Menu

چالش ساکورا

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۰۱ ب.ظ
Afshin

 

این چالش از اینجا اومده و در مورد سلیقه انیمه ای شماست. هر کسی اهل دیدن انیمه هست دعوته!

 

اولین انیمه‌ای که دیدین چی بود؟

اولین انیمه هایی که دیدم اون موقع نمیدونستم انیمه هستن ولی کاپیتان سوباسا و میتی کومان فکر کنم اولین بودن ولی وقتی با انیمه آشنا شدم اولین انیمه که سراغش رفتم یه عاشقانه-مدرسه ای به نام Nisekoi بود

 

 

اولین کراش انیمه‌ای تون رو بگین؟

hestia توی انیمه Danmachi (نرید عکسشو سرچ کنید که اوضاع خیطه 😁)

نه شوخی کردم اولین کراش انیمه ایم چیتوگه از انیمه Nisekoi بود اونجایی که قهر کرد روش کراش زدم

 

 

 

انیمه‌ای هست که دوستش داشته باشین ولی امتیاز پایینی داشته باشه؟

Ibara no Ou امتیاز پایینی داره ولی بنظرم ارزش دیدن داره و آهنگشم فوق العادس

 

 

تصمیم دارین امسال چه انیمه‌هایی رو تماشا کنین؟

کلی انیمه عقب افتاده دارم فصلای جدید Re:zero ، اتک آن تایتان و ناکجاآباد موعود مهمترینشون هستن

 

        

 

 

آزاردهنده‌ترین شخصیت انیمه‌ای که می‌شناسین کیه؟

توی انیمه Anonymous Noise یه دختره هست توی قسمت اول چندبار یه آواز مسخره رو با بدترین صدای ممکن میخونه و انیمه میخواد به مخاطب القا کنه که دختره صدای قشنگی داره و توسط دوستاش تحسین میشه هیچ وقت از یه انیمه اینقدر بدم نیومده بود و همونجا حذف شد.

 

انیمه‌ی مورعلاقتون کدومه؟

برای من ناروتو دوس داشتنی ترین بود تا مدت زیادی میدونستم میخوام اوقات فراغتمو با چی پر کنم ولی بهترین نیست.

 

 

 

کدوم انیمه رو هیچ وقت نمی‌خواین تماشا کنین؟

Shoujo Tsubaki [Midori] من انیمه با داستان تاریک و سیاه زیاد دیدم ولی این یکی اصلا شوخی نداره یکم ازش دیدم و پشیمونم خیلی شروع ناجوانمردانه ای داشت اگه بخوام یه انیمه بگم که هرگز نباید دید همینه.

 

 

 

یه انیمه نام ببرید که شدیدا با احساساستون بازی کرد؟

Clannad after story قشنگ باهاش میمیری و زنده میشی

 

 

شخصیت انیمه‌ای زن مورد علاقتون کیه؟

نانا از انیمه Nana 

 

 

 

شخصیت انیمه‌ای مرد مورد علاقتون کیه؟

سایکی توی انیمه Saiki Kusuo no Psi Nan

و کویومی آراراگی از سری مونوگاتاری

 

    

 

 

غم انگیز ترین صحنه‌ی مرگ توی کدوم انیمه اتفاق افتاد؟

انیمه گورستان کرم های شب تاب 

 

 

 

کدوم انیمه بهترین صحنه‌های مبارزه‌ای رو داره؟

برای من Ippo بیشترین آدرنالین حین مبارزه رو تولید میکرد

انیمه Jojo هم تیپ مبارزاتش خیلی خفنه

 

    

 

 

یه نقل‌قول از انیمه‌ی موردعلاقتون بگین؟

 (از انیمه مونوگاتاری)

 

هنگامی که یک واقعیت از دو دیدگاه جداگانه بررسی بشه، به نتایج مختلفی می رسیم. وقتی این اتفاق می افته ، هیچ راهی برای قضاوت درست وجود نداره. 😑

 

کدوم انیمه بهترین موسیقی رو داشت؟

Your Lie in April 

Carole & Tuesday هم یه انیمه سرشار از آهنگای خوب و باحاله ولی ژاپنی نمیخونن و حس انیمه ای نداره 

 

 

 

 

 

دوست دارین با کدوم شخصیت انیمه‌ای برین خرید؟

uta از انیمه توکیو غول چون شخصیت هنری فوق العاده ای داره.

