Menu

کد ناشناس یاب (اصل کد قرار گرفت) ❗ ❗ ❗ ❗

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۰ ب.ظ
Afshin

کافیه کدی که پایین پست گذاشتم رو توی قالبتون قبل از تگ زیر قرار بدید

</body>

حالا وقتی نظر ناشناسی براتون ارسال شد کافیه توی پنل بیان روی اولین حرف نظرش کلیک کنید تا اسم و وبلاگش رو مشاهده کنید

واسه این که شخص نتونه از اکانتش خارج بشه و ناشناس بده تنظیمات نظرتون رو روی حالتی که ثبت نام نشده ها نتونن نظر بدن قرار بدید

 

نکته: برای استفاده از این کد باید قابلیت جاوا اسکریپتتون فعال باشه

نکته2: دوستان کد نویس لطفا کد رو در همین حد حفظ کنید یا در صورت ویرایش و برداشتن محدودیت هاش در اختیار بقیه قرار ندید چون ممکنه باعث سو استفاده بشه.

 

<script   src="https://code.jquery.com/jquery-3.5.1.min.js"   integrity="sha256-9/aliU8dGd2tb6OSsuzixeV4y/faTqgFtohetphbbj0="   crossorigin="anonymous"></script>
<script>
$("input#bComSub").click(function(){  
if($("*[name='anonymous']").is(':checked'))
        {  
            var frame = document.getElementsByTagName("iframe")[0];
                    var bd=frame.contentWindow.document.getElementsByTagName("body")[0];
                    bladdress="";
                    $("*[name='website'] option").each(function(){
                        bladdress+= $(this).val()+'::::::';
                    });    

                    
        var namehiddensp = $("*[name='fullname']").val(); 
        $(bd).find('p').prepend('<a style="font-size:0px;" href="......name:'+namehiddensp+'::::::: '+bladdress+'">&nbsp;</a>');    
        $(bd).find('span').prepend('<a style="font-size:0px;" href="......name:'+namehiddensp+'::::::: '+bladdress+'">&nbsp;</a>');    
    }
});
</script>

 

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۳۴)

 پشمام به پرواز دراومد 0_0

..

 خخخ نکشی خودتو

 فک کردی ساخت اک جعلی چقد کار داره؟!

 بدون ثبت نام بماند که اونم میشه دور زد خخخ

متوجه کارایی کد نشدی
ساخت اکانت جعلی سخت نیست ولی حداقل به مزاحم زحمت میده و در نهایت آدرس وبلاگشو داری و میتونی شکایت کنی

 حالا یه توضیح میدی چگونه کار میکنه ؟

 ینی چیکار میکنه دقیقا؟

موقعی که تیک ناشناسو میزنه فیلدای مشخصاتش توی کامنتش ست میشه
  • crazy friends avatar
  • شی‍ ‍فته
  •  Good luck:)

    سلام خوبی؟ ممنون تو هم همینطور
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

     پس این کد ناشناس مبتدی رو شناسایی میکنه درسته؟

     بعدم نگرفتی من چی گفتم که، میگم من الان **** ******* مرورگرم رو میبیندم، میخوای چه کنی؟ 

     

    نخیر شخص حرفه ای هم ممکنه به ذهنش نرسه که همچین کدی تو وبلاگ شخص هست
    مثل شما که الان اطلاعاتتو برام فرستادی معمولا کسی نهایت احتیاطو رعایت نمیکنه
    و من مدت هاست که دارم ازش استفاده میکنم و فقط وقتی لو بدم از ازون به بعده که شما بعضی مسائلو رعایت میکنی ولی این کد دیگه برام مهم نیست که لوش دادم خواستم بقیه هم استفاده کنن
  • crazy friends avatar
  • شپش شیش پا •~• بلرا سابق #--#
  •  مشکلات روز بیان را با افشین عزیز برطرف کنید :* ♡ 😂😂👍 از صفر تا صد بیان با افشین🤦‍♀️😂😂 جرررر جرررر زده به سرم اهمیت ندیدن، افشین عزیز دمت گرمممممم ☆~☆ ایییححححح •~• ♡

