Menu

کد قالب سنپای

جمعه, ۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹ ب.ظ
Afshin

قالب شماره 7: senpai 

پیش نمایش  / css - html

 

آموزش نصب:

  • کد html رو در بخش ساختار قالب وبلاگتون کپی و ذخیره کنید
  • کد css را در بخش css قالبتون کپی و ذخیره کنید 😂

 

تنظیمات رو دقیقا به این صورت انجام بدید: (در صورت عمل نکردن ممکنه قالب به صورت ایده آل نمایش داده نشه)

تنظیمات ساده: (مشاهده تصویر) - تنظیمات پیشرفته: (مشاهده تصویر)

 

نکته مهم: در زمان پست گذاشتن در قسمت "تصویر مطلب" عکسی بذارید تا تامنیل های سایدبار و فوتر وبلاگتون زیبا بشن

 

موزیک های سایدبار:

برای فعال کردن این بخش باید ابتدا به تنظیمات پیشرفته برید و در قسمت نشانه ها یک نشانه جدید با نام "music" بسازید و تنظیمات رو ذخیره کنید!

حالا یک پست دارای موزیک بذارید و اسم موزیک رو در عنوان پست بنویسید و یک تصویر در قسمت "تصویر مطلب" قرار بدید و گزینه music رو تیک بزنید و به صورت "عدم نمایش در صفحه اول" ذخیره کنید. نمونه

با تکرار این کار موزیک های بیشتری بذارید تا فضای سمت راست با موزیک ها پر شود

 

تغییر قالب:

تنظیمات بیشتر از جمله تغییر عکس دسته بندی ها و تغییر رنگ تم وبلاگ و پس زمینه همگی در ابتدای کدهای css قرار دارن که به راحتی قابل دسترسی و تغییر باشن.

 

مثلا برای تغییر رنگ تم

دریافت
مدت زمان: 50 ثانیه

 

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۱۷)

 واقعا قالبات زیبان،حیف که وقت ندارم بشینم ویرایش کنم وگرچه دلم میخواد یکیشو رو وبم داشته باشم.

ممنون
فقط یکم قالبای پردردسری هستن
  • crazy friends avatar
  • ‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌
  •  چرا از هر انگشتت هنر میباره؟

    .خر ذوق شدن از تعریفت
  • crazy friends avatar
  • ‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌
  •  تعریف نبود

     واقعیت بود:")

    .ممنون

     خیلی قشنگه *_*

    .ممنون

     واااو چه کیوته...

     سرم خیلی شلوغه وگرنه قالبمو تغییر میدادم(دردسرهای یه دانشجوعه نالنگی خور)

     

    . دانشجو شدن پز دادن داره؟

     😂😂😂😂

     نه بخدااا اتفاقا بدبختی داره....(منظورم اون نبود🥺)

     

    . دانشجو شدن خیلیم کیف داره از مدرسه برای من بهتر بود
  • crazy friends avatar
  • 𝐒𝐚𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐠𝐢𝐫𝐥 (𝑱𝒊𝒏𝒉𝒆𝒆)
  •  وب سنپای چی شده؟ :<

     قالبشو داری دست کاری میکنی ؟؟؟

    سلام نه کل اینترنت کشور پکیده
  • crazy friends avatar
  • 𝐒𝐚𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐠𝐢𝐫𝐥 (𝑱𝒊𝒏𝒉𝒆𝒆)
  •  آره کلا جالب نیست اوضاعش . _.

    .
  • crazy friends avatar
  • تارا دخمل
  •   تو این قالب چند تا موزیک میشه گزاشت 

    6 تا 
    البته با تغییر توی قالب میشه بیشترم گذاشت ولی الان روی شیش تا تنظیم کردم و اگه بیشتر بذاری فقط 6 تای آخری رو نشون میده یعنی آهنگای جدیدتر
  • crazy friends avatar
  • تارا دخمل
  •  میگم من الان این قالبو زدم ادمینت کنم تو css میتونی عکسای آلبوم ها و عکس هدر رو با رنگ و تم وب عوض کنی 

    سلام آموزشش هست اگه نشد راهنماییتون میکنم .

