست رو میخوام مستر☹

    مرسی دوستم🥺❤راحتتر میشه گریه کرد حالا...

    گریه خوبه ادم سبک میشه

    واییییییییی این صدای بارون چه خوبه مرسییییییییییییییییییییی

    (c22)

    نوش جونت
    نمیخوای توی اون پست کاراکتر ساز شرکت کنی؟
    بیا یه چیزی بفرست برام

    چرا همتون رفتین تو فاز دپرسییییییییییی

    (c15)(c15)

     نمیدونیم

     چه قشنگگگگگگگگ 😭😭😭💔💔💔

    قشنگی از خودتونه ..

     وای خدا چند بار پشت سر هم زدم رو ابره....

     یه رعد و برقایی میزد

    (c99)

    .

     وای این بارونه چقدر خوبه

     (c98)

     آفرین آفرین

     (c100)

     (c113)

     افشین من تورو شبیه اون گیفه تصور کردم

    (c128)

    .تشکر حنا
  • crazy friends avatar
  • 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;
  •  واو...

     تحت تاثیر قرار گرفتم...

     آدم یه حس بدی میگیره

     

    از هوای بارونی حس بد میگیری؟
  • crazy friends avatar
  • 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;
  •  بستگی دارع تو چه موقیتی باشم

     ولی خب...

     آدم دپ میشه

     

     بارونش چرا قطع شد؟

    صفحه رو که بروز کنی قط میشه
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X