Menu

دنیای اشتباهی

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۳۵ ب.ظ
Afshin

سیاه پوشیده بود ، به جنگل آمد .. استوار بودم و تنومند من را انتخاب کرد دستی به تنه ام کشید ، تبرش را در آورد و زد .. زد .. محکم و محکم تر به خود میبالیدم ، دیگر نمی خواستم درخت باشم ، آینده ی خوبی در انتظارم بود سوزش تبر هایش بیشتر می شد که ناگهان چشمش به درخت دیگری افتاد ، او تنومند تر بود مرا رها کرد با زخم هایم ، او را برد ... و من که نه دیگر درخت بودم ، نه تخته سیاه مدرسه ای ، نه عصای پیر مردی خشک شدم

 

اشتباه می ‌کنند بعضی ‌ها
که اشتباه نمی ‌کنند
باید راه افتاد
مثل رودها که بعضی به دریا می ‌رسند
بعضی هم به دریا نمی ‌رسند
رفتن هیچ ربطی به رسیدن ندارد

 


زمان همه را به یکسان از پا می اندازد مثل آن درشکه چی که به اسب پیرش آنقدر شلاق می زند تا در جاده بمیرد.
اما تازیانه ای که به ما می زنند ملایمت ترسناکی دارد. فقط چندتایی از ما می فهمیم که کتک خورده ایم.

 


روزها همینطور می‌گذرن

زمین همینطور می‌چرخه

زمان... همینطور به جلو میره

،هفته‌ها، ماه‌ها

...حتی سال‌ها می‌گذره

درحالیکه در تلاشی یه دلیل
منطقی واسه همش پیدا کنی

در تلاشی جایی که بهش تعلق داری رو پیدا کنی

در تلاشی واسه یه آینده‌ی بهتر به جلو نگاه کنی

...ولی حقیقت اینه که

مسیر پیش روت فقط تاریک‌تر میشه

دیدن سخت‌تر میشه

...می‌تونی حس کنی که واسه یه چیزی

...خیلی گیج

،و تنها و درمونده‌ای

هرچیزی که ممکنه راه رو بهت نشون بده

،ولی هنوز

،بعد از این همه مدت

،که تاریکی دورت رو گرفته

...هنوزم چندتا نور چشمک‌زن

،و یه کورسوی نور وجود داره

که ما رو فرا می‌خونه

،به‌اندازه‌ای نیست که مسیر رو روشن کنه

ولی اون‌قدری هست که راه رو ادامه بدی

 

همه ی ما 
حسرت بی پایان یک اتفاق ساده ایم 
که جهان را 
بی جهت٬ 
یک جور عجیبی جدی گرفته ایم.

 

زخمای روی دستم واسه این نیست که سعی کرده باشم خودکشی کنم
برعکس واسه اینه سعی میکنم احساس زنده بودن بکنم
 

 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۴۱)

  • crazy friends avatar
  • اِدْموند ...
  • عالی بود 
    خیلی ممنون
    با حال عجیب این روزهایمان چه تناسبی دارد.
    قشنگه:)
    مچکرم
    همممممممممممممممممممممممممممممم
    ببین کی بعد مدتها فعال شدهههههه
    متن عالی موزیک عالی
    خوش آمدی! :)

    +بی احساس جواب بدی کشتمت
    سلام حالت خوفه؟ 

    (c85)

    منم احساس دارم به نوعی
    یکم فقط نوعش فرق داره
    (c21)
    سلام دایی!
    منم خوبم مرسی
    تو خوبی؟چه خبرا؟چرا انقد کم پیدایی؟
    دلم واسه اون یکی وبت که عکس بود همش تنگ شده
    نیلو جان دلبند دایی
    سربازم نمیتونم مرتب بیام
    فیلتر میشه دیگه دست برداشتم ازش
    شایدم یدونه زدم
    فقــــــــــط بخـــــــاطر تـــــــــــــو
    عههههههه سربازی رفتی مگه؟؟
    که اینطور :)
    خب پس هر وقت خواستی بزنی بگو واسه همکاری بیام.

    +:|دقیقا مثل داییم حرف زدی...به خدا خیلی مشکوکی...فقط اینکه اون سربازیش دو سال پیش تموم شد :|خخخخ
    عه یعنی دایی بشم ازون خوباش میشم؟ ممنون
    باشه میگم بت
    داییه خوب که هستی :)
    نظر لطفته
    تو چرا جواب پیام منو ندادی؟(c24)
    پیام؟ کو کجاست؟ ندیدم
    بیخیال.
    لینک دانلود آهنگو بزار.
    1پا نویسنده ایا

    نه کپیه همش
  • crazy friends avatar
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • اصن دیدن همچین پست هایی تو اینجا برام عجیبه🤔😐
    چرا آیا؟ چرا واقعا؟
  • crazy friends avatar
  • Aυтнơr ßơɣ
  • (c12)
    (c12)
    سلام عالی بود واقعا همینتوره که تور که نوشتی دنیا جای ترسناکیه ولی بازم باید اومید داشته باشیم و به اهمون ادامه بدیم تا یک روز به آرزو هامون برسیم.
    (اوتاکوی غم زده)
    های (بله)
  • crazy friends avatar
  • آقای هرمیت
  • عههههه سلام افشین چه خبرا 
    نبودی یه مدت :)))
    اقا با این موزیک باکست پدرم در اومد -_-
    بلد نبودم از قابلیت های قالب استفاده کنم اهنگ اخری پست کردم تو صفحه اصلی نمیومد اخرشم نتونستم بیارمش (c15) (c16)