 

 

شخصیتی هست که دوست داشته باشی بکشیش؟

همون دختر بدصدا توی Anonymous Noise 

بدون شک باید بمیره.

 

انیمه‌ای هست که هنوز نیومده و خیلی منتظرشین؟

فصل جدید jojo و no game no life

 

 

شخصیتی هست که دوست داشته باشین بیارنیش خونتون؟

بله

 

 

ممنون از استارتر چالش.

 

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۲۳)

 واییی خجالت آوره که بگم هیچکدومو ندیدم😂

اجکال نداره کم کم میبینی .

 هیهیههیهیهی

 هیچ کدوم ازاینا گفتی ندیدم جز اتک و توکیو

 یوتا ایز ماین :/

 با توکا برو خرید"-" 

خب بعضیاشون یکم پسرونن و ممکنه دخترا خوششون نیاد .
خودت با توکا برو من عشق دیگرانو نمیدزدم اینم چند ساعت قرض میگیرم دوباره پس میدم مال خودت .

 من هلاک تقویم شدم ‌XD

از اینجا بگیرش .

 ممنان*-*

. قابل نداشت

 وای"-"

 من shoujo tsubaki رو دیدم"-"

 لایو اکشنش رو هم دیدم"-"...

 خیلی ناجور بود...."-"

 واقعا واقعا.... "-".................

 اصلا چرا باید همچین چیزی وجود داشته باشه"-"....

 چرا"-".......

 

 +تو خود ژاپن ممنوع اعلام شده"-".... 

آره افتضاحه فکر نمیکردم کسی به جز من اینجا دیده باشه 
چه چیزای عجیبی میبینی
پس اون میدوری ادامه اسمش نبوده با یه خط تیره یا پرانتز باید جداش میکردم لایو اکشن داره؟؟؟؟؟؟ من که سمتش نمیرم جذابیتی برام نداشت

 بجز فصل اول ناروتو هیچکودومو ندیدم!

زحمت کشیدی .
برو ببین

 فقط اون آخریو میشناسم...!

 بیارش خونه فقط نزار قورباغه یا وزغ بخوره😉

آره همه چی از همونجا شروع شد فقط بهش کیک و چایی میدم
فقط نمیدونم ازش طلا بخوام یا نه 
ولی بچه خوبیه کارای زیادی هم ازش برمیاد 

 your lie in april اولین انیمه ای بود که دیدم و علاوه بر اینکه منو با دنیای جدید انیمه های ژاپنی آشنا کرد، احساساتمو واقعا به غلیان انداخت و آهنگاش رو هم خیلی دوست داشتم ^^

شروع خوبی داشتی من دو روز پیش 315 گیگ انیمه برای یه نفر ریختم ولی احتمالا دفه بعد که ببینمش همشو پاک کرده چون برای شروع چیزی بهش معرفی نکردم و اونم هیچ از فرهنگ ژاپن سردرنمیاره آدم بی حوصله ای هم هست .
ولی بازم باید دید نتیجه چی میشه

 آرههه من همه جور چیزی می بینم xD

 +آره میدوری جز اسم انیمه نیست فک کنم. 

 +اول لایو اکشنشو دیدم، چیز زیادی نداشت ینی اونقدرا وضعش خراب نبود، گفتم حتما انیمشم اینجوریه دیگه.... بعد انیمش...."-"............

همه جور . خوبه منم سعی میکنم دامنه سلایقم وسیع باشه
ممنون اسمشو درست کردم. آره اصلا نمیدونم استودیوی خاصی منتشرش کرده یا یه کار شخصی و اختصاصی یک نفره
چون گرافیکشم تعطیل بود بیشتر جاها تصاویر ثابت داشت و با چندتا صداپیشه احتمالا گمنام ساخته شده

.

 وای shoujo tsubaki {{(°△°; "}}!

 تو کل کشورا ممنوع شده این بشر/:

 اصلا چطور تونستن همچین چیزی رو بسازن؟"-"

 

 عه راستی آهنگ های دروغ تو در آپریلم محشر بودن! چرا یادم رفت اینو بنویسم؟:<

آقااااااااااا توئم آره؟ .
میخواستم توی یه چیز خاص باشما همتون دیدینش تازه من نصفه دیدم 
در مورد آهنگ انیمه من قبلا بهش فکر کرده بودم و اینجا حتی یه پست هم درموردش زده بودم واسه همین برای این سوال آماده بودم

.

