Menu

پاییز مبارک 🍁

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ
Afshin

 

به آنان که پاییز را دوست ندارند بگویید                  

                   پاییز همان بهار است که عاشق شده...

 

 

پاییز را می پسندم که معافم می کند از پنهان کردن دردی که در
صدایم می پیچد و اشکی که در نگاهم می چرخد،
آخر همه گمان می کنند که سرماخورده ام

 

 


 

پــاییــز مبـارک 

 

 

(Music :Sirvan Khosravi (Baroone paeezi

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۴۷)

 به به چه خوشگل شده برگریزون وبلاگت :))

  پاییز مبارک :)

مرسی یاسمن پاییز تو هم مبارک 
فقط زمستونو عشقه و تمام
بستگی داره به جایی که زندگی میکنی پاییز سرمای زمستونو نداره ولی همون لباسا رو میپوشی
درختا هنوز لخت نشدن و بنظر قشنگ تره

 پاییزت مبارک افشییییین 

 من آبانیم 😁😋 تو چ ماهی؟

 (c98)

 

(c103)

خوش به حالت چه فصل باحالی به دنیا اومدی قشنگم وسط پاییزی
من آخرای شهریورم به دنیا اومدم یه ذره مونده بود تا پاییز بشه 
.

 پاییز مبارک 

ممنون ساحل پاییز توئم پیشاپیش مبارک 

پاییز همان بهار است که مدرسه رفته است😂😐

. دمت گرم باحال بود 😂
  • crazy friends avatar
  • ‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻
  •  پاییز چتر آتیشی آسمونه ☆~☆ عاشق و خوشرنگه، هم سرده هم گرم، هم قهوه تلخه هم چایی شیرین :)

     

     چی چرتو پرت دارم میگم؟ توجه نکنین بم! یاه یاه یاه خودمم مث فصلی که توش به دنیا اومدم عاشقم 😂😂

     میگما، طبیعیه دارم فکر میکنم دکمه ارسالو میزنم دستم رو برگا نره؟ :/🤦‍♀️🤣🤣

    کاملا طبیعیه
    واقعا ممکنه برگا نذارن دکمه رو بزنی .
    احساساتت پاییزیت فوران کرد؟
    .
  • crazy friends avatar
  • ‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻
  •  اع پس تولدت تازگیا بوده؟؟ ببخشید بابت تاخیر ولی مبروووککککک ☆~☆ 🎊🎁🎉🎂🧡🤗

    اشکال نداره .البته خودم نگفتم تولدمه 😂

     پاییز توئم مبارک افشین خوشمل

     

     ^_^

    .ممنون من که خوشمل نیستم تو دختری تو خوشملی

    و بعد از مدرسه انقدر درس ها سخت میشه که برگاش میریزه😂🤣

    کاش آدما هم توی پاییز برگاشون میریخت .
  • crazy friends avatar
  • ‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻
  •  عاا یسس احساسات پاییزیم فوران کرده،  دقیقن مثل حساسیت و آبریزش بینی و چشای قرمز🤦‍♀️😂😂

    چه احساسات غلیظ و چسبناکی داری 😂

     عه پس تولدت گذشته. با تاخیر مبارکت باشه💜💜💜🎈🎈🎈🎁🎁🎁

     منو خواهرم جفتمون آبانیم اون دقییییقا 15 آبانه 😂😂😂 دیگه زده وسط وسط 

     بلراااااااا این چی بووود؟؟؟ 😍😍😍😍 چ خوشگل نوشتی . چتر آتیشی آسمون 🤩

     گریه نکن افشینووو مهم ب دله :)

     (c137)

    آره مهم نیست . تولد چیه هی یاد آدم میندازه امسالم مثه پارسال هیچی نشدی
    چه باحال دوتا آبانی فکر کنم اصلا باهم نسازین همش دعوا 
    ...

     نه دیه توئم خوشملی

    (c22)(c120)

    چشم .
  • crazy friends avatar
  • shinya an otaku and army
  •  هنوز پاییز نشده ها

    آره نمیدونم چرا یه روز زودتر انتشار خورد این پست از یه ماه پیش توی صف انتشار در آینده بود .
    منم دیگه برنداشتمش گفتم باشه پیشاپیش میریم استقبالش
    ..