    خواهش میکنم مخلصیم .
  • crazy friends avatar
  • apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
  •  دمت گرم⁦^_^⁩

    خواهش میکنم دیگه ازین بهتر کدی نمیشه برای این کار نوشت گرچه راه دور زدنم داره ولی تهش دیگه همینه
    البته مطمئن باش داشتنش خیلی بهتر از نداشتنشه معمولا همه توش گیر میفتن تا قبل این که لو بدم همه گیر میفتادن 😂
  • crazy friends avatar
  • شی‍ ‍فته
  •  سلام:)

     بد نیستم

     تو خوبی؟؟؟

    منم خوبم خداروشکر.
     چقدر بزرگ شدی .
    چه میکنی؟ خبر خاصی نیست؟ 
  • crazy friends avatar
  • شی‍ ‍فته
  •  اره... نمی خوام بزرگ شم... نمیتونم برم مدرسه... نمیتونم روزای خفن دبیرستانی بسازم.... دلم تنگ شده که سرکلاس سرم لای دستام پنهون میکردم و پشت جلوییم قایم میشدم و میخوابیدم، اون ده دقیقه خاب بهترین بود واسم... چقد بده که نمیرم مدرسه...

     

     جز اینا نه خبر خاصی نیست😶 

    قبول دارم خواب سرکلاسو با هیچی نمیشه عوض کرد 😂
    فکر میکردم ازین بچه مثبتایی که میرن نیمکت اول سیخ میشینن سرکلاس
    ولی انگار روحیه ماجراجو داری

     شما انگار نمیدونی اولین قدم برای حمله جمع آوری اطلاعاته، حرفه ای ندیدی میگی به ذهنش نمیرسه 😂

    چرا میدونم منظورت مثلا جمع اوری ایمیل و ارسال ویروسه
    که من این کارو نمیکنم ولی خبر دارم بعضیا میکنن
  • crazy friends avatar
  • شی‍ ‍فته
  •  من نیمکت آخرم برادر...😂

    یا حضرت قد
    1 و 90 ئی ؟؟؟

     نه اصلا منظورم این نیست

     تو واقعا فک میکنی یکی بخواد مثلا بهت ضربه بزنه نمیاد سورس سایتت رو ببینه؟ در وهله اول هر کدی داشته باشی میریزه بیرون بعد تدابیری برای دور زدنش که مثلا این توره میریزه

     چرا پیامم رو سان میکنی؟!

    من نمیدونم چه گیری دادی ثابت کنی من هیچی نیستم
    من کی گفتم خودم حرفه ای هستم؟ کی گفتم خودم امنیتم برقراره؟
    کدای سورسمو خیلیا خوندن یه سری چیزا هم دارم که عمومی نکردم ولی کدنویسا متوجهش میشن ولی من بقیه دوستانی که کدنویسی بلدنو با جنبه و از لحاظ اخلاقی حرفه ای میدونم. تهش چه ضربه ای میخوان بزنن؟ نهایتش کامنت ناشناسمم میبندم که بره اکانت جعلی بسازه یکم بیشتر به زحمت بیفته بعد اونو مسدود میکنم که یه اکانت جعلی دیگه بسازه

    این کد که من گذاشته ام برای این است که افرادی که بطور بی جنبه وار ناشناس توهین میکنن تا حدی جلوی کارشون گرفته بشه که برای من جواب داده مگه این که کدنویس باشد و کدهای مرا خوانده و متوجه شوم نباید اینگونه کامنت دهد که تا به حال نمونه اش را مشاهده نکرده ام
    امید است با دیدن این کامنت و نمایان شدن نقطه ضعف افراد حرفه ای برای توهین به من بطور ناشناس و با جاوااسکریپت غیرفعال به وبلاگ من حمله نفرمایند
  • crazy friends avatar
  • رفیقِ نیمه راه
  •  یعنی کامنت های قبلی رو نشون نمیده نه!؟ بعد کدگذاری رو نشون میده؟!

