Menu

خواب های عجیب

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۶ ب.ظ
Afshin

ازین پس میخوام خوابای بامزه ای که میبینم باهاتون به اشتراک بذارم

 

1

دو شب پیش:

نزدیک غروب بود داشتم تو خیابون نزدیک ساحل قدم میزدم زمین اطرافم شروع کرد به فرو ریختن ,کم کم شدتش بیشتر میشد و تیکه های بزرگتری از زمین پایین میرفت و توی تاریکی محو میشد و راه پیش روم باریکتر میشد تا جایی که چیزی بجز یه راه باریک ناهموار پیش روم نمونده بود چند لحظه قبلش روی سطح صاف زمین قدم میزدم و الان انگار روی لبه یه دیوار خیلی بلند راه میرفتم ولی ارامش عجیبی داشتم حس میکردم دیگه هیچ کاری واسه انجام دادن ندارم و وقتشه دنیا و هرچی توشه تموم بشه حتی هیچی خراب یا منفجر نمیشد فقط همه چیز خیلی بی سر و صدا داشت به هیچ تبدیل میشد نهایتا رسیدم به آخرین تیکه ای که از دنیا باقی مونده بود که آخرین آدمای دنیا اونجا ایستاده بودن کمتر از 10 نفر بودیم اونا هم حس منو داشتن همه ازین اتفاق خوشحال بودیم و شعر میخوندیم هرکی به زبون خودش ولی بقیه هم با شادی همراهی میکردن. ادما از ملیت های مختلف بودن ولی معنی حرفای همو میفهمیدیم همون سطح کوچیکم شروع کرد به فرو ریختن دستارو دور هم حلقه کرده بودیم که بیشتر بتونیم روی اون سطح کوچیک باقی بمونیم و جشن کوچیکمون بیشتر ادامه پیدا کنه تا جایی که دیگه زیر پامون خالی شد و توی تاریکی فرو رفتیم و معدوم شدیم انگار که هیچوقت وجود نداشتیم :)

بعد از بیدار شدن حسی که داشتم خیلی گند بود 💩 اینکه زندگی مسخره هنوز ادامه داره و توی واقعیت بدون درد تموم نمیشه 


 

2

 

آقا یه خواب خنده دار یادم اومد

یه بار خواب دیدم غول شدم دنبال یه پسر بچه کرده بودم میخواستم بخورمش ولی هرچی میدویدم بهش نمیرسیدم نفس نفس های صدا دار وحشتناکی میزدم و هر از چندگاهی یه نعره هم میکشیدم صبح که بیدار شدم بابام گفت مرتیکه دیشب این صداها چی بود درمیاوردی؟ گفتم کدوم صداها ؟؟؟

صدامو با گوشیش ضبط کرده بود :)) همون صدای نفس نفس و نعره های توی خوابم بود :)) کاش پاکش نمیکردم میذاشتم اینجا بخندیم 


 

3

 

وارد یه دخمه ی تاریک شدم یه جایی زیرِ زمین بود یه پالتوی مشکی و کلا لباسام همش سیاه بود محیط اطراف تمام زمین و دیوارا حتی سقف سیاه و قرمز خیلی تیره بود از خون و جسدایی که سالها اونجا مونده بود این رنگی شده بود لای اون جسدا دو نفر هنوز زنده بودن و فقط نای اینو داشتن که یکم آه و ناله کنن بعد من به دو نفری که همراهم بودن اشاره کردم که برن اونارو بازم شکنجه کنن

 

 

 

 

 

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۲۸)

  • crazy friends avatar
  • دخیـ گمشدهـ
  • خوابای من همیشه رویاییه:|
    همش خواب فانتزی میبینی؟؟
  • crazy friends avatar
  • ❥ آراگل ❥
  • خخخخخخخخخهخخخخخخخخخخخخ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    خیلی وقته هیچ خوابی ندیدم :دی شایدم دیدم یادم نیس :دی :/
    خواب خیلی زود ازیاد آدم میره 
    عجب خوابایی دیدی  :|
    زیاد ازین خوابا میبینم بقیه رو یادم رفته بعدا چندتا دیگه اضافه میکنم
  • crazy friends avatar
  • دخیـ گمشدهـ
  • بیشتر خواب هایی میبینم که ارزوشون و دارم
    و هیچوقت بهشون نمیرسم

    خوابای تو باحاله:)
    خوابای من بی مزه:/
    من حاضرم خوابامو باهات عوض کنم :)) ببینم چقدر دووم میاری 
    منم میخواستم جلو موهامو کوتاه کنم خواب میدیدم دختر عموم همونجوری موهاشو زده بعد چشاش مثه این انیمه ها گنده شده بود برق میزد
    منم میخواستم محکم بغلش کنم:)
    ینی بنظرم خیلی ناز و بامزه بود
    مگه انیمه هم میبینی؟؟؟
    خیلی کم:)
    انیمه های تورو که دیدم دیگه
    واقعا واقعنی؟؟ چندتاشو دیدی؟
  • crazy friends avatar
  • دخیـ گمشدهـ
  • خوابات همشون ترسناکه؟