     وای وای افشین تولدت مبارک ببشید دیه اخه روز دقیقشو نمیدونستم فقط چون عین من تو شهریوری یادم بود ایشالا 100000000000000000ساله بشی

    (c124)(c146)(c151)

    10 روز گذشته تبریک نمیخواد دیگه منم مال تورو نمیدونستم

    . ممنون

     هشت ساعتو سی و یه دقیقه دیگه میام تبریک میگم😂🍁

    برید فردا بیاید این پست مال فردا بود اشتباهی منتشر شد .

     عه منظور هشت ساعت و بیست دیقه دیگه😅

    اوکی قبوله تو هر وقت بگی پاییز مبارک میشه .
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

     منم تولدام دپرس میشم 😭 

     چرا دعوا 😂 اتفاقا خیییییییییلی جینگ همیم خیلی سلایقمون شبیه

     تا حالا کسی نگفته بود دعوایین ابانیا 😂

     آبانیا خاصن و کول 😎🚬

     راستی کنجم کاو شد ***** * ****؟ اگ دوس داری بوگو 😁(دوس داشته باش😁)

    آخه معمولا دوتا آدم که شبیه هم باشن از هم خوششون نمیاد 😂 و باهم نمیسازن😈
  • crazy friends avatar
  • apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
  •  چه برگریزون قشنگی.


    . ممنون آپولو جان

     نمیدونم شاید من خیلی با همه سازگارم ¯\_(ツ)_/¯

     نمیشه یکاری کنی بزنیم رو برگا صدا بدن؟؟

     یا پایین جمع بشن بزنیم روشون صدا خرچ خرچ بدن؟

     من تو پاییز مسیر حرکتمو برگا تعیین میکنن😅

    عههههه این ¯\_(ツ)_/¯
    توی وبلاگ قدیمیم اینو دارم تکون میخوره http://crazy.blog.ir/
    ایده جالبیه شاید بشه ولی فعلا حالشو ندارم .
    چه باحاااااال منم خیلی قدم زدن لابه لای درختای رنگی رو دوس دارم 
    . احساس زنده بودن میکنم 

     زمستون ما خیلیم سرد نیس

     انی وی بیا بغلم بچه توعم شهریوری ای 

     میدونی ک شهریوریا خعلی خاصن!

    اهواز نیومدم تاحالا ولی فکر کنم زمستونش پاییزِ اینجا باشه 
    اومدم 
    بله که خاصیم 

     چه قشنگ شده 😊👌

    ممنون توئم قشنگ شدی 

     سیرررررررررررررروووووووااااااااان

     من برا این اهنگ جون میدممممممم:)))))))))

    آره فکر کنم بهترین آهنگ پاییزی همین باشه ..

     فیل شده ک ¯\_(ツ)_/¯

     اوکااای سعیتو بکن

     هوم خعلی خوبه(+‿+)

     (c98)

     عاااااح لنتی یهو انداختیم تو پاییز ಥ_ಥ

    آره وگرنه آدرسم همون بود با بعضی نتا شیلتر نیست
    هنوز که پاییز نشده
    آقا قبول نیست من این پستو فردا دوباره میذارم بیاین پاییزو تبریک بگین همتون 
    .

     ع کجا فهمیدی اهوازم!

     عا زمستونع اینجا پاییز جاها دیگست 

     انی وی حتی اگ اهواز برفم بزنع و ع سرما یخ بزنم

     بازم زمستونو میدوسم و همچنان دلم میخا بیشتر یخ بزنم

    من شاهزاده بیانم همه چیزو میدونم 
    منم زمستونو دوس دارم ولی نه اونقدر دیگه 

     چراااا بذا باشه

     یکی دیگم بذا میایم 😂

     600 بار اهنگرو گوش دادم دیگه برم من 

    (c130)

    باشه نه دیگه همینو دوباره میذارم فقط واسه این که تبریک بگیرم
    باشه برو خیلی خوش اومدی

    .

     باشع باشع 

     شاهزاده ی بیان!

    بله دیگه پرنسِ بیان اینجاست

    . پرینس آآآآو پرشیـــــــــــا

     اِااا؟ شاهزاده بیانی ؟؟ واو

     ولی هیچی درمورد من نمدونی 👀

    (c128)

    چرا یکم میدونم خب دیگه خدا که نیستم
    تو شیرازی هستی. دختر شیرازیا خوشگلن

     مبارکههه :)

    نه ..
    فردا تبریک بگو 
    امروز نیاااااااااااا

     فردا هم میاااامممم D:

    آخجون 
    اگه نیومدی خودم میام بم تبریک بگی
    .