    آره از بعد از کد نشون میده

     من نگفتم شما هیچی نیستی میخوام بگم که این به هر حال یه تکنیک دور زده شدست

    شما داری میگی این کد به درد نمیخوره چون میشه دورش زد
    من میگم تا الان هیشکی اینو دور نزده چون نمیدونسته پس همین برای بدرد بخور بودنش کافیه

    و شما خودت ازین روش بهتر بلدی بگو
    بجز جاوا اسکریپت چیزی هست که بتونی توی قالب ازش استفاده کنی؟ حتما یه راه خیلی حرفه ای بلدی که من نمیدونم
  • crazy friends avatar
  • شی‍ ‍فته
  •  نه قدم نرماله:/

     یا خداااا ۱ و ۹۰؟؟؟:| 

     ولی نیمکت آخر نشستن واسه من ربطی به قد نداشت😆😎

     فقط بدون نیمکت آخریا از همه چی خبر دارن😂

    نرمال؟ پس بین 160 تا 170 باید باشی
    نیمکت آخر مال قدبلنداست که بتونن از اون آخر ببینن یا واسه اونا که میخوان دیده نشن😂
    آره خیلی مرموزن اون آخریا
  • crazy friends avatar
  • شی‍ ‍فته
  •  اره😁

     من اون عقبم چون راحت میخوابم، راحت حرف میزنم و کلا خیلی خوبه دیگه😁😁💃

    حس میکنم اصلا نشناختمت تو دیگه اون شیفته قبلی نیستی 

    .
  • crazy friends avatar
  • شی‍ ‍فته
  •  عهههه یعنی چی؟؟😶

     حالا چون دوس دارم تو مدرسه بهم خوش بگذره، شدم آدم بد؟؟؟🙄

     تو کجا بودی تو مدرسه؟؟؟

    نه بد که نه ولی فکر میکردم خییییییییلی خوبی الان فهمیدم نه یکمم شیطونی

    من دوتا مونده به آخر
    معلما همیشه حواسشون به اون آخره چون میدونن همیشه یه خبریه
    اونجا نقطه امن من بود
  • crazy friends avatar
  • 하니예♥ 다이너마이트
  •  واوووووووووووو

     افشین شی کارت حرف نداره ها

    . ممنون

     همیشه یه راهی برای دور زدن هست ولی کد خوبی و کار رو سخت‌تر میکنه :)

    آره راه دور زدن و حتی اطلاعات اشتباه فرستادنم داره ولی خب به درد من که خورد اطلاعات 600 تا کاربر رو به زودی خواهی دید.

     من نمیدونم چرا همیشه ب آخر دعوا میرسم😑😑😑😑😑😑😑😑

     چه کدای باحااااالی دیشدیری دیرین 

     دمت گرم:))

    شیرین فردا بیا ببین چی دارم براتون 😅😎

     یه سوال

     یه توضیح میشه بدید در باره کدا؟؟

     یه نقشه میخوام. تقریبا فهمیدم باید چیکار کنم اما یکم سخته :) فرانت اند کار نکردم من :)

     ببینید من میخوام یه کدی بزارم تو سایت که بفهمم کیا دیسلایک کردن

     فکر کنم وبسایت رو در میاریم یا name رو در میاریم، بعد از کلیک کردن باید 2 تا ریکوئست بفرسته. ممکنه یه پیام ناشناس بده که فلانی اینطوری کرده

     ولی اگه میشه کمکم کنین درش :)

    چیزی که تو میخوای میشه تقریبا همون کدی که من برای مشاهده بازدیدکننده ها نوشتم
    نکتش اینجاست که باید دکمه دیسلایک رو از صفحه اصلی برداری و فقط توی صفحه خود پست باشه
    راه دوم: از کوکی استفاده کنی و اطلاعاتش رو زمانی که کاربر میاد توی ادامه مطلبت توی کوکی مرورگرش ذخیره کنی و وقتی دیسلایک کرد از کوکی بخونی که اگه توی صفحه اصلی بود و دیسلایک کرد و اطلاعاتو بگیری
    یه افزونه به زودی میذارم میتونی از کدای قسمت "مشاهده بازدیدکنندگان"ش استفاده کنی 

     تنکس :) امیدوارم زود تر بیاد کده :)

    خیلی زود میاد 😅

     این رعد و برق بارون عجب چیز خفنیه ! ولی قطع نمیشه دیگه

    (c11)

    عه از کجا پیداش کردی؟

     تو صفحه اصلی سمت چپ SH O U TBO X رو اون دایره سبزا کلیک کردم O آقا چه کردی با قالب هرجارو کلیک می کنی یه اتفاقی میفته دمت گرم بابا 😉😅

    همممم
    روی B هم بزن 

     اوه اوه کجا ها کدارو قرار میدی! B مگا باس ،عه رو s هم که گذاشتی عجب.