 تا جایی که من فهمیدم سازندش یه نفره که از قضا خودکشی هم کرده"-"...

 گویا طرف می خواسته این مفهوم رو برسونه که دنیای بیرون پر از خطر های غیرمترقبست و نباید به هرکسی اعتماد کرد و اینا...

 ینی خود انیمه رو یک نفر به تنهایی ساخته بعدش صداگذاری شده. نمی دونم چه فعل و انفعالاتی تو مخشون رخ داده که تصمیم گرفتن فیلمشو درست کنن با آدمای واقعی:|

در مورد خودکشی چیزی نشنیدم ولی مصاحبه با سازندشو دیدم یه شخص کچل که حسابی جلوی دوربین عرق کرده بود و اعتمادبنفس نداشت منم ژاپنی بلد نبودم متوجه صحبتا نشدم
این انیمه فقط یه سری فکرای سیاهه که روی کاغذ آورده شده و از این بدتر هم میشه ساخت ولی همین قدرشم زیاده روی بود واقعا لایو اکشن دیگه واسه چی بوده

.

 اولین انیمه‌ای که دیدین چی بود؟ اولین انیمه هایی که دیدم نمی دونستم انیمه ان بهشون می گفتم کارتون چون 7.6 سالم بیشتر نبود ولی اولین انیمه ای که دیدم در یک ثانیه فوتبالیستا بود که از توش فقط کاکرو رو یادمه :)

 اولین کراش انیمه‌ای تون رو بگین؟ قطعا کاکرو مخصوصا اون تاپاش :)))

 انیمه‌ای هست که دوستش داشته باشین ولی امتیاز پایینی داشته باشه؟ بله البته بگم ها این انیمه طرفدار های زیادی تو قدیم داشته که معمولا تو سن 8 سالن ولی چون از سن من گذشته دارم اینو میگم که تو سن خودم سطحش پایینه *ملوان ماه *

 

 تصمیم دارین امسال چه انیمه‌هایی رو تماشا کنین؟ زیادن لیستن حوصله ندارم بگم و اصلا یادمشون هم نیست واقعیت بود 

 انیمه‌ی مورعلاقتون کدومه؟ اولیش سگ های ولگرد بانگو این برترینشه 

 کدوم انیمه رو هیچ وقت نمی‌خواین تماشا کنین؟ همونی که خودت گفتی :/ 

 یه انیمه نام ببرید که شدیدا با احساساستون بازی کرد؟ انیمه ملوان ماه تو فصل اول که تمام کراشام یعنی کونزایته ژویزایته نفرایته جیدایته مردن :/

 شخصیت انیمه‌ای زن مورد علاقتون کیه؟ یوزورو توی انیمه صدای خاموش نقش فرعی ها ولی احساساتش خیلی شبیه خودمه حتی از نظر قیافه هم شبیه همیم 

  شخصیت انیمه‌ای مرد مورد علاقتون کیه؟ کراش پایه یکم دازایییی

 غم انگیز ترین صحنه‌ی مرگ توی کدوم انیمه اتفاق افتاد؟ اتک ان تایتان خودتون دیگه تا تهش برید 

 کدوم انیمه بهترین صحنه‌های مبارزه‌ای رو داره؟ سگ های ولگرد بانگو توکیو غول اتک ان تایتان اینا با جوجوتسو اینا بهترینان 

 یه نقل‌قول از انیمه‌ی موردعلاقتون بگین؟ سگ های ولگرد بانگو 

 فقط دو الماس می تونن همدیگرو زیبا کنن موری سان 

 یه کتاب خوب چند بارم که بخونیش بازم خوبه دازای سان 

 کدوم انیمه بهترین موسیقی رو داشت؟ با اینکه داستانش یذره کلیشه بود خیلی درکش کردم و همینطور اهنگ بی کلامش وقتی با هم اجرا کردن 

 

