Menu

افزودن ویدیو بدون صندوق بیان + موزیک پلیرهای رنگی

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۳۹ ب.ظ
Afshin

قابلیت افزودن ویدیو به پست ها بدون نیاز به صندوق بیان به همراه امکان اضافه کردن پوستر (تصویر پیش از نمایش ویدیو) به افزونه bayan tools اضافه شد

 

همچنین موزیک پلیر با قابلیت رنگ سفارسی و دلخواه و حالت پیش نمایش نیز به روزرسانی شد.

حالت مینی پلیر دوحالته شد: ( یکی در وسط و یا دوتا درکنار هم) 

دکمه دانلود اضافه شد

 

 

برای اطلاعات بیشتر و دریافت افزونه به این آدرس برید

ورژن جدید به زودی برای خریداران قبلی ارسال میشه

 

bayan tools

 

 

 
bayan tools Marjan Farsad Dishab

دریافت

 
bayan tools george michaelcareless whisper
دریافت
 
bayan tools ShamRainTo Leave
دریافت
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۱۱)

  • crazy friends avatar
  • 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊
  •  سلام

     ببخشید من اون کد پخش آنلاین اهنگ رو که کپی میکنم و پیستش میکنم توی قسمت منبع پست، یا نمیاد داخل پست یا اگر هم میاد پخش نمیشه.چه کارش کنم؟❤

    سلام باید لینک مستقیم بهش بدی تا آهنگ پخش بشه
    خیلی دیگه از دوستان هم آهنگو آپلود میکنن بعد لینک صفحه دانلود رو میدن که مسلما پخش نمیشه
    باید از خود دکمه دانلودش لینک آهنگ رو بگیری 
    اگه مثلا توی uupload.ir آهنگتو آپلود کردی بعد از آپلودش 4 مدل لینک میده که اونا نه سمت چپش یه دکمه هست به نام مشاهده صفحه دانلود بزن روش
    بعدش میره توی صفحه ای که یه دکمه سبز هست به نام دریافت لینک دانلود روی اونم که کلیک کنی 5 ثانیه بعدش دکمه دانلود فایل ظاهر میشه
    که در واقع لینک مستقیمش اینه و باید لینک این دکمه رو کپی کنی


    .
  • crazy friends avatar
  • 𝑛𝑎𝑟𝑖 /: 😐🌈(سکیندرلا:|)
  •  یسوال بسییییییییییییییی مهم

     عاقا من هروق میخوام یه کد رو ب قالب اضافه کنم میگه امکان درج کد نمیفهمم چی چی ع فلان جا نمیفهمم چی چی عه(ینی مرز های توضیح دقیق رو جا بجا کردم:|)

     الان من باید چیکار کنم؟

    مثلا چه کدی؟ 
    اگه امکان جاوا اسکریپت وبلاگت غیرفعاله نمیتونی بعضی از تگ ها و کدها رو استفاده کنی

     کاش پولی نبود 

     

    آره .

     اینا چطوریههه/*0*\!!!!!!!!!چه باحالههه00)!!!!!

     

      😂😂😂😂 تو کف ینی آهنگ اولم با یه بوسه؟؟؟ 😂😂😂😂 لعنتییی

    خواننده بامزه ایه

    .

     وای جرررررر

     خیلی ممنون

     زهر مارر

     جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    .

     سلام

     میگم چطوری باید روی بلاگ تصویر گذاشت؟

     مثلا شما الان روی وبتون اون بالاش یه تصویری شبیه اسکلته

     ممنون میشم بگید

    یه پست واسش میذارم 

    .

     مرسی که اهمیت میدی :)

    . خواهش میکنم
  • crazy friends avatar
  • Mohammad Mahdi Ansari
  •  سلام افشین جام من همون مهدی(داچ خودت) تو بلاگ midnight ام. راستی اون وبلاگت فیلتر شد یا خودت پاک کردی؟

    سلام داچ .
    اون آدرس فیلتر شده انتقال دادم به mymidnight ولی خب چون آدرس عوض شده دیگه بازدیدکننده نداره
  • crazy friends avatar
  • 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×
  •  عالی شدن*-*

    ممنون تو هم عالی شدی .
    تازه یه نسخه ویژه هم در راهه 

     سلام

     میگم میشه همون درخواستی رو که دادمو انجام بدی؟

     من منتظرم :)

    سلام بله حتما .

     سلام افشین... این افزونه ای که درست کردی خیلی کارایی داشت برام

     عالیه... 

     یه افزونه هم طراحی کن که بشه فونت داد به متن پست ها اخه تنوع فونت پست ها خیلی کمه...

     
    ممنون از تعریفات
    متاسفانه نمیشه چون فونت های جدید باید فایلشون توی قالب وبلاگت هم به صورت کد قرار بگیره و افزونه به تنهایی نمیتونه این کارو بکنه
    ولی میشه یه ابزار جدید بهش اضافه کرد که فونت کلی وبلاگ رو تغییر بده
    ایده خوبیه بهش فکر میکنم

    .
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X