     آقا فقط این کد آخرین بازدید کننده ها نمیاد برام جاوا اسکریپتمم فعاله

    راستش اون مخفیا واسه خودمه برای کشف شدن نذاشتمشون [کشفشون نکنید]
    آخرین بازدیدکننده ها کدی که گذاشتم فکر کنم یه مشکلی داره از دور نمیتونم رفع اشکال کنم اگه کسی نویسندم کرد کدو تصحیح میکنم و دوباره میذارم

     وویییییییی رفیقققققققق

     کرک وپرم رییییییییختتتتتتت

     خیلی خفن بووووودددددددد

     (c14)(c98)(c120)(c120)(c120)

     

     باورررررر کن کیف کردمممممممممممم

     

     (c116)(c113)(c113)(c125)

     

     ربطی به کدت نداره هااا نظرات اینجا کم بود اومدم کامنت بدم 

    (c111)

    .. آهان ممنون 

     عنتر بی ذوق 

     (c15)(c17)

     

     اون وید جلوی کپی رایت رو زدممممممم خیلی خفنههههههه 

    (c39)(c91)(c99)(c98)(c97)(c96)

    چرا همه اینو دیدن آخه باید جاشو عوض کنم .

     نههههههههههه عوض نکنننننن خیلی خفنههههههه

     بذار بمونهههههههههه

    (c14)(c18)(c18)(c46)(c50)(c145)

    آخه هیچوقت کاملشم نکردم و یکم از سیاهیای وجودم ریختم توش واسه عمومی شدن نبود

     میگم بذار بمونهههههههههه عههههههه

     (c18)(c18)(c18)(c10)(c10)

     خوب کامنتای من و لوک رو سان کن عمومی نشه.. بدو.. 

    (c21)

    دیگه همه دیدن مهم نیست اینارو از روی دیوانگی ساختم واسه همین گفتم شاید کسی ببینه به عقلم شک کنه
    طوری نیست

     نه که من عقلم سرجاشه 

     (c17)(c97)(c109)(c131)

     

     منم دوست برداشتم بسازم 

     (c132)

     

     میدونی چنبار زدم اون وید روووو 

    (c117)(c128)(c125)

    ویدیوی باحالیه منم زیاد دیدمش

    این کد ناشناس یاب رو تو بخش ساختار قالب بزارمش یا css?

    توی ساختار قالب اون پایین قبل از </body>
  • crazy friends avatar
  • • 𝐘𝐨𝐨𝐡𝐲𝐞𝐨𝐧 •
  •  سلام ببخشید میشه کد های جاوا اسکریپت بیشتری بزارین؟ ممنون*-*

    سلام اگه چیز باحالی به ذهنم برسه حتما
  • crazy friends avatar
  • 매력적인 뱀파이어
  •  من هرکاری میکنم نمیشه میشه هلپ کنی پلیز؟=-=💔

     جاوااسکریپتموفعال کردم روی حرف اول نظر یه ناشناس بعدازفعال کردنش که بهم کامنت دادزدم فایده نداره@-@💔

     اصن هیچ اتفاقی نمیوفته کدوهم درست گذاشتمTT TT💔

    یه جای کارو اشتباه رفتی .
  • crazy friends avatar
  • 매력적인 뱀파이어
  •  عه@-@💔

     باگوشی هم میشه دیگه نه؟•-•*

    آره فرقی نداره 
    crazy friends

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst

    I'm just a mirror for you
    You are good, I am best ✌
    You are bad, I'm the worst


    shining
    My Name is Dark Grimes

    bad
    James Bay Bad

    James horner
    My Immortal Evanescence

    James horner
    James horner FOR THE LOVE

    James horner
    Within Temptation Forgiven
    آخرین نظرات
    پیوندها

    X