     چه نازه

    ناز چشماته .
  • crazy friends avatar
  • 𝓶𝓪𝓱𝓭𝓲 𝓶𝓱
  •  چند وقتیه نیستی تو بیان دلمون تنگ شده :)

    چیزی برای ارائه کردن ندارم 
    حوصله موصله هم ندارم دیه 

    ..

     ممنون قالب زیبای برای گوشی بهینه میکنی و چرا همه قالب سایت برای گوشی بهینه نیست

    آره باید بهترشون کنم 
    فونتاشونم انگار درست لود نمیشه

    .
  • crazy friends avatar
  • 𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..
  •  سلام....اول اینکه همه ی وباتون عالللینن و خیلی کار با قالباتون راحتن هم ویرایش هم راه اندازیشون ..... من برای یکی از وبام از قالب سنپای شما استفاده کردم تا یجایی رو طبق میلم پیش رفتم بعضی جاها رو نتونستم ....مثلا میخوام برای نوشتن کامنت یه بک گراند بزارم  یا فونت باکسایی مثله مطالباخیر یا پربازدید ترینا و ....رو بخوام تغییر بدم و یسوال دیگه اینکه بک گراند اصلی رو تونستم تغییر بدم یه صفحه رو بکگراند هست میخوام رنگش رو عوض کنم اما هر چی تغیییر میدم عوض نمیشه .....ببخشید طولانی شد ...ممنون:)

    سلام برای این کارا باید یکم زبان طراحی قالب بلد باشی زیاد راحت نیستن من سعی میکنم ساده بگم چیکار کنی


    این کد رو برای تغییر بکگراند بخش کامنت نوشتن میتونی ته css ت بذاری

    به جای عکسش عکسی که میخوای بذار

    .comment-add-form {

     background: #fff url(https://bayanbox.ir/view/8279206260614902908/17972185949.jpg);

    }



    برای تغییر فونت نیازه که فایل فونتو آپلود کنی و داخل یه کد بذاریش که دردسر داره

    فقط فونت میخک که توی قالبت اجرا نشده رو اینجوری میتونی درستش کنی که داخل css ت اینو پیداش کن

    src: url('//bayanbox.ir/download/819577944195549732/Mikhak-Medium.woff2') format('woff');

     و اینو به جاش بذار تا درست بشه

      src: url('https://bayanbox.ir/download/6976120866159618907/Mikhak-Medium.ttf') format('truetype');



    اون بخشی هم که میگی میخوای بکگراندشو عوض کنی نفهمیدم کجارو میگی

  • crazy friends avatar
  • 𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..
  •  ممنون..... فهمیدم

      وقتی کارایی که گفتی رو پیاده کردم.... اگه مشکلی داشتم دوباره ازت می پرسم خیلی لطف کردی مرسی 

    .
  • crazy friends avatar
  • 𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..
  •  ممنون خیلی خوب شد فقط اون بک گرانده .....ببین اگه یلظه بیای تو وب من میبینی که یه بک گراند اصلی داره که من عکس تکرار شونده قرمز مشکی زدم بعد یع صفحه روشه که سفیده میخوام رنگ اینو تغییر بدم نمیشه ....

    اگه منظورت عکس هدر وبلاگته (همون یارو که داره ویالون میزنه؟) باید بری توی css ت و اینو پیدا کنی همون بالاست
    --head-background

    و آدرس عکسی که جلوشه رو با عکسی که میخوای عوض کنی
  • crazy friends avatar
  • 𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..
  •  ببخشید تصاویر category رو چجوری عوض میکنید؟؟؟

    توی css اینو سرچ کن
    --cat-picture
    و از شماره 1 تا 8 به ترتیب میتونی آدرس عکساشو عوض کنی
    بعدش هر دسته بندی که بسازی به ترتیب همین عکسارو واسش نمایش میده
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X