Menu

نقاشی دوستان

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۳۵ ب.ظ
Afshin

 

 

فاطمه


 

زهرا

 

راحله

دوباره راحله


 

خانوم ال عزیزم


 

نیکا جون

اونم که رفته زیر ماشین مثلا منم 

بازم نیکا جون


 

اینو ارزو کشیده 


 

اینم خودم

و بازم خودم


 

نسترن جان 33 ساله از مشهد 


 

اینم نقاشی جیگر و شاهکار ملیکا خانوم عزییییییییییییییز

و بازهم حماسه می آفریند ملیکا جان


نگار جان عزیزممممم واسم فرستاده

دوباره نگار خانوم دوس داشتنی واسم فرستاده ♥


اینم یاسی کشیده

مرسی خیلی قشنگه


 

 

وااااای اینا خیلی خوشگلن (هما)

اسم این طرحا چیه؟؟


الی 2 ساله از رستم آباد ... خخخخخ 

با چی کشیدی بنظر من که خیلی باحاله 

 


 

 

  هما جونم کشیده

********** crazy.blog.ir **********

 

معصومه خانوم عزیز کشیده

البته واسه خودش کشیده بود من کپی کردم خخخخ

************

اینم شاهکار نگین

خیلی جالبه, میشه نیم ساعت نگاش کرد و چیزای باحال توش کشف کرد

 

 

اینو یه ادم بیخود کشیده

 

 

این رو نرگس جان کشیدن

 


 

این دوتا نقاشی هم کار فیروزه است ♥

 

 

 

zahra22 


 

 

 

(هنرمند ناشناس) 😎

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۱۲)

همشون زیبا هستن.:-)
دم نقاش هاشون گرررررررم

خیییلیییییییییییی جالبا خوشگلن خوبن عالین 
وب خودت خیلی نازه دنبالت کردم 
کیفیت عکساهم که عالییی

واقعا نقاشی هاشون عالین...

من خودمم خوب نقاشی میکشم خیلی نقاشی دارم اگه خواستی بهم بگو میفرستم:))

اتقاقا دوس دارم ببینم
خودم که هیچی بلد نیستم فقط دوس دارم ببینم :))
چطوری بهت بفرستم؟؟؟
آپلود کن و لینکشو توی نظر واسم بفرست
  • crazy friends avatar
  • مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
  • قشنگ بودن ولی هیچ کدوم به طرحای من نمیرسن :دی

    واه واه چقدر پر مدعا
    معلومه ملیکا جان خیلی لاک میزنن!! چون در گوشه ی عکس اثر زیباشون ناخون اغشته به لاکهای مشکی و قرمز خودنمایی میکنه!!
    یاد ملیکا هم بخیر
    ظاهرا علاقه شدیدی داشته 
    پر مدعا عمته
    خو راس میگم دیه
    خب پس بفرست برام فقط حرف؟

     خدایااااااا چقدر نقاشی هاشون خوبه 

     (c22)

     

     منم که بویی از هنر نبردم

     (c10)

     

     تو برو تو اینستا اون هایلایت «نقاشی های من» رو ببین خودت میفهمی چرا میگم بویی از هنر نبردم :(

    خیلیم قشنگ بود.

     واقعا؟ خوشحال شدم

     (c94)

     (c98)

     (c99)

     (c96)

     (c107)

    ..

     اون درخت پاییزیه خیلی خوشگل و باحاله....!!! آفرین بهت...

    .یه جورایی به حقیقت پیوست با همون جزئیات و همون چاقوی توی دستش

     واقعا؟! شانسم نداری یکیو پیدا کردی داشت میکشتت...توضیح بده ببینم چی شده کنجکاو شدم خوب یکم بگو یکم بیشتر از یکم بگو...لطفا

    نه اونطوری بیشتر با حرفاش منو کشت منم دیدم دیگه همه چی تموم شده الکی گفتم اونقدرام دوسش ندارم و واسم سخت نیست
    که راحت بره به خوشبختی که فکر میکنه در انتظارشه برسه

     ببین خیلی دلم میخواد ببینمت....ببین کی هستی که هیچ کسی رو واسه خودت پیدا نمیکنی اونم که پیدا میکنی با چاقو میخواد بکشتت. ..😂😅😊

    .
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X