    اگه ترسناکه با خوابام عوض میکنم اخه خیلی از خوابای تکراریم خسته شدم:(

    واسه خودم که ترسناک نیست عادت کردم ولی شاید تو بترسی 0_0 یوهاهاها
    من خوابام هیجانیه :\
    یه بار تو حالت خلثه / صه / سه :| رفته بودم یعنى هم خواب بودم هم بیدار و محیطو میدیدم ولى تو همون محیط داشتم خواب روح و ک**ر میدیدم واقعا ، بعد به خودم اومدم چون محیط همون محیط اتاق خوابم تو خواب بود کلى ترسیدم :|
    عجب!! «بهار»
    «افشین» : خوابایی که دور از هرچیز اشنا باشه رو بیشتر دوس دارم
    خخخخ دم بابات گرم 
    من از بس تمپل ران بازی کردم شب خوابشو دیدم صبح پاشدم دیدم دستمو جوری نگه داشتم انگار گوشی دستمه 

    یبارم بغل زن عموم خوابیده بوده خواب دیدم دارم میجنگم تو خواب یه لگد جانانه زدم تو شکمش 😀😀😀
    تکواندو کارم هستی زدی داغونش کردی :))
    خخخخخ اری اری 😂😂😂😂
    ازدواجم کنی باید جدا بخوابی ;)
    خخخخ حالا اونو محکم میکنم
    هان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • crazy friends avatar
  • علی محمدرضایی
  • من که همش چرت وپرت میبینم)):
    اوه ازون چرت و پرتا؟ خوبه که! کاش منم میدیدم 
    فابر راست میگه ها
    منور فرمودین بلاگو میگفتین یه گاوی گوسفندی چیزی قربونی میکریم براتون 
    انقد نیومدی فک کردم بیخبال وبلاگت شدی
    این پستت منو یاد عرفان انداخت :(
    خود بیان اگه از خودش اختیار داشت منو مینداخت بیرون از بس حماسه آفریدم اینجا
    رکورد دار مسدود شدن وبلاگو من دارم
    اقا عرفانم افتخار اشنایی باهاشو ندارم
  • crazy friends avatar
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • خخخخ من یه بار خواب دیدم دنیا تموم شده ... انقد ترسناک بود . همه داد میزدن .. 

    اون دیگه چه خوابی بود
    منم خواب اخرالزمونی زیاد میبینم :) ولی ترسناک نیست
  • crazy friends avatar
  • علی محمدرضایی
  • نه  بابا کجاش خوبه به وسطاش که میرسه یا ازخواب میپرم یا بااعصاب خوردی ازخواب بلند میشم

    :((

    حتما واسه اینه که از مرگ میترسی

    چهارتا لگد از قبل میزنم بهش بدنش محکم بشم (51)
    اهان
  • crazy friends avatar
  • علی محمدرضایی
  • نه نمیترسم اصن خوابام به مرگ ربط نداره
    من حس میکنم هر موقع خوابم همش درحال خواب دیدنم کلا یه دنیای دیگه ولی فقط خوابایی که وسطش بیدار میشمو یادم می مونه بقیشون فراموش میشن
    هههههههههه
    خیلی باحال بود :)
    مچکرم
    من سالی ی بار خواب میبینم :))
    منم یادم میره خوابام
  • crazy friends avatar
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • خدا شفا بده :|
    خوابای من فانتزیه (21)
    خوشبحالت من همش خوابام ژانر وحشته
    منم ژانر خوابام وحشته ولی همش دارم فرار میکنم خوش بحالت ک یبار غول
    شدی تو خواب
    نه بابا بدتر بود همون قربانی باشم راحت ترم
    خخخخخخخ
    حسودیم میشه. چرا من خواب نمی بینم؟؟؟ 
    خوش بحالتون که حداقل ژانر خواباتون وحشته منم می خوام. :") 
    آقا میگم میشه خوابارو شیر کرد؟ 
    شاید توی زندگیت زیادی ادامش داری
    آرامشم کجا بود
    یه درصد فکر کن داشته باشم
    نمیدونم دیگه

     منم که همش خواب هری پاتر میبینم:/

     البته گاهی اوقات هم خواب زامبی میبینم

     جدیدا تو خوابام خیلی میمیرم:/

    من چند وقته خواب هیجان انگیز ندیدم .

     خوباتو من دزدیدم

     هیچوقت اینقدر خواب ندیده بودم:/

     یه هفته پشت سر هم

     باورم نمیشهههههههه

    خوابای منو بهم برگردون .

     اوه. امممم

     چی بگم

    (c58)

    .آخرین کتابی که خوندی چی بود؟

     پی دی اف: بگو پنیر و بمیر

     چاپی: اسم تو

    چ خوب
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X