 دوست دارین با کدوم شخصیت انیمه‌ای برین خرید؟ دازای چون باهاش خوش میگذره 

 شخصیتی هست که دوست داشته باشی بکشیش؟  حظور ذهن ندارم ولی قطعا هست خخخخخخ 

 انیمه‌ای هست که هنوز نیومده و خیلی منتظرشین؟ فصل جدید سگ های ولگرد بانگو ملوان ماه و اومارو چان خواهر هیموتو من 

 شخصیتی هست که دوست داشته باشین بیارنیش خونتون؟ اومارو چان تا باهاش انیمه ببینم و همین طور کیریه چان                               

  و با دازای دلیل خاصی نداره چون باحاله 

عه تو وبلاگ خودت چالش برگزار کن .
شوخیدم راحت باش ولی جدی چرا وبلاگت هیچی شده؟
از اول هممون انیمه دوس داشتیم ولی نمیدونستیم انیمه چیه
ملوان ماه آهنگش خیلی خوشگله
آره اون انیمه رو نباید دید .
اومارو چانو ندیدم ولی شنیدم بامزس

 سلام

 میشه لطفا بگید چطوری باید برای بک گراند بلاگ تصویر گذاشت؟

 خیلی ممنونممنمممینمززم

سلام مشکلت حل شده با بگم؟ 

 لطفا بگو

اینو بذار ته css هات

body {
    background: url("http://example.cpm/1.jpg");
    background-size: cover;
    background-attachment: fixed;
}
به جای آدرس عکس که الان هست عکس خودتو بذار

 دوباره ازت ممنونمممممممممممم

خواهش میکنم این یه کد کلی بود برای بهتر شدنش باید کمی css یاد بگیری تا بتونی تغییرات مناسب با قالبتو پیاده کنی

 اخه تقریبا من علاقی به بلاگر بودن ندارم نمی دونم چرا :)

 بعد پستم نمی تونم بذارم یدونه گذاشتم ولی از تو گوشی رفتم امتحان کنم دیدم بالا نیومد

منم از خودم چیزی نمینویسم میتونی مثل بقیه یه فن پیج بزنی.
این بیانم گاهی قاطی میکنه ولی بعد مدتی درست میشه

 فقط سه تا از انیمه‌هایی که نام بردی رو میشناسم =|

 راستی افشین چان"-" می‌خوام مانگا بخرم عععععر

 جیغ جیغ

 جوغو جوغ

 جاغ حاغ

طوری نیس هیچوقت برای انیمه دیدن دیر نیست
مانگای ارجینال؟؟ 
نوچ اخه ارجینال از کجا بیارم "-" ترجمه شدن
عرررر عرررررررر
میخوام کل انادر و دو جلد توکیو رو بخرممممم =|
در اینده هم کل توکیو و اتک رو میخرم U-U
و البته مانگاهای دگرU-U
داشتن نسخه کاغذیش حس خوبی میده
مبارکت باشه خوش به حالت :(
به منم قرض بده 
.

 اری حس خوبی میده T-T

 ادرس بده واست میخرم TT

بذار اول به دست خودت برسه ببین کیفیتش چحوریه .

 عااااا اقا منم دعوتم یا نه؟ :(
شاید به همین بهانه بعد صد سال یه پست گذاشتم :/

 لعنتی من نصف انیمه هایی دیدم رو یادم رفته -_-

راستی چه خبرا چطوری ؟ :))
(جهت یاداوری اگه یادت نمونده آرین ام:/ )

بله که دعوتی بهترین بهونه برای منم بعد از مدت ها همین بود
من لیست انیمه هارو گذاشتم جلوم و جواب دادم
میدونم کی هستی دیگه آلزایمر که ندارم هربار میگی 
.

 سلام سلام افشین خوبی ؟؟؟

 میگم من وبلاگ درست کردم ولی فقط تا مرحله ثبت نام تونستم جلو برم بلد نیستم عین برا تو خوشگل کنم ^_^

 چیکار کنم ؟؟

سلام چرا حالا که من کمتر میام تازه اومدی
برو توی اتخاب قالب فعلا یدونه بهتر انتخاب کن 
.

 برای ادامه ی پست نذاشتن خود لطفا دی وی دی 2 را وارد کنید!

گذاشتم .
  • crazy friends avatar
  • .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.
  •  هی افشین واقعا فکر نمیکردم چالش بری ولی ماشالا😂💜

    این دیگه موضوعش خیلی مورد علاقم بود .
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X