     بیا بیا :)

     سیروان گوش میدی؟؟!

     باعث خوشحالیه اصلا D:

    آره سیروان دوس دارم
    بچه بودم آهنگ "تو خیال کردی بری دلم برات تنگ میشه" رو خیلی دوس داشتم
    جودی یه چیز باحالی درمورد تو وجود داره
    .

     عه منم الان فهمیدم شاهزاده و پرنسی😂😐مرا بخاطر گناهانم عفو بفرما شاهزاده...

    پرنس بخشنده ای هستم ازونا که با اسب سفید دور دور میرن.

     عه از اونایی...ممنان شاهزاده ی بخشنده با اسب سفید✨

    آره دیگه تقریبا همینم که گفتی 

     پرنس بیانی ؟ :|

     کی گفته ؟

     

    خودم بر خودم نام نهادم .

     هنوز به شاهزاده بودنت حسودی ام میکنن😂😂😂

    کی حسودی میکنه؟ نه اینجا کسی حسود نیست من هرچی دارم با بقیه تقسیم میکنم 

     به به بعله بعله 

     مام کاش واس خودمون نام مینهادیم :|

    توئم میتونی بذاری .

     چی ؟

    نمیدونم فقط میدونم داری .
    یه چیزی که آدم دوس داره باهات باشه همراهت باشه پیشت باشه
    یه جور انرژی خوب
    ..

      آفرین بهت⁦👍🏻⁩

    . تشکر

     من کلا طرفدار زیاد دارم میدونی 😂😂

     

    بله میدونم 
    چه بلایی سر پستات اومده؟ 
    خیلی داشتی قبلا
    .

     قرار بود یه ساعت پیش برم😶شب شد.

    .نمیخواد بری بمون پیش من 

     شاید باورت نشه ولی این سومین باریه که میام وبلاگ میزنم🤦‍♀️😂🙄

    جدی؟ من بنظرم همیشه همین منهای من بودی
    چرا نمیذاری خصوصی پیام بدیم 😂 میخواستم رتبه کنکورتو بپرسم

    رتبه مثل مسواک یه چیز شخصیه :d

    خب هرسه بار بگمونم با همین اسم و قالب اومدم :))

    . پس رتبه منم از وبلاگت پاک کن
    شاید همینطوره

     😂🤦‍♀️

    .

     🥺🥺🥺

     چه متن دومیه خوبهههه

    ممنون 😏

     آهنگ نیز سو کیوت😍

     همچنین قالبت...

    قالب که همونه ببین چندوقته نیومدی هااااااا
    چون ابعاد تاریک وجود منو میشناسی ازم بدت اومده؟ یا از اول بدت میومد؟
    باید هر روز به من سر بزنی 😭 دیگه اون واژه که مخصوصت ساخته بودم استفاده میکنم اگه ازین ناراحتی

     چرا تیکه میندازی؟؟😂

     بدم میومدم، الان داشتم برات کامنت میذاشتم آیا؟؟😅

     بعدم نیمه تاریک مال همه‌س، همه ی همه...:)

     ظاهرا تو بدت میاد ازم😂

    نه من خیلی ازت خوشم میاد .
    بیخیالش اصلا من فکر کردم راحت تری که ازت دور باشم

     منظورم تم برگ ریزون که زدی بود...

     در ضمن اگه می خواستی بیام وبت، باید خودتم یادی میکردی... 🙃 

     شبیه اونایی حرف میزنی که وقتی بهشون زنگ میزنی، میگن: بی معرفت، یادی از ما کردی. یکی نیس بگه لعنتی با معرفت، اگه دلت تنگ شده چرا خودت یادی از طرف نکردی😂😂😂

     بهت سر زدم، بدون کامنت...🙂

    من که نظر داده بودم تایید نکردی
    الان یهو دوباره دلم تنگید دوباره اومدم 
    باشه اگه میگی اومدی حتما اومدی ممنون 
    .

     من اصلا نظر تایید نشده ندارم:/

     کدومو میگی؟؟؟

    فکر کنم من اشتباه کردم جواب یکی از کامنتا رو دیر دیدم
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X