    سلام . . . چرا درسته که 
    اشکال نداره ولش کن بعدا بررسی میکنم
  • crazy friends avatar
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • سلام ^_^
    خیلی قشنگ بودن...!
    هم جمله ها...
    هم عکسه :))
    ممنون عشق کره
    👌عالی
    مچکرم
  • crazy friends avatar
  • علی محمدرضائی
  • سلام...
    علیک سلام
    عالی
    بازم مث قبلنا دیدن وبت یه حس وحال عجیبی بم میده
    اصلا منم همینو میخوام 
    خخ اره دیگه یادایام گذشته میوفتم
    ان شالله همیشه وبتون پایدار 
    ممنان
    وبتون قشنگه...
    این متن مناسب حال خیلیاست!...متاسفانه

    مچکر
  • crazy friends avatar
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • همه ی اینارو از رو اسمم میگین؟؟ :دی
    آره دیگه
  • crazy friends avatar
  • مسافر هستم
  • سلاااااااااااااااام
    علیک سلااااااااااام

  • crazy friends avatar
  • محمدصالح کامیاب
  • سلام وبلاگ خوبی داری قالبت هم خیلی خفنه.
    خوشحال میشم وبلاگمو دنبال کنی.
    من دنبال کردم.
    سلام ممنون 
    حتما
    کاش می تونستم اینو همیشه به خاطر بیارم که نباید جدی گرفت جهانو...
    به هرحال ممنون. 

    بله. خواهش
    Loooong time no see bro ! 
    Beautiful post
    Beautiful song 

    عه تویی
    ممنون
    با اینکه دوباره خوندم اما واقعا اشکمو در اوردی

    😭😭
    از این پستای قشنگ دیگه نذار..... 

    😭😭
    O_O
    عالی 
    فقط همین 
    tashakor
    سلام خوبی؟
    بعد مدت ها که پست گذاشتی بعد مدت ها بعدش نظر میدم
    خیلی آهنگ قشنگیه
    نگااااااااااااااار تویی؟؟؟ ♥♥♥
    ممنون قشنگی از خودته
    عه پس تو بودی
    یه مدته به ژانر rom com انیمه اعتیاد پیدا کردم نمیدونم چرا ولی یه انیمه خاص رو برای چندمین بار تموم کردم...



    اصن چرا دارم اینو اینجا و به تو میگم؟نمیدونم ...
    منم همینطور
    بیشتر انیمه هایی که توی اون بلاگه هم همینن
    طرفدارای انیمه اونقدرام زیاد نیستن با همه نمیشه در موردش حرف زد
    افشین جان داداش اومدم اینجا حس عجیبی گرقت منو داداش تلگرام جایی چیزی نداری بشه باهات راحت تماس گرفت مث اینستا اقا اصن انگار یه دنیای دیگس اینجا  جوش به نظرم خیلی خیلی سنگینه 😥
    سلام
    چرا همه چی دارم بالای سایتم رو ایکون اینستا و تلگرام کلیک کن
    سلام خیلی قشنگ یود اگههست لطف کنین بیارین😊
    چی بیارم؟
    سلام خوب هستید ؟ چه پست زیبایی
    سلام تو خوبی؟
    ممنون
    (c39)(c39)بلهههههه  مممنونم ایکاش بازم پست میذاشتید 
    پست نزاشتی ولی اهنگی که گذاشتی از شروین رو آهنگ این صفحه پخش میشد با خودم گفتم چجوری دوتا اهنگ فارسی و اینگیلیسی رو هم خوندن 😂😂😂
    رسیدگی میکنم :\
  • crazy friends avatar
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • خیلی خوشگل مینویسی:)

    من مینویسم؟
    تنها کسی که توی بیان نمینویسه منم

  • crazy friends avatar
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • پس اینارو چیکار میکنی🤔

    کپی میکنی؟

    بل

     این قسمتش رو با تمام وجودم حس کردم:

     زخمای روی دستم واسه این نیست که سعی کرده باشم خودکشی کنم

     برعکس واسه اینه سعی میکنم احساس زنده بودن بکنم

    برا همین گذاشتمش آخر
    تو هم که تاریکی داری تو وجودت

     من از همون وقتی که.... تاریکی تو وجودم خزید

     جای خالی رو پرکن

     (c53)

     


    . خوبی؟
  • crazy friends avatar
  • otaku mashty _ stis
  •  افشین سلام خیلی ازت ببخشید من دست به انشاء م خوبه ولی الان حالشو ندارم 

     با اجازت اینو برا انشاء م برداشتم اگه ناراضی ای بگو برش دارم 

    خواهش میکنم من که ننوشتم از اینور و اونور برداشتم .
  • crazy friends avatar
  • otaku mashty _ stis
  •   بازم ببخشید T-T

    .
  • crazy friends avatar
  • otaku mashty _ stis
  •  بهترینی سنپای / سنسی 

    ممنون .
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X